Pagina 2 van 2

Geplaatst: do mar 22, 2007 18:37
door JoeBaR
pHreaC schreef:Misschien een foutje in het tandwiel: gietinsluitsel zoals luchtbel, fout hardingsproces...
of iemand heeft `m met een hamer en beitel ge(de)monteert in het verleden...

Geplaatst: vr mar 23, 2007 09:33
door folie
huskie schreef:Heel bizar. :shock: Zo te zien heb je daadwerkelijk alle delen gevonden.
Volgens mij moet je de oorzaak zien te vinden, want anders kun je wel een extra bestellen. Al de tanden zien e nog goed uit, dus er heeft niets tussen gezeten :roll: Kan dit door een zijwaartse kracht zijn gebeurt? Want daar zit de zwakte van een tandwiel :!:
Misschien dat er een man met veel tandwiel ervaring kan reageren :wink:
Tandwieltje is ook wel heel erg verjongd om gewicht te besparen. Bandbreedte voor processen zoals nitreren/harden worden dan steeds kleiner.
Bij KTM is in 2005 een batch startertandwieltjes misgegaan.
Vervolgens hebben ze de constructie veranderd. Motoren van 2003/4 rijden echten nog allemaal zonder problemen met het oude tandwiel.
Ik zou er gewoon een nieuw inzetten.

Geplaatst: vr mar 23, 2007 09:37
door Houten Klaas
Bij KTM is in 2005 een batch startertandwieltjes misgegaan.
Vervolgens hebben ze de constructie veranderd. Motoren van 2003/4 rijden echten nog allemaal zonder problemen met het oude tandwiel.
Ik zou er gewoon een nieuw inzetten.
Idd die van mij is ook kapot gegaan 2005 Dit is alweer het derde seizoen dat hij rijdt. Tijd om te sparen.