Mooi project Leo,
go Go GO
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Yep, dat gaf ik ook door de telefoon door aan de medewerker van de Brezan maar die viel helemaal stil toen ik om ATF vroeg.brommer schreef:telelevergabelol![]()
Nou, zo go go go als het gisteren ging zo suck suck suck ging het vandaag. 2 bouten kapot gedraaid doordat het ijzer in het alu ingevreten had dus veel tijd verloren met uitboren maarrrr o o o wat smaken de progressieve voor veertjes lekker.brommer schreef:Mooi project Leo,go Go GO
Hallo,Shifty-PK schreef:Voor voetpedalen lees dit topic eens:
http://alpha.messageboard.nl/182/viewto ... 092fcc17f3
Ik heb nog een set verhogers van 5 cm liggenzappa.suzuki schreef:Vraag Hessler ook of hij nog een paar bovenste stuur klemmen heeft, deze omdraaien en onder je stuur en je stuur komt 2.5 cm hoger.. + naar voren kantelen..
Ik heb er ook een set wielen bij voor op het asfalt ( voor als we ooit de eifel / adennen in gaan met de club ) dus ik wilde zoiezo al goede remleidingen want de orginele die er nu opzitten zijn idd 20 jaar oud.zappa.suzuki schreef: Stalen remleiding schelen veel op de weg, maar off road?
[maar je hebt waarschijnlijk nog dew orginelen dus toch hoog tijd]
Ha Zappa,zappa.suzuki schreef:Vraag Hessler ook of hij nog een paar bovenste stuur klemmen heeft, deze omdraaien en onder je stuur en je stuur komt 2.5 cm hoger..
+ naar voren kantelen..