Dus heeft niets met dit forum te maken

Moderator: ghulst
't Is er in ieder geval een goed oefenterrein. Veel bijgeleerd. 't Is eens iets anders op stenen rijden ipv in de modder. Paar leuke maar moeilijke klimmekes gedaan, en een paar toffe afdalingen. Ik ga er zeker nog terug.pruus schreef:Nee Huskie, er is alleen een wandelroute bepijlt. Er is ook een route met blauwe pijl die je kan volgen zoals ik gisteren gezien heb. Maar je kan er evengoed zelf je route bepalen, verloren rij je er niet. De crossbaan, als je het zo mag noemen, is ook maar sporadisch open. Woensdag en zaterdag vanaf 13.00 uur d8ik. Gisteren donderdag was ze ook open. Maar maak je niet ongerust, er gebeuren minder ongelukken dan op een gemiddelde crossbaan of racecircuit, omdat er niet zo hard wordt gereden. Inderdaad, en "crossbaan" is relatief, ik vond het meer een "enduro circuit met hoge bulten"...
Ik ga misschien zondag. Effe kijken of ik het werk afheb; ben vandaag ook al in Eersel geweest....![]()
Ik weet dat je er de weg niet kwijtraakt, want zo groot is het niet, maar het is leuker als de beheerder er een leuke en uitdagende route heeft uitgezet, zodat je een rondje kunt maken.pruus schreef:Nee Huskie, er is alleen een wandelroute bepijlt.
Ja, als je moto voldoet aan de enduro reglementeringkenny schreef:Jo,
Is er meer info over die van den 11 ste. Mag iedereen hier aan mee doen?
Kenny