Pagina 2 van 2

Geplaatst: ma nov 03, 2008 00:15
door Slider
GorilaZz schreef:
Bosje schreef:
Slider schreef:Was een beetje dom......
Wat heb je toch tegen tweetakten? geluid van een viertakt is "donkerder" en draagt veel verder als je op het geluid doelt...
tis meer de lucht, dat stinken en daar hij meestal achter andere motoren rijdt krijg je dit soort geneuzel.


Voor de mensen die het allemaal niet meer volgen ... :

Mark kon na dat ik hem in het tweede rondje de-klasseerde , de schande niet meer aan en hield het na twee rondjes ( in een Homo tempo ..) voor gezien .

Maar ja als je ze met gelijke wapens bestrijd , komt kennis , kunde en ervaring toch naar boven ......

( maar moet eigenlijk wel toegeven , zo'n Rekluse is eigenlijk een vorm van valsspelen .... , niet waar Mark ?? )

Geplaatst: ma nov 03, 2008 09:07
door Sanne
Kijk als je het alleen van je materiaal moet hebben.... Dan moet je zorgen dat je goed materiaal koopt :lol:

@ Slider, wat is er mis met 2 takters?

@ Mark, hoe meer je oefent hoe makkelijker het gaat :idea:

Dus de Rekluse is wel OK?

Volgende week mee naar enduro Borculo?

Geplaatst: ma nov 03, 2008 09:33
door Houten Klaas
Ik zit er sterk aan te denken om een 300- 2 takt te kopen. 10 kilo lichter,stuurt als een scheermes en genoeg koppel. Binnenkort een keertje rijden op de 300 van Bernhard.

Geplaatst: ma nov 03, 2008 09:33
door GorilaZz
Sanne schreef:Kijk als je het alleen van je materiaal moet hebben.... Dan moet je zorgen dat je goed materiaal koopt :lol:

@ Slider, wat is er mis met 2 takters?

@ Mark, hoe meer je oefent hoe makkelijker het gaat :idea:

Dus de Rekluse is wel OK?

Volgende week mee naar enduro Borculo?
Die clown komt thuis en gaat op de bank liggen en ik kan gelijk aan het werk als ik thuis kom. Dan rij je met een andere instelling hoor. (iets met heel houden, niet leeg rijden enzo)

maar die 426 wil wel door die maisplakken

Geplaatst: ma nov 03, 2008 09:37
door GorilaZz
Houten Klaas schreef:Ik zit er sterk aan te denken om een 300- 2 takt te kopen. 10 kilo lichter,stuurt als een scheermes en genoeg koppel. Binnenkort een keertje rijden op de 300 van Bernhard.
moet je doen.

hij heeft de 2takt trauma op een kx250 opgelopen, op zo een 300 gebeurt dat niet.

Geplaatst: ma nov 03, 2008 18:09
door JoeBaR
jeeee 3 x rond geweest zonder pech , slechts 1 klein ongevalletje
waarbij mijn koplamp en een andermans kopellingshandletje het moesten ontgelden ...

de stukken onverhard waren super , de twee puntjes kritiek alleen , zijn de volgende:

- ik vond er zelf iets te veel asfalt stukken in zitten (dit nodigt mensen uit om de berm verrot te rijden om zo je banden te besparen).

- wij zijn drie maal het parcours rond gereden en ik merkte dat ondanks je tot 2 uur mocht starten , er na ons eerste ronde al steeds minder vlaggers waren (die lui die op de kritieke punten van de rit een beetje toezicht houden)en bij het derde rondje was iedereen ineens weg !!

ik was dus blij dat ik alleen het eerste ritje op mn plaat ben gegaan 8)

Geplaatst: ma nov 03, 2008 22:10
door mmrizio
Over die EHBO'ers: Bij de MON ritjes krijg je een briefje met alarmnummer erop. Ook zag ik daar langs de baan herkenbare EHBO'ers (liefst niet in actie). Waarom kan dat niet bij de KNMV ritjes?

Enneh: wat een ijsbaan was het omgewoelde gras, na de crossproef bij het meer?

Geplaatst: di nov 04, 2008 00:06
door speedphreax
mmrizio schreef:Over die EHBO'ers: Bij de MON ritjes krijg je een briefje met alarmnummer erop. Ook zag ik daar langs de baan herkenbare EHBO'ers (liefst niet in actie). Waarom kan dat niet bij de KNMV ritjes?

Enneh: wat een ijsbaan was het omgewoelde gras, na de crossproef bij het meer?
Op dat plekje was het inderdaad oppassen geblazen. Zijden gas-handje. Er was nog een ander pad wat ook spekglad was. Rechtsaf op de top van zo'n hooggelegen veld en dan een heel stuk rechtuit en dan iets naar links afbuigend en naar beneden aflopend. Dat is een plek waar je elk jaar wel goed hard kunt knallen. Onderaan reed ik daar 135 op de teller maar remmen ging niet toen ik moest remmen om linksaf te slaan. Aan de sporen te zien hadden daar meer mensen last van.

Geplaatst: di nov 04, 2008 18:37
door JoeBaR
Houten Klaas schreef:Ik zit er sterk aan te denken om een 300- 2 takt te kopen. 10 kilo lichter,stuurt als een scheermes en genoeg koppel. Binnenkort een keertje rijden op de 300 van Bernhard.

10 kilo lichter dan wat? KTM 525 ?


pfff gewoon kwestie van wennen Klaas , ik zou nooit meer terug een tweetakt willen , we lieten ze zowel op de lange stukken als in de bochtige bospaadjes ver achter ons ! ( k reed een Ktm 520 uit 2001).

Geplaatst: di nov 04, 2008 20:30
door speedphreax
En Klaas, je mag natuurlijk ook niet meer mee op vakantie met zo'n bougievreter. Dat snap je toch wel? :twisted: Ik dacht dat je genezen was van de tweetakt?

Geplaatst: di nov 04, 2008 20:37
door Ger
speedphreax schreef:En Klaas, je mag natuurlijk ook niet meer mee op vakantie met zo'n bougievreter.
Huh ?
Zit er nu 2000km in en is nog steeds niet opgegeten :lol:

Geplaatst: di nov 04, 2008 22:17
door Sjokske
speedphreax schreef:En Klaas, je mag natuurlijk ook niet meer mee op vakantie met zo'n bougievreter
In Polen mag je toch nog wél gewoon roken :wink:

Geplaatst: do nov 06, 2008 22:38
door Dre
Foto's Markelo op www.mxfoto.nl (Henri Beverdam)

Mooi dat jullie het leuk vonden, volgend jaar weer!