of iemand heeft `m met een hamer en beitel ge(de)monteert in het verleden...pHreaC schreef:Misschien een foutje in het tandwiel: gietinsluitsel zoals luchtbel, fout hardingsproces...
blok staat vast na het aantrappen WR450F
Moderator: ghulst
Tandwieltje is ook wel heel erg verjongd om gewicht te besparen. Bandbreedte voor processen zoals nitreren/harden worden dan steeds kleiner.huskie schreef:Heel bizar. Zo te zien heb je daadwerkelijk alle delen gevonden.
Volgens mij moet je de oorzaak zien te vinden, want anders kun je wel een extra bestellen. Al de tanden zien e nog goed uit, dus er heeft niets tussen gezeten Kan dit door een zijwaartse kracht zijn gebeurt? Want daar zit de zwakte van een tandwiel
Misschien dat er een man met veel tandwiel ervaring kan reageren
Bij KTM is in 2005 een batch startertandwieltjes misgegaan.
Vervolgens hebben ze de constructie veranderd. Motoren van 2003/4 rijden echten nog allemaal zonder problemen met het oude tandwiel.
Ik zou er gewoon een nieuw inzetten.
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Idd die van mij is ook kapot gegaan 2005 Dit is alweer het derde seizoen dat hij rijdt. Tijd om te sparen.Bij KTM is in 2005 een batch startertandwieltjes misgegaan.
Vervolgens hebben ze de constructie veranderd. Motoren van 2003/4 rijden echten nog allemaal zonder problemen met het oude tandwiel.
Ik zou er gewoon een nieuw inzetten.