Pagina 2 van 2
Geplaatst: ma mei 26, 2003 14:21
door Daanktm
Ik hoop datik hem over twee weken heb, Erik Vegt van
www.evamotor.nl is al bezig om spulletjes te ontwikkelen die (nog) niet zomaar te koop zijn voor de LC8, w.o een fatsoenlijk bagagerekje!
de ex zot schreef:ik heb er maar 15 minuten op gereden en hem snel weer ingeleverd uit angst echt verliefd te worden.
zie motormaniacs
Geplaatst: ma mei 26, 2003 16:00
door Rudy
huskie schreef:Ja Rudy, je moet een kerel zijn om dat te mennen door dat zand.
Een soort meoni dus
Deze machine is dus voor de wat dikkere medeman

denk dat de dikte nog niet zo'n bepalende factor is maar vooral de kracht

Geplaatst: wo mei 28, 2003 21:04
door Freek
Vandaag op het 'beest' gereden. (de zilver versie)
Jammer genoeg kon ik in Oberhausen geen 'gelande' vinden om echt te testen.
Hoewel ie van de zijkant nogal lomp overkomt, blijft daar weinig van over als je er eenmaal opzit. Gewoon een slanke motor.
Ook voelt ie verrassend licht aan. Ik zou 'm hoogstens 20 kg zwaarder schatten dan mijn 640 Adventure (154 kg), terwijl die 190 (?) kg weegt.
Verder een perfekte (reis)motor met een ongelofelijke kracht.
Toch krijg ik (gelukkig) nog niet de kriebels om te gaan sparen voor deze machine.
Ik hoop de oranje 'S'-versie (met langere veerweg) nog eens te mogen proberen in het terrein.
Wellicht komen die kriebels dan alsnog.
Geplaatst: wo mei 28, 2003 21:55
door Daan KTM
Ik zit erover te denken om maar gelijk voor een tandje kleiner te gaan!
Volgens mij kan hij dat ook op de snelweg best verdragen, en met het kortere werk (en wheelies) is hij dan handelbaarder.
Wat vind jij ervan Freek?
Freek schreef:Vandaag op het 'beest' gereden. (de zilver versie)
Jammer genoeg kon ik in Oberhausen geen 'gelande' vinden om echt te testen.
Hoewel ie van de zijkant nogal lomp overkomt, blijft daar weinig van over als je er eenmaal opzit. Gewoon een slanke motor.
Ook voelt ie verrassend licht aan. Ik zou 'm hoogstens 20 kg zwaarder schatten dan mijn 640 Adventure (154 kg), terwijl die 190 (?) kg weegt.
Verder een perfekte (reis)motor met een ongelofelijke kracht.
Toch krijg ik (gelukkig) nog niet de kriebels om te gaan sparen voor deze machine.
Ik hoop de oranje 'S'-versie (met langere veerweg) nog eens te mogen proberen in het terrein.
Wellicht komen die kriebels dan alsnog.
Geplaatst: wo mei 28, 2003 22:40
door Freek
Ik zou er eerst standaard een poosje mee rondrijden.
Kun je altijd nog gaan experimenteren.
Geplaatst: do mei 29, 2003 10:17
door Rudy
Freek schreef:Vandaag op het 'beest' gereden. (de zilver versie)
Jammer genoeg kon ik in Oberhausen geen 'gelande' vinden om echt te testen.
Hoewel ie van de zijkant nogal lomp overkomt, blijft daar weinig van over als je er eenmaal opzit. Gewoon een slanke motor.
Ook voelt ie verrassend licht aan. Ik zou 'm hoogstens 20 kg zwaarder schatten dan mijn 640 Adventure (154 kg), terwijl die 190 (?) kg weegt.
Verder een perfekte (reis)motor met een ongelofelijke kracht.
Toch krijg ik (gelukkig) nog niet de kriebels om te gaan sparen voor deze machine.
Ik hoop de oranje 'S'-versie (met langere veerweg) nog eens te mogen proberen in het terrein.
Wellicht komen die kriebels dan alsnog.
begin maar alvast met het sparen

Geplaatst: do mei 29, 2003 22:01
door Huertecilla
Nou Freek, de zilveren uitvoering vond ik niet veel bijzonders. Die kwam véél zwaarder en lastiger te manouvreren over dan de S....
Wat betreft dat tandwiel: schakel eerst de begrenzer maar eens uit. Verder is een wheely met een langere overbrenging juist veel makkelijker te cntroleren....
Geplaatst: do mei 29, 2003 23:51
door Daan KTM
Huh!?!
Begrenzer uitschakelen?, hoe moet dat en wat is het nut ervan?
En een langere(standaard) eindoverbrenging levert inderdaad beter controleerbare wheelies op,maar ik vind het wel prettig alstie dat in twee ook doet!,In dat uurtje dat ik ermee gereden heb ,(lage uitvoering)vond ik dat in twee het voorwiel een beetje moeizaam van de grond kwam!
Nu kan dit ook aan mijzelf liggen,en komt dat gevoel wel als ik er een paar weken mee rondgereden heb!
Mischien dat de hoge uitvoering ook wel wat makkelijker in de ketting klimt,
omdat het zwaartepunt bij die uitvoeringnders zal liggen!
Nu denken jullie misschien, 'wat maakt het uit, die wheelies'maar ik vind het zo leuk!!!!!!!!!
Groet Daan!
Geplaatst: vr mei 30, 2003 22:00
door Huertecilla
Lees de eerste entry maar Daan.