Sleutelcursus '09 voor de beginners.. 07/06/09
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Contacteer:
LEO, ik kom smoggels wel naar jou, en dan rijde we wel samen die kant uit, lijkt me tof, is die vent met dat zwembad ook alweer in staat om op de motor te zitten? (asfalt naar utrecht)
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Hey Leo.. welkom ben je zeker.. slijper heb ik liggen voor je
Bij deze nogmaals dat ik voor koffie zorg, en de rest door de deelnemers zelf geregeld dient te worden mbt eten/drinken.. er is een BBQ
en een mooie dijk dicht bij
Als diegene die aan hun motor gesleuteld willen hebben er voor zorgen dat ze er om 12 uur zijn... de rest ziet maar

Bij deze nogmaals dat ik voor koffie zorg, en de rest door de deelnemers zelf geregeld dient te worden mbt eten/drinken.. er is een BBQ

Als diegene die aan hun motor gesleuteld willen hebben er voor zorgen dat ze er om 12 uur zijn... de rest ziet maar

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Eerst even horen wat Zappa er zelf van vind ( en dan bidden dat mijn zus haar verjaardag de 6e viert ) maar gezamenlijk oprijden lijkt me gaaf ja.CrazyWezel schreef:LEO, ik kom smoggels wel naar jou, en dan rijde we wel samen die kant uit, lijkt me tof,

Ik denk dat David Hasselhoff het misschien wel leuk vind om even iets anders aan zijn hoofd te hebben. Ik zal het hem morgen voorleggen als we de betonmatten gaan leggen voor de fundering en de bodem van de swimmingpool.CrazyWezel schreef: is die vent met dat zwembad ook alweer in staat om op de motor te zitten? (asfalt naar utrecht)
LEO
-
Nogmaals: je bent welkom Leo
* hmmm... 10 aanmeldingen nu... te weinig koffie kopjes... doordruk koffiezetter.. extra koffie halen.. plastic bekertjes/lepeltjes/bordjes halen.. kat waarschuwen... dorpsraad mededelen dat 07/06/09 de dorps populatie tijdelijk verdubbeld*

* hmmm... 10 aanmeldingen nu... te weinig koffie kopjes... doordruk koffiezetter.. extra koffie halen.. plastic bekertjes/lepeltjes/bordjes halen.. kat waarschuwen... dorpsraad mededelen dat 07/06/09 de dorps populatie tijdelijk verdubbeld*
Ik neem wel een pak vlees mee voor de bbq. Als iedereen dat doet meot er genoeg zijn.
Hebbie wél saus Zappa?
Hebbie wél saus Zappa?
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
- Contacteer:
ik hoef de saus van zappa nie 
@LEO je hebt over n paar min PM
@zappa, als we is n lijstje maken wie wat mee brengt? dan hebben we allemaal wat, en niet allemaal t zelfde..

@LEO je hebt over n paar min PM
@zappa, als we is n lijstje maken wie wat mee brengt? dan hebben we allemaal wat, en niet allemaal t zelfde..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Leo vriend, het is ook leerzaam om je ervaring te delen over wat je vooral NIET moet doen...Leo schreef:Check.zappa.suzuki schreef:Nogmaals: je bent welkom Leo![]()
![]()
Ik voeg op het technische vlak niks zinnigs toe dus ik denk ik vraag het ff.
@ CW: strak plan van dat lijstje wie wat meeneemt.
LEO

Suzuki DR 750SK Big '89
-
- Contacteer:
wat je vooral niet moet doen, betonijzer aandouwe waar cw nog met zn vingers tussen zit 

gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Tip van de dag:
Voorkomen:

Is beter dan:

Maar toch mijn excuses voor de gekneusde hand, het doorboren van je arm met een pin van de betonmat , je tenen klem te zetten tussen twee betonmatten en het aanfikken van je hand met de snijbrander.
LEO
Voorkomen:

Is beter dan:

Maar toch mijn excuses voor de gekneusde hand, het doorboren van je arm met een pin van de betonmat , je tenen klem te zetten tussen twee betonmatten en het aanfikken van je hand met de snijbrander.
LEO
- de antrapper

Kortom handen in je zakken houden is dus veiliger??
Big Bigger Tiger en weer Big 

-
- Contacteer:
neu, t was wel gezellig voor de rest, die snijbrander was wel warm inderdaad
maar ik leef nog hoor 
om ff ontopic te reageren: LEO neemt een parasol mee zeidie

om ff ontopic te reageren: LEO neemt een parasol mee zeidie

gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
- de antrapper
Misschien zit het sleutelen wel zo tegen , dat het de hele week duurtDRTony schreef:Inderdaad knullig. Maar ben van 6 tot 8 juni in de Eifel met m'n andere Soes, dus blijft hetzelfde.

Hans D

-
Heu ? maar jij kwam toch ook? komt alles goed 

- de antrapper
Das waar
"mental note" hamer en breekijzer mee

"mental note" hamer en breekijzer mee

-
M'n adres is de deur uit..
Als iemand nog een doppenset met daarin 8 en 10 mm mee neemt en een inbusset komt het helemaal goed
See ya
Als iemand nog een doppenset met daarin 8 en 10 mm mee neemt en een inbusset komt het helemaal goed

See ya
-
CW en Frans herinerde mij er aan dat er nog wat onbrak tijdens de sleuteldag..
Een demo banden wisselen, aangezien ze deze edele kunst van mij geleerd hebben vonden ze dit een mooie moment om hun kenis verder te verspreiden
En aangezien mijn noppenwielen toch op andere banden moeten voor de MS 1000 [1000km offroad in 3 dagen dwars door NL] wouden ze die graag wisselen als demo tijdens de sleuteldag...
En CW wou graag laten zien hoe je een sigaretenaansteker contact aansluit op de accu van een BIG om je GPS mee op te laden en dergelijke..
Toevalig heb ik deze toch nodig voor de MS dus over ik Shiny maar op voor deze demo...
Vast bedankt voor jullie bijdrage aan deze dag CW en Frans en het me er wijzen dat dit toch wel deel moest uitmaken van de cursus
Een demo banden wisselen, aangezien ze deze edele kunst van mij geleerd hebben vonden ze dit een mooie moment om hun kenis verder te verspreiden

En aangezien mijn noppenwielen toch op andere banden moeten voor de MS 1000 [1000km offroad in 3 dagen dwars door NL] wouden ze die graag wisselen als demo tijdens de sleuteldag...
En CW wou graag laten zien hoe je een sigaretenaansteker contact aansluit op de accu van een BIG om je GPS mee op te laden en dergelijke..
Toevalig heb ik deze toch nodig voor de MS dus over ik Shiny maar op voor deze demo...

Vast bedankt voor jullie bijdrage aan deze dag CW en Frans en het me er wijzen dat dit toch wel deel moest uitmaken van de cursus

-
Wil best aanwijzingen
geven bij mensen die nog geen ervaring hebben met die bandenwissel. Zal mijn bandenlichters meebrengen
Voor degene die gaan BBQ-en dacht ik erover wat Turkse broden en wat spare ribs mee te nemen. Volgens mij is het daarnaast handig als iedereen zijn eigen drank meeneemt dan lust je in iedergeval dat en dan zorg ik voor kratje pils. We mogen er toch maar 2 en als ik motort rij drink ik er maar 1. Ik dacht dus aan een lijstje en dan zelf aanvullen natuurlijk.
Frans:
Turks brood
Spare Ribs
Kratje/treetje bier
By the way Zappa zorg jij voor kolen etc. of moet dat ook op 't lijstje

Voor degene die gaan BBQ-en dacht ik erover wat Turkse broden en wat spare ribs mee te nemen. Volgens mij is het daarnaast handig als iedereen zijn eigen drank meeneemt dan lust je in iedergeval dat en dan zorg ik voor kratje pils. We mogen er toch maar 2 en als ik motort rij drink ik er maar 1. Ik dacht dus aan een lijstje en dan zelf aanvullen natuurlijk.

Frans:
Turks brood
Spare Ribs
Kratje/treetje bier
By the way Zappa zorg jij voor kolen etc. of moet dat ook op 't lijstje
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12