enduro balades in Wallonië aan banden gelegd!

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

folie

Helen schreef:
Sanne schreef:Dus ik pleit voor stille dempers, laat die mooie standaard uitlaat eronder, kost je nog minder geld ook!
Even een rare vraag: mijn Husqvarna TE 250 maakt met zijn standaard uitlaat al behoorlijk veel kabaal. Als iemand een tip heeft om hem wat stiller te maken, graag... :?
Kijk eens goed naar je luchtfilterkast. Daar komt bijna net zoveel herrie uit als uit je uitlaat. Vooral met gas open, daarom valt het niet zo op als je stilstaat. Binnenkant van de schildjes/onderkant buddyseat bekleden met isolatiemateriaal en evt wat stukken spons in de aanzuigopeningen scheelt hoopjes.
Helen

folie schreef:
Helen schreef:
Sanne schreef:Dus ik pleit voor stille dempers, laat die mooie standaard uitlaat eronder, kost je nog minder geld ook!
Even een rare vraag: mijn Husqvarna TE 250 maakt met zijn standaard uitlaat al behoorlijk veel kabaal. Als iemand een tip heeft om hem wat stiller te maken, graag... :?
Kijk eens goed naar je luchtfilterkast. Daar komt bijna net zoveel herrie uit als uit je uitlaat. Vooral met gas open, daarom valt het niet zo op als je stilstaat. Binnenkant van de schildjes/onderkant buddyseat bekleden met isolatiemateriaal en evt wat stukken spons in de aanzuigopeningen scheelt hoopjes.
Ik zal het eens proberen!
Wat bedoel je juist met die "schildjes" in de luchtfilterkast?
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Sjokske

De technische controle in Dour was dan ook echt zwaar. Ik heb mijn brommerke niet eens hoeven te starten :wink:
En had zulke mooie voorzorgsmaatregelen getroffen.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Plaats reactie