18 maart de wijk
Moderator: ghulst
- huskybotje
Ik wilde degene die me de motor uit de smurrie heeft helpen trekken nog even heel erg bedanken. Was rechtdoor gereden waar je rechtsaf moest en stond tot over de rand van mijn laarzen in de drek met mijn husky. Deze persoon kwam er bij staan en zonder hem had ik de motor er niet uitgekregen denk ik Bij deze nog heel erg bedankt
Helaas heb ik nog behoorlijk wat schade aan mijn rechter radiateur, dat is eigenlijk het enige wat echt goed kapot is. De rest is voorloopig wel weer even te lijmen.JoeBaR schreef:jammer te horen Niek , gelukkig niks gebroken lees ik .
en als de schade aan je motor beperkt blijft tot alleen het tupperware , dan valt het toch ook wel weer mee ? offroad/enduro rijden blijft natuurlijk een risico sport
beterschap !!
Yamaha xtz 750, Yamaha wr450f
-
Door een aanslag van het Drentse linkse blok ben ik gisteren voor de derde keer naar de gipskamer geweest, de verpleger vertelde mij dat hij de afgelopen maandag veel breuken had gegipst naar aanleiding van de otr in de Wijk. Wie allemaal ?
Misschien dat we aangifte kunnen doen tegen het D.L.B. Het is nog niet meer normaal dat je zonder aanleiding van de motor wordt gekegeld.Een witte mars voor de slachtoffers.
Misschien dat we aangifte kunnen doen tegen het D.L.B. Het is nog niet meer normaal dat je zonder aanleiding van de motor wordt gekegeld.Een witte mars voor de slachtoffers.
-
- Contacteer:
het is een samenzwering van de klei zuigers en het D.L.B., het zou me niet verbazen dat de dierenpartij de wandelende takken heeft opgehitst tegen Klaas
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl