DRBIGholland goes to the french alps 2013
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
met mijn rijkwaliteiten maken de banden niet uit, mijn geklooi valt niet te corrigeren met welke band dan ook. ze gaan bij mij allemaal te kort mee, lijken aan de voorkant alleen maar gemaakt om me de stuipen op het lijf te jagen en achter trekt de dr goed genoeg om telkens dwars te staan, zo erg dat @dwin er de slappe lach van krijgt.
aangezien we op een vakantie/plezier trip gaan en geen rally rijden lijkt alles met een beetje nop en een beetje normaal op asfalt wel ok
futurist
aangezien we op een vakantie/plezier trip gaan en geen rally rijden lijkt alles met een beetje nop en een beetje normaal op asfalt wel ok
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Hebbik ik er nu opliggenzappa.suzuki schreef:..Voor blub en op steen en nat gras de trackmaster k760, perfecte grip en nooit een nop afgescheurd....
Maar daar begon mijn vraag mee.
Zoek iets waar mijn rug vrolijker van wordt ( minder tussenruimte = minder trillen ) op de asfaltstukken tijdens de trip.
Maar het antwoord van futurist lezende aangezien we op een vakantie/plezier trip gaan en geen rally rijden lijkt alles met een beetje nop en een beetje normaal op asfalt wel ok denk ik dat ik er wel uit kom.
- de antrapper
de goedkoopste nop die niet trilt dus ?Leo schreef:[ denk ik dat ik er wel uit kom.
Big Bigger Tiger en weer Big
Das nou de reden waarom jij hier jaren rond mocht hangen zonder BIGfrankn schreef:stond je op handen en voeten?
Inmiddels met een voelermaatje tussen de voorpoot VAN DE XR en de keerring afgeschraapt en wat meuk eruit gehaald.
Hopen dat het nu opgelost is anders een afspraak maken met Spgoesdakar.
Bij de buren van het ARM deze site gevonden: http://alpenrouten.de/Parpaillon-Col-du ... 2#comments
Waar men kan posten wanneer men door de tunnel wilde / is gegaan en ik wordt niet echt blij van de posting van 17 juni 2012............en 22 juni 2012.....
Waar men kan posten wanneer men door de tunnel wilde / is gegaan en ik wordt niet echt blij van de posting van 17 juni 2012............en 22 juni 2012.....
Weet niet of er al is nagedacht over eten, maar ik denk dat elke dag uit eten in de papieren gaat lopen.
Ik kan zelf aardig koken, al zeg ik het zelf. en het lijkt mij wel leuk om de avondhap te verzorgen voor deze bende vreetwolven.
Ideetje?
Ik kan zelf aardig koken, al zeg ik het zelf. en het lijkt mij wel leuk om de avondhap te verzorgen voor deze bende vreetwolven.
Ideetje?
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Ik had er al wel over nagedacht en wilde al voorstellen het eten op de heen en terugreis op de camping voor mijn rekening te nemen :frankn schreef: Ik kan zelf aardig koken, al zeg ik het zelf. en het lijkt mij wel leuk om de avondhap te verzorgen voor deze bende vreetwolven.
Ideetje?
-
Ik denk dat ik gewoon op zwart en rond ga (heb een aanbieding voor setje TKC 80)
( neem wel extra setje mee voor 't geval ik er 1 echt kapot rij,)
Ik ben qua eten heel makkelijk 3x V ( Veul + Vies + Vet )
Maar daar inkopen doen, of van thuis de pindakaas en pattatekes meenemen ????
Neemt er trouwens ook nog iemand een snowboard mee, ( gezien t weer hier in NL zal t daar ook wel niet veel beter zijn denk ik )
( neem wel extra setje mee voor 't geval ik er 1 echt kapot rij,)
Leo schreef: Zeker toen ik vanochtend een plasje onder mijn rechter voorpoot vond.
Iedere avond uit eten lijkt me ook niet wat, elke avond zelf bakken ook niet al twijfel ik niet aan je kookkunsten, ook jij hebt vakantie.frankn schreef:Weet niet of er al is nagedacht over eten, maar ik denk dat elke dag uit eten in de papieren gaat lopen.
Ideetje?
Ik ben qua eten heel makkelijk 3x V ( Veul + Vies + Vet )
Maar daar inkopen doen, of van thuis de pindakaas en pattatekes meenemen ????
Neemt er trouwens ook nog iemand een snowboard mee, ( gezien t weer hier in NL zal t daar ook wel niet veel beter zijn denk ik )
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
De kans dat de tunnel du Papillon geblokkeerd is, is helaas heel groot... Er ligt zo'n beetje de hele zomer ijs in... Maar we kunnen mazzel hebben. Alleen als de deuren dicht zitten, heb je echt pech, want dan kan je het niet eens proberen.
Wat het eten betreft moeten we een boodschappenlijst maken. Een keer nassi, een keer macaroni, een keer pizza halen, ter afsluiting een keer eten in Briançon, we komen de week wel door
Ik vind het best als Frankn dit op zich neemt. Maak maar een soort begroting, dan storten we gewoon in de pot. We kunnen de belangrijkste dingen (bier, cola, pindakaas meenemen en de verse dingen daar halen.
Oene
Wat het eten betreft moeten we een boodschappenlijst maken. Een keer nassi, een keer macaroni, een keer pizza halen, ter afsluiting een keer eten in Briançon, we komen de week wel door
Ik vind het best als Frankn dit op zich neemt. Maak maar een soort begroting, dan storten we gewoon in de pot. We kunnen de belangrijkste dingen (bier, cola, pindakaas meenemen en de verse dingen daar halen.
Oene
ik bevind me graag aan de goede kant van keuken en bar.frankn schreef:Weet niet of er al is nagedacht over eten, maar ik denk dat elke dag uit eten in de papieren gaat lopen.
Ideetje?
dat wil zeggen aan de kant waar genuttigd word i.p.v. gewerkt
geeft op vakanties één minpuntje, bij ons is de regel wie kookt hoeft niet aan de afwas en we hebben geen vaatwasser in de tent.
dus vind ik dat als frankn kookt hij allerlei vrijstellingen verdient en dan dus ook een beetje vakantie en tijd over heeft.
en ondanks dat ik erg makkelijk ben houd ik toch ook wel van lekker eten.
met z'n allen komen we er wel uit, algemene geldpot instellen en iedereen wat doen in de huishouding, ik heb er wel vertrouwen in.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
BIG88 schreef: ik bevind me graag aan de goede kant van keuken en bar.
dat wil zeggen aan de kant waar genuttigd word i.p.v. gewerkt .
Mee eens, en Frankn wordt vrijgesteld van klussen ed om zich geheel op het eten te storten en als hij hulp nodig heeft schreeuwt hij een naamBIG88 schreef:met z'n allen komen we er wel uit, algemene geldpot instellen en iedereen wat doen in de huishouding, ik heb er wel vertrouwen in.
LEOOOOOOOOOOO
- Edwin
- Contacteer:
Zou toch in mijn ooghoeken dit soort favoriete pannetjes van Frank in de gaten houden als die gaat kokendoor frankn » za maart 30, 2013 16:12
Gaat helemaal goed komen.
Wel een beetje ontroert door het vertrouwen, snif.
- Bijlagen
-
- pispot.jpg (24.9 KiB) 3307 keer bekeken
Assumption is the mother of all fuck ups
- de antrapper
Een echte BK?
Heey noppers!
Martijn (mvdj / mvdeejay) hier Mijn weg gevonden naar het Alpen forum.
Had er al zin in, maar na dat ritje van zaterdag en het (weer)zien van enkele mede Alpenisten nog meer zin!
EDIT: wie waren er allemaal bij zaterdag? Wil graag integreren, maar de meeste forumnamen zeggen me nog niet zo veel
Martijn (mvdj / mvdeejay) hier Mijn weg gevonden naar het Alpen forum.
Had er al zin in, maar na dat ritje van zaterdag en het (weer)zien van enkele mede Alpenisten nog meer zin!
EDIT: wie waren er allemaal bij zaterdag? Wil graag integreren, maar de meeste forumnamen zeggen me nog niet zo veel
Welkom Martijn !mvdeejay schreef:EDIT: wie waren er allemaal bij zaterdag? Wil graag integreren, maar de meeste forumnamen zeggen me nog niet zo veel
Leo: zaterdag de langste grijze postduif in de groep op een xr400 die "nog een leuke D-tour wist"
Zaterdagse alpinisten e.a.
DR-Big is Oene, reed op een rode BIG met een klein chineesje voorop
spgoesdakar is Iwan, klein menneke met een grote blauw/grijze BIG
BIGbrother is Onne, iets steviger klein menneke met blauwe BIG
BIG88 is ikke, iets groter op rode BIG zonder noppen
joebar2dakar is Jan Willem, kateem achterrijder en proffesioneel pretpersoon
LEO is Leo, lange grijze duif op een kinderbrommer
Antrapper is Hans, onze hoogbejaarde technicus op triumfzaki zonder noppen
andere kateemmer ben ik ff kwijt
hoop dat ik alles een beetje duidelijk beschreven heb
DR-Big is Oene, reed op een rode BIG met een klein chineesje voorop
spgoesdakar is Iwan, klein menneke met een grote blauw/grijze BIG
BIGbrother is Onne, iets steviger klein menneke met blauwe BIG
BIG88 is ikke, iets groter op rode BIG zonder noppen
joebar2dakar is Jan Willem, kateem achterrijder en proffesioneel pretpersoon
LEO is Leo, lange grijze duif op een kinderbrommer
Antrapper is Hans, onze hoogbejaarde technicus op triumfzaki zonder noppen
andere kateemmer ben ik ff kwijt
hoop dat ik alles een beetje duidelijk beschreven heb
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
- de antrapper
Ben blij met de groepsfoto, ik had muizen in de kruipruimte, één afdrukje van de groepfoto opgehangen in de kruipruimte
en alle muizen zitten bij de buren
Dank aan allen voor de medewerking
Dank aan allen voor de medewerking
de antrapper schreef:Ben blij met de groepsfoto, ik had muizen in de kruipruimte, één afdrukje van de groepfoto opgehangen in de kruipruimte
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.