CCM of.............

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Sjokske

Dus waarschijnlijk prijskaartje à la WRM :shock:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Sjokske

Sjokske schreef:CCM bestaat al erg lang, toen ik jong was (en dat is dus lang geleden :oops: ) en nog wedstrijden reed waren er al CCM's op de baan, toen al met viertakten (als je er achter reed hoorde je niet wanneer je moest schakelen).
Was een beetje de concurrent van de Yamaha HL500.
Bewijs dat ze vroeger al hele mooie motoren maakten :

Afbeelding

Er zijn trouwens nog oudere versies, dit is een 79'er.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Joop

Een CCM uit de zeventiger jaren is gewoon een voortzetting van de BSA Victor crosser :idea: Je hebt gelijk Sjokske een CCM is een hele mooie motor maar een BSA Victor uit de zestiger jaren is ook nog steeds een pracht machine om te zien.
Frank!
Contacteer:

Afbeelding

bron motocrossdigital.com (dec. 2008)
DaBrombeer

Ik heb ze ook wel van dichtbij gezien.

Strakke dingetjes hoor! Mooi..

Vgs mij nix mis mee!

:)
JoeBaR

hele mooie fiets hoor , maar ik denk toch dat ik bij de grote merken blijf (KTM in mijn geval)
beetje slechte ervaring met de kwaliteit van de kleinere merken als husaberg , vor , ccm ...

nu zal er in de tijd een hele hoop ten goede veranderd zijn , toch ben ik van mening dat deze merken niet een motor kunnen maken die qua prijs /kwaliteit kan concureren met bijvoorbeeld KTM husqvarna en alle japanners ..
4 strokes only !!
Rolando
Contacteer:

JoeBaR schreef:hele mooie fiets hoor , maar ik denk toch dat ik bij de grote merken blijf (KTM in mijn geval)
beetje slechte ervaring met de kwaliteit van de kleinere merken als husaberg , vor , ccm ...

nu zal er in de tijd een hele hoop ten goede veranderd zijn , toch ben ik van mening dat deze merken niet een motor kunnen maken die qua prijs /kwaliteit kan concureren met bijvoorbeeld KTM husqvarna en alle japanners ..
Ook de onderdelen op de aftermarkt zijn minder makkelijk leverbaar.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Plaats reactie