GasGas treffen Brabant
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Nee, Ger en zijn maat hadden de week ervoor enkele gasten op bezoek gehad. Zijn maat was zonder benzine gevallen en ze hadden hem naar het benzinestation laten lopen . Niemand had een sleepkabeltje bij zich 5 kilometer (zelfs met een superlichte Gasgas enduromotor) aan de hand eistte zijn tol. Zijn voeten waren niet meer als zodanig herkenbaar. Hij moest verstek laten gaan en zodoende kwam zijn maat Ger ook niet opdagen.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Helaas, ik hoop dat we een tegoed bon krijgen !Ad Ketelaars schreef:Nee, Ger en zijn maat hadden de week ervoor enkele gasten op bezoek gehad. Zijn maat was zonder benzine gevallen en ze hadden hem naar het benzinestation laten lopen . Niemand had een sleepkabeltje bij zich 5 kilometer (zelfs met een superlichte Gasgas enduromotor) aan de hand eistte zijn tol. Zijn voeten waren niet meer als zodanig herkenbaar. Hij moest verstek laten gaan en zodoende kwam zijn maat Ger ook niet opdagen.
En wat betreft dat laten lopen;
Reframe -> Richard was een beetje te trots om te bellen dat ie zonder saft staat ! (voor de tweede keer !)
Het duwen en de afstand was het probleem niet, de crosslaarzen wel
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
Mag ik twee tegoedbonnen ? (of ga ik nu wel heel ver....?)Sjokske schreef:Ga je de tegoedbon bij Ad K. of bij Ad J(e) opmaken, Ger ?
Keuzes maken is al zo lastig in het 'gewone' leven......
(ik zorg voor de vlaai !)
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
Vooruit dan, zorgen wij voor de zultGer schreef: Mag ik twee tegoedbonnen ? (of ga ik nu wel heel ver....?)
(ik zorg voor de vlaai !)
Ik snap nu trouwens waarom die GasGasjes zo degelijk zijn, er zitten veel onderdelen van een TM op (of andersom ).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!