3 Dagen naar Polen met Memotours
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Da's inderdaad waar folie. Mijn ritten zijn bedoeld voor degenen die een beetje avontuur niet schuwen en een niet van A tot Z verzorgd arrangement wensen. Daar zijn de deelnamekosten uiteraard ook naar. En wat de moeilijkheidsgraad betreft, heb je de keuze tussen "difficult and easy option "
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Klink goed Ad, ik zat alweer te denken om voor een 3e keer N.Fr. te doen, maar een keer de andere kant op is nog beter....
Doe mij maar low budget en niet overgeorganiseerd....
Doe mij maar low budget en niet overgeorganiseerd....
650XChallenge'07, XT660Z Tenere '08, DRZ400e'02
polen liefhebbers !!!
Klaas ik heb zoujuist je bericht gelezen (betr. je mail) en zal deze a.s. maandag beantwoorden. Ik zit nl voor mijn werk in Dtsl. en kan hier geen prive berichten ontvangen. V.w.b. het wel/niet reizen met de bus het volgende :
1. we hebben 2 weken geleden een nieuwe bus gekocht (van Hool touringcar) en deze moet in de winter nog omgebouwd gaan worden.
2. Hoe je daar naar toe wil is je eigen keuze, met de bus of eigen vervoer. De kosten zijn hetzelfde alleen bij eigen vervoer is een extra overnachting nl van zondag op maandag. Busreizen beginnen nu om 12.00 uur zodat we de nacht van donderdag op vrijdag ook gewoon in het hotel slapen.
Verder is het mooie eraan dat het hier een MX hotel betreft en alles is hier op ingesteld. Je kunt zelfs na terugkomst op eigen houtje op het grote terrein aangrenzend aan het hotel rijden.
groeten en tot horens
john hoekstra
Klaas ik heb zoujuist je bericht gelezen (betr. je mail) en zal deze a.s. maandag beantwoorden. Ik zit nl voor mijn werk in Dtsl. en kan hier geen prive berichten ontvangen. V.w.b. het wel/niet reizen met de bus het volgende :
1. we hebben 2 weken geleden een nieuwe bus gekocht (van Hool touringcar) en deze moet in de winter nog omgebouwd gaan worden.
2. Hoe je daar naar toe wil is je eigen keuze, met de bus of eigen vervoer. De kosten zijn hetzelfde alleen bij eigen vervoer is een extra overnachting nl van zondag op maandag. Busreizen beginnen nu om 12.00 uur zodat we de nacht van donderdag op vrijdag ook gewoon in het hotel slapen.
Verder is het mooie eraan dat het hier een MX hotel betreft en alles is hier op ingesteld. Je kunt zelfs na terugkomst op eigen houtje op het grote terrein aangrenzend aan het hotel rijden.
groeten en tot horens
john hoekstra
@ John Hoekstra:
John, heb je inmiddels voor onze groep ook al het één en ander uitgezocht en vastgelegd? Wij wachten nog steeds op een reactie...
We willen volgend jaar juni net als de vorige keer weer met de bus. De datum en de lijst met deelnemers heb ik je al gestuurd.
M.v.gr,
Jan-Willem
John, heb je inmiddels voor onze groep ook al het één en ander uitgezocht en vastgelegd? Wij wachten nog steeds op een reactie...
We willen volgend jaar juni net als de vorige keer weer met de bus. De datum en de lijst met deelnemers heb ik je al gestuurd.
M.v.gr,
Jan-Willem
Dit jaar voor mij geen buitenland trip , eea vanwege mijn blessure die lang gaat duren. nu na 2 weken gips kon ik geen botgroei ontdekken.
Over 4 weken pas een gipsenbrace die ik zeker nog een x aantal weken zal moeten dragen.
Ga het geld besteden aan x aantal trainingen/cursussen.
En adje nog maar eens aankijken of die me eea wil leren hoe zo makkelijk mogelijk tussen boompies door te komen.
Verwacht dat ik pas in september op oorlogssterkte ben helaas.
Over 4 weken pas een gipsenbrace die ik zeker nog een x aantal weken zal moeten dragen.
Ga het geld besteden aan x aantal trainingen/cursussen.
En adje nog maar eens aankijken of die me eea wil leren hoe zo makkelijk mogelijk tussen boompies door te komen.
Verwacht dat ik pas in september op oorlogssterkte ben helaas.
Vrouw buitenschoppen en 2 x wekelijks oefenen is het receptoossie schreef:En adje nog maar eens aankijken of die me eea wil leren hoe zo makkelijk mogelijk tussen boompies door te komen.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Zo is datSjokske schreef:Vrouw buitenschoppen en 2 x wekelijks oefenen is het receptoossie schreef:En adje nog maar eens aankijken of die me eea wil leren hoe zo makkelijk mogelijk tussen boompies door te komen.
30 jaar ervaring met cross en enduro rijden helpt ook een beetje
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ja , ik wil ook graag mee , ik hoor wel of het mag van jullie .
Woestijn is fijn !!!
En op wat voor motor wou je dan mee rijden Jac ?
Op je souzie met rally uitvoering lijkt me nou niet zo'n goed idee
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
Tegen die tijd is het weer een "gewone " enduro motor !!!adje schreef:En op wat voor motor wou je dan mee rijden Jac ?
Woestijn is fijn !!!