Kijk eens goed naar je luchtfilterkast. Daar komt bijna net zoveel herrie uit als uit je uitlaat. Vooral met gas open, daarom valt het niet zo op als je stilstaat. Binnenkant van de schildjes/onderkant buddyseat bekleden met isolatiemateriaal en evt wat stukken spons in de aanzuigopeningen scheelt hoopjes.Helen schreef:Even een rare vraag: mijn Husqvarna TE 250 maakt met zijn standaard uitlaat al behoorlijk veel kabaal. Als iemand een tip heeft om hem wat stiller te maken, graag...Sanne schreef:Dus ik pleit voor stille dempers, laat die mooie standaard uitlaat eronder, kost je nog minder geld ook!
enduro balades in Wallonië aan banden gelegd!
Moderator: ghulst
Ik zal het eens proberen!folie schreef:Kijk eens goed naar je luchtfilterkast. Daar komt bijna net zoveel herrie uit als uit je uitlaat. Vooral met gas open, daarom valt het niet zo op als je stilstaat. Binnenkant van de schildjes/onderkant buddyseat bekleden met isolatiemateriaal en evt wat stukken spons in de aanzuigopeningen scheelt hoopjes.Helen schreef:Even een rare vraag: mijn Husqvarna TE 250 maakt met zijn standaard uitlaat al behoorlijk veel kabaal. Als iemand een tip heeft om hem wat stiller te maken, graag...Sanne schreef:Dus ik pleit voor stille dempers, laat die mooie standaard uitlaat eronder, kost je nog minder geld ook!
Wat bedoel je juist met die "schildjes" in de luchtfilterkast?
Beter een slecht karakter dan geen karakter
De technische controle in Dour was dan ook echt zwaar. Ik heb mijn brommerke niet eens hoeven te starten
En had zulke mooie voorzorgsmaatregelen getroffen.
En had zulke mooie voorzorgsmaatregelen getroffen.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!