De helm moet NIET voldoen aan de ECE 22/05 norm, een oudere ECE 22/04 is voldoende , daar deze, zoals Gery als schreef, "moet voldoen aan het wegreglement".
Aan de hand van de "04" of "05" in het (vaak oranje) ingenaaide typeschildje zie je aan welke norm je helm voldoet.
Google maar eens anders...
Jo VdB
ENDUROWEDRSTIJDEN BELGISCH KAMPIOENSCHAP 2008
Moderator: ghulst
-
Hoi,
kan ik dan met een standaard TE510 deelnemen of moet ik daar nog iets aan aanpassen zoals de voetsteun vastgemaakt aan de kader ??
grtz
Josken
kan ik dan met een standaard TE510 deelnemen of moet ik daar nog iets aan aanpassen zoals de voetsteun vastgemaakt aan de kader ??
grtz
Josken
Volgens het reglement moet de motor voorzien zijn van een vaste voetsteun ! Als dit niet zo is, krijg je zowiezo extra straftijd...wheeling_jo schreef:Hoi,
grtz
Josken
Jo VdB
Bij een omgebouwde crosser bijvoorbeeldives schreef:zal wel weer dom van me zijn hoor, maar in welke gevallen zit een voetsteun niet vast aan de kader?
Daar moet je dus zelf een steun voorzien.
Jo VdB
Een voetsteun zit toch altijd vast aan het frame ??
Ik denk dat jullie een zijstandaard bedoelen oftewel een ''pikkel''
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
Dat zal ik nog eens moeten controleren.Gix schreef:En Wheeling Jo, vergeet de FIM gehomologeerde banden niet.
Maar ik zal eerst eens komen kijken naar zo'n wedstrijd
Toch al bedankt voor alle info
Josken
Ahum,ives schreef:Ah ! Nog iemand die niet mee is. Gelukkig, ik dacht dat ik alleen wasadje schreef:Een voetsteun zit toch altijd vast aan het frame ??
ik zal het maar houden op een Babylonische spraakverwarring
Natuurlijk heeft elke moto een voetsteun vast aan het kader
Adje heeft het mysterie echter al opgelost...
Jo VdB
definitief, Ives...ives schreef:Ik pak die jaarlicentie enkel om da boekske van de BMB te krijgen
Gery, de enduro van Mons zou mss toch nog dit jaar op een andere datum doorgaan? Of is dit definitief beslist?
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
ik ga denk ik een in Belgie kijken. Moet ik vooraf inschrijven of kan het daar ook terplaatsen?
weet iemand hoe laat je kan inschrijven/keuren?
Inschrijven en keuren
vanaf 07.45 voor inters/nationalen/juniors/gentlemen
vanaf 08.45 voor randonneurs/girls
Jo VdB
vanaf 07.45 voor inters/nationalen/juniors/gentlemen
vanaf 08.45 voor randonneurs/girls
Jo VdB