En gaat mij een cursus topo op mapsource zetten geven als ie tijd heeft

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Hé , dat is bij mij om de hoekEdwin schreef:Hm..Mac ken ik niet allemaalDe meeste zullen bij afslag 11 Goirle- richting Turnhout die richting op, maar CW zal de weg richting Antwerpen nemen vanaf eindhoven, dus die komt daar helemaal niet langs. Maar net bij de hierboven beschreven afslag ligt na 50 mtr een kleine meertje, als je ff op google earth kijk, zie je daar een soort rotonde gemaakt, tegen het meertje aan. Kunnen we ff peukie roken en dan weer samen verder rijden.
51°32'04.94" N 5°02'52.38 O (positie google earth die ik bedoel)
Grz Edwin
Als je koffie wil 06.45 bij mij.. kan je evt wakker bellen als ik niet wakker ben..........Frans van Roosmalen schreef:Sluit me bij Zappa aan.(dus rond de klok van 7 bij jou Zappa?, dan vetrek ik dus om half 7
maar ja 't is voor een goed doel
)
Mocht Zappa nou niet gaan dan zal ik morgenavond 's ff kijken hoe ik dit dan weer in de GPS krijgen als dat dan lukt ben ik er rond half negen.
De route die mijn GPS aangeeft is via Eindhoven zal wel sneller zijn of zo
Klinkt goed dat van die koffie,dat rijden en GPS neem ik zeker meezappa.suzuki schreef:Als je koffie wil 06.45 bij mij.. kan je evt wakker bellen als ik niet wakker ben..........
Want ga gvd na al dat g@#$$#@t rijden ook![]()
Neem je GPS mee.. maak wel ff een route voor je![]()
![]()
Kijk even wat ik tegenkom anderszappa.suzuki schreef:
Kan wel een Ortlieb rack-pack regelen met 25% korting.. [1 malig, dan nog iets van e 50]
GPS meezappa.suzuki schreef: Verdwaal niet daar