Ressultaat :
Beetje schade : schakelpook krom, Puig windscherm gescheurd. Mooi stom

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Goed bezig dus! loopt ie al weer?Edwin schreef:
Van het blok wat nu in de zwarte Big zit heb ik zojuist de kettingen vervangen, deze waren goed op en had ik niet nog een kilometer moeten rijden...geluk gehad dus. Maar hiervan heb ik het veertje nog niet van vervangen ( of is, wat ik hoop, ooit al vervangen door de vorige eigenaar). .
Klopt, maar ik ben links en als ik aan de kant van de jiffy sta, dan heb ik het gevoel dat ik geen gevoel hebzappa.suzuki schreef:Aaai Hans, das balen! en idd het best gaan staan aan de kant van de jiffy
Het veertje dat ik van Hessler heb gekregen is nu juist heel erg opgerold, heb nog niet gekeken hoe ik hem in de nokkenaskettingspanner moet krijgen, maar betekent dat dat ie uit moet rekken? Is het een "duwveer" of een "trekveer"?zappa.suzuki schreef:60.000km das snel voor de kettingen, in combi met de strakke kleppen denk ik dat ie meer heeft gelopen.. of die action olie is erg slecht![]()
Veertje is nu juist het meest gespannen![]()
hoop dat je pakking snel binnen is en dan weer rijden!
Je kan niet zonder he..Leo schreef:Psssssst...............sinds vandaag staat er een SR43 onder mijn afdak. Het is de oude van Mueslimonster. Het gaat een winter (of meer) project worden. Het Blok is kaduk en ik mag het onder supervisie van spgoesdakar zelf gaan maken om meer sleutelervaring op te doen. Ik zal af en toe wat foto`s van het project plaatsen en ik denk vele vragen hier stellen bij de wederopbouw
LEO
zo snel?Edwin schreef:gefeliciteerd Leo...en we zien je in 2015
zappa.suzuki schreef: zo snel?
Edwin schreef:Hm, was nog niet helemaal wakker geloof ik. Net even snel dynamodeksel dichtgeplakt met nieuwe pakking, en olie erin. Kon even niet mijn grote trechter vinden, dus maar even een wat kleinere gepakt. Ben lekker aan het gieten in het zonnetje in de tuin en na een tijdje kijk ik of het niveau al een beetje op peil is. Huh!!! wat een grote olieplas ligt daar onder mijn motor zeg...f*ck. Als de donder de bouten van filter en aftapplug nog even een zwieper gegeven...maar die zitten eigenlijk best vast. Hm, lullo, je hebt de trechter te hoog gehouden en niet in het cartergat maar net ernaast. Vrouwtje kwam net de tuin in en vroeg nog lukt het? Met een grote doek over de vlek zei ik maar....gaat prima!! Nu maar wachten op haar reactie als ik de doek weer weghaal