stelletje goedkope !
ik dacht altijd dat ik de enige was....
poets tip
Moderator: ghulst
Belgom Alu!barry! schreef:Dasty is inderdaad goed spul.
Alleen helaas door de jaren heen wordt het alluminium van je motorblok (Vooral) en wielen doffer en minder mooi. Sommige klei grond trekt zich ook vast op het aluminium. Nu kun je flink met staalwol gaan poetsen. Maar dat vind ik wat minder ivm krassen e.d. (vooral je velgen)
Is er een poetsmiddel, soort gelijk aan Dasty, wat het alluminium weer in 'oude' staat terugbrengt. Dus schoon en glansend
super spul
maar je poetst je wel onnozel
heb er eens een chopper motorblok mee gepolijst... DOOR DE BLANKE LAK HEEN!!!! (dat laatste wist ik niet helaas..)
God shave the queen
Ik gebruik Valma Cockpitspray voor alle kunstof en de velgen (zwarte) dat werkt een stuk economischer als siliconen
siliconen bus dekt minder en je blaast zo een pot leeg, die cockpitspray is veel vettiger en dekt veel meer plastick met dezelfde hoeveelheid.
die dasty zal ik ook eens proberen, en dat aluspul kan je op aan de gang blijven altijd weer dof. Ben allang tevreden als het strak is en goed zuiver.
siliconen bus dekt minder en je blaast zo een pot leeg, die cockpitspray is veel vettiger en dekt veel meer plastick met dezelfde hoeveelheid.
die dasty zal ik ook eens proberen, en dat aluspul kan je op aan de gang blijven altijd weer dof. Ben allang tevreden als het strak is en goed zuiver.
KTM 300 EXC a world of joy
wat heeft dit alles nu met mijn bladblazer te maken ???
Kan iemand eens even truck cleaner met dasty vergelijken?
Ben benieuwd wat beter werkt.
Wat ik wel weet is dat truckcleaner kleivlekken, modder en vettigheid probleemloos verwijdert. Ik verbruik het meeste in het chemicalien tankje van de karcher. Kan je zo'n mooie schuimlaag over je motor/bus/auto nevelen
Kan iemand eens even truck cleaner met dasty vergelijken?
Ben benieuwd wat beter werkt.
Wat ik wel weet is dat truckcleaner kleivlekken, modder en vettigheid probleemloos verwijdert. Ik verbruik het meeste in het chemicalien tankje van de karcher. Kan je zo'n mooie schuimlaag over je motor/bus/auto nevelen
smurf.
Dat doe ik dus NOOOIT meer. Met dat spul heb ik een keer een CBX550 op z'n achterwiel gekregen.Rico schreef:Ik gebruik Valma Cockpitspray voor alle kunstof en de velgen (zwarte) dat werkt een stuk economischer als siliconen
Bij mijn ouders in de straat noemen ze me nog steeds Batman.
whahaha,
ik heb lang geleden ooit met siliconen op de handvaten een staande wheelie getrokken. met 90 km ofzo floepte het stuur uit mijn handen en gleed ik met heel de bende een viaduct af.
je moet gewoon opletten, het is allebei glad...
ik heb lang geleden ooit met siliconen op de handvaten een staande wheelie getrokken. met 90 km ofzo floepte het stuur uit mijn handen en gleed ik met heel de bende een viaduct af.
je moet gewoon opletten, het is allebei glad...
KTM 300 EXC a world of joy
- allardcr250
Wat ook super werkt is een busje Velgen reiniger,.....Maar let wel op dat je het goed afspoeld Anders krijg je vlekken in je aluminium.
Maar nogmaals het werkt als een grote!
cr250
Grote wat??allardcr250 schreef:Wat ook super werkt is een busje Velgen reiniger,.....Maar let wel op dat je het goed afspoeld Anders krijg je vlekken in je aluminium.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
- allardcr250
Hogedrukreiniger??????????????
cr250
Is misschien wel hetzelfde spul wat in een Putoline fles zit!Sanne schreef:Dit is wat echt goed werkt!
Jammer dat ik het pas sinds een paar maanden weet.
Het is bij de Wibra te halen, 75cl. voor 2 euro.
Dasty ontvetter, gele fles moet je hebben.
Op de nafen etc. spuiten, paar minuten laten intrekketn en het aarde/vuil lagje is gewoon weg!
-
misschien wel, maar dan waarschijnlijk goedkoperRolando schreef:Is misschien wel hetzelfde spul wat in een Putoline fles zit!Sanne schreef:Dit is wat echt goed werkt!
Op de nafen etc. spuiten, paar minuten laten intrekketn en het aarde/vuil lagje is gewoon weg!
mee eens.gassen schreef:Vocht, moet 'ie maar tegen kunnen. Had 'ie maar geen offroad moeten worden
gebrek aan poetsen moet ie ook maar tegen kunnen, zelfde reden:P
vies wordt ie toch wel weer...
Ik spuit hem wel in met wd40, dan valt het vuil er ooit wel weer vanzelf vanaf door regen of een sporadische hogedrukspuit:P
God shave the queen
Heb ze beiden gehad maar vind de putoline wel fijner.Rolando schreef:Is misschien wel hetzelfde spul wat in een Putoline fles zit!Sanne schreef:Dit is wat echt goed werkt!
Echter gebruik ik wel de Action siliconen spray van 1,50 zoiets per fles?
Prijs/kwaliteit verhouding is wat beter .
verstand op nul en nadenken