Overigens 2012? Vergis je je niet een 1: 2002? En dat overschrijven. Was het dichtbijzijnde postkantoor in Rotterdam of zo? Kan je dat niet gewoon bij jou in de buurt doen?

(maar kom op die dijkenrit maar met iets fatsoenlijks...

OJ
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Na de CR250 ben ik verslaafd geraakt aan de geur van 2TDR-Big schreef:Leo, dat je zo diep kon zinken.... een 2-takt...![]()
1999èr om precies te zijn.DR-Big schreef:Overigens 2012? Vergis je je niet een 1: 2002?
THX ! De oudste zal er veel plezier van hebben hoop ik.DR-Big schreef:Heel veel plezier d'rmee!!!!!
Wees gerust. Ik heb nog een weddenschap open staan met Mr Z. over welke fiets het snelste is dus ik kom die rit met de tractor.DR-Big schreef: (maar kom op die dijkenrit maar met iets fatsoenlijks...) OJ
Wees gerust. Ik heb nog een weddenschap open staan met Mr Z. over welke fiets het snelste is dus ik kom die rit met de tractor.
Nope..........die staat nog voor 2012 op de agendade antrapper schreef:Is er misschien een verstandskies getrokken ergens
de grootste knaller had ik thuis laten liggen (nog op mn donder van de vrouw gekregen voor de klap)zappa.suzuki schreef:Wat heb je nu weer opgeblazen?![]()
Goed nieuw jaar jongens!
Da's een jaar te laat!! had me hoop gezoek gescheeld.. let wel op dat je de stuurpen/balhoofdpen dient om te bouwen evenals de stuuraanslag, contactslot.. maar rijd/remt heerlijk!!