modificatie aan RMZ 450 2008 is gewoon een compleet nieuw blok.
Zelfs voortandwiel plus bougie.
Informeer even bij een Suzuki dealer voor het motornummer
wat is er mis met een Suzuki rmz 450??
Moderator: ghulst
en de knoop is doorgehakt (eindelijk ...)

en daarmee het antwoord op de vraag : wat is er mis met een suzuki rmz 450 ??
niks mis mee !!
Joebar die bij deze al zijn vooroordelen voor japanse viertakten inslikt.
en is ook erg te spreken over het injectie systeem.

en daarmee het antwoord op de vraag : wat is er mis met een suzuki rmz 450 ??
niks mis mee !!
Joebar die bij deze al zijn vooroordelen voor japanse viertakten inslikt.

en is ook erg te spreken over het injectie systeem.
heee George
ik heb er twee uur mee gereden , en je weet dat ik een bepaalde afkeer tegen japanse viertaktjes had , maar dat is geheel over nu .
ik heb kort geleden een RMZ geprobeert zonder dat injectie en die heeft natuurlijk kracht zat , maar niet zoals een landbouwtrekker als een husaberg of KTM dat heeft .
deze met EFI (injectie) heeft dat ondanks zijn korte slag wel en ik moet zeggen dat ik m al gekocht had zonder van te voren een RMZ met EFI geprobeert te hebben , wat mijn eerste ritje dus nog spannender maakte .
voorderest doet ie alles zoals het hoort , start met 1 trap , iets dat ik als ex Husa rijder niet als vanzelf neem. stuurt als een lichte 250 tweetakt
ik ben gewoon erg onder de indruk .
Husa is trouwens opgeruimt , samen met nog wat ouder spul , LC4 en zo ..
het KTMetje hou ik natuurlijk wel gewoon er bij voor de offroad ritjes
ik heb er twee uur mee gereden , en je weet dat ik een bepaalde afkeer tegen japanse viertaktjes had , maar dat is geheel over nu .
ik heb kort geleden een RMZ geprobeert zonder dat injectie en die heeft natuurlijk kracht zat , maar niet zoals een landbouwtrekker als een husaberg of KTM dat heeft .
deze met EFI (injectie) heeft dat ondanks zijn korte slag wel en ik moet zeggen dat ik m al gekocht had zonder van te voren een RMZ met EFI geprobeert te hebben , wat mijn eerste ritje dus nog spannender maakte .
voorderest doet ie alles zoals het hoort , start met 1 trap , iets dat ik als ex Husa rijder niet als vanzelf neem. stuurt als een lichte 250 tweetakt
ik ben gewoon erg onder de indruk .
Husa is trouwens opgeruimt , samen met nog wat ouder spul , LC4 en zo ..
het KTMetje hou ik natuurlijk wel gewoon er bij voor de offroad ritjes

Proficiat met je nieuwe soes.
Daar ga je veel crossplezier aan beleven
Daar ga je veel crossplezier aan beleven

Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
Gefeliciteerd, mooie fiets hoor. Doe je nu mee met de nieuwVennepCross??
Geen idee, maar ik heb wel ingeschreven...met mijn TT350...JoeBaR schreef:Hey Steve , dat is het evenement van het jaar toch ?
http://www.attitudeindustries.com/products.php?pr=36
Je kunt de injectie aanpassen met bovenstaand product als hij ingereden is (of je garantie voorbij). De milieu-eisen zullen vast wel het koppel en de PK's beïnvloed hebben.
Ben ook wel benieuwd wat zo'n RMZ standaard op de Dynobank doet.
Je kunt de injectie aanpassen met bovenstaand product als hij ingereden is (of je garantie voorbij). De milieu-eisen zullen vast wel het koppel en de PK's beïnvloed hebben.
Ben ook wel benieuwd wat zo'n RMZ standaard op de Dynobank doet.

Welke klasse Stteve, schrijf ik me daar ook voor in. Kunnen we naast elkaar staan bij het starthek.STTEVE schreef:Geen idee, maar ik heb wel ingeschreven...met mijn TT350...JoeBaR schreef:Hey Steve , dat is het evenement van het jaar toch ?

Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Ik heb me ingeschreven voor de 4-takt hobbyklasse. Maar als jij je inschrijft voor de 2 takt hobbyklasse, heb je zeker 1 supporter!! En ik ookhuskie schreef:Welke klasse Stteve, schrijf ik me daar ook voor in. Kunnen we naast elkaar staan bij het starthek.STTEVE schreef:Geen idee, maar ik heb wel ingeschreven...met mijn TT350...JoeBaR schreef:Hey Steve , dat is het evenement van het jaar toch ?
Nog maar 2 .... Ik ben er 2 weken geleden nogal hard afgegaan, ribben gekneusd en zondar ibuprofen 400 kan ik momentyeel niks, dus ... helaas pindakaasJoeBaR schreef:jeeee iniedergeval 3 noppenforummers in Nieuw Vennep
ik hoop op nog meer !!
hey Steve jammer te horen zeg , ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat?
om het nog even erger te maken ... je hebt echt wat gemist hoor , wat een heerlijke dag en een super mooie baan waren het weer , en de suuz deed het top , 1x kop start gepakt en de hele wedstrijd op 1 gelegen , tot ik op het end een stuurmans foutje maakte ... vermoeidheid denk ik , ik reed immers in 4 klasses
in de klasse van de Vennepers was ik 7e.
Steve beterschap en hopen dat je er volgend jaar wel bij bent !!
om het nog even erger te maken ... je hebt echt wat gemist hoor , wat een heerlijke dag en een super mooie baan waren het weer , en de suuz deed het top , 1x kop start gepakt en de hele wedstrijd op 1 gelegen , tot ik op het end een stuurmans foutje maakte ... vermoeidheid denk ik , ik reed immers in 4 klasses

Steve beterschap en hopen dat je er volgend jaar wel bij bent !!
zo ...
ik rij nu bijna een half jaar met de Suuz , dus er zou wat onderhoud aan kunnen komen betreffende de zuiger en zuigerveren .
nu vermoede ik al dat mijn suuz nog steeds niet is gemodificeerd , de eerste injectie modellen zijn namelijk teruggeroepen naar de importeur voor een modificatie aan het kickstartsysteem . ik heb me laten vertellen
dat er een compleet nieuw blok in komt .
lijkt me dus niet verkeerd een vers blok na een halfjaar knallen
maarjah , eerst zien wat de importeur er van zegt .
ik rij nu bijna een half jaar met de Suuz , dus er zou wat onderhoud aan kunnen komen betreffende de zuiger en zuigerveren .
nu vermoede ik al dat mijn suuz nog steeds niet is gemodificeerd , de eerste injectie modellen zijn namelijk teruggeroepen naar de importeur voor een modificatie aan het kickstartsysteem . ik heb me laten vertellen
dat er een compleet nieuw blok in komt .
lijkt me dus niet verkeerd een vers blok na een halfjaar knallen

maarjah , eerst zien wat de importeur er van zegt .
ja ja Pech geen nieuw Blok , de brommer is via grijze import in NL gekomen , maar gelukkig kwam ik er met hulp van Importeur Nimag wel achter dat mijn Suuz wel al voorzien was van het nieuwe blok .
aan de buitenkant kun je zien of het oud of nieuw type blok is .
aan de buitenkant kun je zien of het oud of nieuw type blok is .