Ik ben zo eens een suicidale hond tegengekomen. Ik reed vrijwel stapvoets, en dat stom beest bleef maar voor me uitlopen, achterwaarts, ondertussen blaffend naar me. Ik ben geen hondenliefhebber, maar erover rijden vond ik er toch ook wel over
Enige tips om dergelijke honden zover te krijgen dat ze effe opzijgaan?
Wat te doen als je een paard ontmoet!
Moderator: ghulst
Zelf heb ik ook weleens een hond aangereden. Dat beest rende achter mijn broer aan die ook op de motor zat. En dat beest schrok van mij en maakte een rare beweging en kwam onder m'n wielen terecht. Dat is zeker niet leuk om mee te maken.
# 442
-
beesten blijven rare beesten.. net als mensen
laten we daar maar gewoon rekening mee houden,
voelde me al een beetje schuldig toen ik een eend plat had gereden..
laat staan een kat [er zijn er al wat van mij plat gereden] of een hond..
en die paarden weet ik alles van.. heb er zelf op gezeten en achter op de kar gezeten als ze op hol gingen.. en dat is niet leuk als je een drukke weg ziet naderen en een bijna stikkend paard uit zijn tuig te moeten snijden om dat hij in paniek was geraakt en verstrikt doe ik ook liever niet meer..
en over die zeikerts in het bos..
wild plasen mag niet
maak hem vies
zappa
laten we daar maar gewoon rekening mee houden,
voelde me al een beetje schuldig toen ik een eend plat had gereden..
laat staan een kat [er zijn er al wat van mij plat gereden] of een hond..
en die paarden weet ik alles van.. heb er zelf op gezeten en achter op de kar gezeten als ze op hol gingen.. en dat is niet leuk als je een drukke weg ziet naderen en een bijna stikkend paard uit zijn tuig te moeten snijden om dat hij in paniek was geraakt en verstrikt doe ik ook liever niet meer..
en over die zeikerts in het bos..
wild plasen mag niet
maak hem vies
zappa
De plaatsen waar ik offroad ga komen dikwijls ruiters. Als ik ze zie ga ik er tegen redelijke snelheid naartoe, en leg mijn motor al rijden af. De moment dat je het dichtst bent maak je dus zo goed als geen geluid, en eenmaal goed gepasseerd, koppeling los en verder rijden.
Nog geen slechte reacties op gehad, enkele goede...
Nog geen slechte reacties op gehad, enkele goede...
Yamaha TT600R 2002 buiten
Husaberg FS650 2004 buiten
Yamaha WR450F 2004 binnen!
Husaberg FS650 2004 buiten
Yamaha WR450F 2004 binnen!