Naar m'n werk met de BIG op noppen, geen probleem die sneeuw
En morgen ff het bos in met de KTM als het niet regend, gewoon rustig aan maar niet te langzaam, met een beetje gang rol je nog net over zo,n bevroren plas
Mischien wat schroefen in een versleten noppenband draaien met een oude binnenband tussen de buitenband en binnenband voor de gein als ik me eens verveel
Wat doen jullie als het vriest?
Moderator: ghulst
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ding staat netjes schoon en droog in de schuur totdat de vorst een beetje uit de grond is..
Ook mooie tijd om even wat extra onderhoud te plegen (wiel- en achtervorklagers nu bijv)
Ohja, en af en toe natuurlijk even de garage inlopen om wat bleepbleeep geluidjes te maken terwijl ik erop zit ...
Ook mooie tijd om even wat extra onderhoud te plegen (wiel- en achtervorklagers nu bijv)
Ohja, en af en toe natuurlijk even de garage inlopen om wat bleepbleeep geluidjes te maken terwijl ik erop zit ...
De vering uit elkaar halen, en er weer iets aan veranderen.
Zit er over te denken om iets meer slow-speed shims in de demper te proppen. Hoe sneller je wordt hoe meer stabiele basis je nodig hebt
Zit er over te denken om iets meer slow-speed shims in de demper te proppen. Hoe sneller je wordt hoe meer stabiele basis je nodig hebt
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Contacteer:
ik zit ff op een stoeltje en kiek hoe mooi schoon mijn GG ec300 is,
en ga dan dan als de sodermieter weer naar binnen
en ga dan dan als de sodermieter weer naar binnen
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Muziek maken en zondags eens lekker achter de gebreide onderbroek blijven liggen.