Sorry , foutje bedanktCrazyWezel schreef:ik heb het ook helemaal niet over jou adje, je hebt je pb verkeerd gelezen denk![]()

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Sorry , foutje bedanktCrazyWezel schreef:ik heb het ook helemaal niet over jou adje, je hebt je pb verkeerd gelezen denk![]()
Beugelje gewoon gebruiken. Maar er maar wat moois van.CrazyWezel schreef:hehehe, doe je goed
ik ga zo achterremblokjes vervange.. het was net in een keer piepe en doen, dus nu ist echt ijzer op ijzer..
wil ook meteen weer ff de ketting smeren en spannen, vanaf daar kom ik weer op het volgende onderwerp:
origineel zit er tussen de ketting (voor het voortandwiel) een ijzere beugeltje, die de ketting bij een kettingbreuk zou opvangen,
die beugel was bij mij weg, heb ik van iwan tijdelijk eentje van hem gekregen, maar die past niet..
want dan raakt me ketting net het beugeltje..
meer mensen met dit probleem, of moet ik gewoon gaan lopen vijlen aan iwan's mooie beugeltje?
groeten.
Mooi dat je je vermaakt hebt, vind het zelf ook een mooi route die ik bij elkaar hebShifty-PK schreef:Ik heb af en toe nog gekeken naar je uitlaat gassen maar optisch zie je geen rook; maar ruiken doe je het wél en dat is vooral bij veel gas en niet zozeer na veel remmen op de motor.