onderhouds intervallen
Moderator: ghulst
Max,Max_Kool schreef:Noppy,
...Ik heb in Spanje 60 liter nodig gehad voor 1 week rijden.
En vergis je niet, voor een Husky, Honda of KTM ofzo heb je te maken met dezelfde soort tabellen hoor.
Sorry, je kunt het verbruik van jouw BMW niet vergelijken met wat een Husa of een KTM er doorheen 'orgelen'. Verbruik zit bij die Keihin-aangedreven monsters rustig op 1:12 en in de Ramblas kan het nog slechter worden.
Stel dat we elke dag 230 km gereden hebben maal 6 is 1.400 km is 1:23.
Een BMW, goed voor je portemonnaie!
Heb je de onderwerpen gezien die je moet nameten bij de Husa?
Dat heb ik gezien ja wat je moet nameten, maar dat is bij elke enduro zo, of het nu een Berg, een Husky of een KTM is. Ik heb me ooit verdiept in het onderhoud van een Husky (2 jaar garantie), nou als je doet wat er in de manual staat dan kan ik ook garantie geven. Voordat er 100 uur op staat heb je al een nieuw bigend erin zitten. (ongeacht wat je opmeet dus he, gewoon vervangen).
En ik denk dat het verbruik van een echte enduro tijdens de SyR helemaal zo bruut niet is geweest. In een rambla verstook je wel wat (ik ook), maar dat maak je ruim goed op de hardere stukken waar je gewoon 60 of 80 hobbelt. Je bent aan het touren, recreanten gebruik. Niet aan het maisplakken raggen.
1 op 15 is denk ik goed haalbaar.
En ik denk dat het verbruik van een echte enduro tijdens de SyR helemaal zo bruut niet is geweest. In een rambla verstook je wel wat (ik ook), maar dat maak je ruim goed op de hardere stukken waar je gewoon 60 of 80 hobbelt. Je bent aan het touren, recreanten gebruik. Niet aan het maisplakken raggen.
1 op 15 is denk ik goed haalbaar.
NEE , out of the box is die niet voorruit te branden , maar dat is mijn persoonlijke ervaringbrommer schreef:DUs een crf450x is out of the box niet pittig genoeg?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
de handleiding van husaberg is te vergelijken met de garantievoorwaarden bij de rolsroyce bij 160000km groot onderhoud aan de versnellingsbak,in gewoon nederlands complete revisie,op die manier kun je levenslange garantie krijgen!!!!
heb jarenlang husaberg gereden en de basis is gewoon goed maar zoals bij elke motor met veel vermogen zit er gewoon veel onderhoud aan.
Als je weet waar de pijnpunten liggen kun je hem probleemloos rijden(het starten blijft een probleem)
heb jarenlang husaberg gereden en de basis is gewoon goed maar zoals bij elke motor met veel vermogen zit er gewoon veel onderhoud aan.
Als je weet waar de pijnpunten liggen kun je hem probleemloos rijden(het starten blijft een probleem)