Je bent goed bezig moddercrosser!
Ik geef me (onder voorbehoud van m'n wispelturige vrouw) bij deze op (zal je ook ff mailen) Ben benieuwd of je een waterdicht (lees foutloos) roadbooktripje in elkaar hebt weten te flansen (trippy gebruikt??) want dat valt niet altijd mee (gaat een hoop tijd in zitten) (Is 't mischien leuk om er een wedstrijdelementje in te gooien (of the record natuurlijk)
LIMBO-RIT; allroadrit 22 april
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: ma mar 27, 2006 20:02
- Locatie: roermond
ik heb erg mijn best gedaan met het roadbook. ik heb met twee tellers gewerkt die ik heb geeikt op de snelweg naast de km paaltjes (ter controlle) na 50 km klopte ze nogsteeds tot op de 10 meter.
verder is het roadbook met twee afstanden. ieder plaatje heeft een totaal en een deel afstand en om de 15 a 20 km nullen. en natuurlijk duidelijke plaatjes.
drie plaatjes op een rij en 5 onder elkaar.
16 vel A4 worden dan dus 32 A5-jes. past bij mij goed in de houder (aserbis)
zaterdag ga ik hem controlleren met de houthakker.
dus ik hoop idd ook dat iik met een mooie foutloze rit eindig
verder is het roadbook met twee afstanden. ieder plaatje heeft een totaal en een deel afstand en om de 15 a 20 km nullen. en natuurlijk duidelijke plaatjes.
drie plaatjes op een rij en 5 onder elkaar.
16 vel A4 worden dan dus 32 A5-jes. past bij mij goed in de houder (aserbis)
zaterdag ga ik hem controlleren met de houthakker.
dus ik hoop idd ook dat iik met een mooie foutloze rit eindig
Had ik al gezegt dat je goed bezig was?moddercrosser schreef:ik heb erg mijn best gedaan met het roadbook. ik heb met twee tellers gewerkt die ik heb geeikt op de snelweg naast de km paaltjes (ter controlle) na 50 km klopte ze nogsteeds tot op de 10 meter.
verder is het roadbook met twee afstanden. ieder plaatje heeft een totaal en een deel afstand en om de 15 a 20 km nullen. en natuurlijk duidelijke plaatjes.
drie plaatjes op een rij en 5 onder elkaar.
16 vel A4 worden dan dus 32 A5-jes. past bij mij goed in de houder (aserbis)
zaterdag ga ik hem controlleren met de houthakker.
dus ik hoop idd ook dat iik met een mooie foutloze rit eindig
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: ma apr 03, 2006 13:00
- Locatie: Brabant
Ik wacht nog even af wat de rest van de groep doet maar lijkt me een leuke rit.
Ik hoop dat het roadbook duidelijk is opgesteld.
Zo te lezen heb je het allemaal wel goed voor elkaar.
Ik hoop dat het roadbook duidelijk is opgesteld.
Zo te lezen heb je het allemaal wel goed voor elkaar.
Giel achterwiel
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: ma mar 27, 2006 20:02
- Locatie: roermond
deze reactie staat ook op allroadmaniacs, maar ter informatie zet ik hem er hier ook maar even bij.
groet Jasper
het vertrek van de tocht, de BBQ en het eventuele overnachten zijn allen op dezelfde plaats. lekker makkelijk dus.
wie graag wil blijven overnachten kan dit doen op een "slaapzolder". een matje en je slaapzak zijn dan voldoende. het is ook geisoleerd dus niet te koud. deze slaapplek is in beheer van OSSA buitensport en hij vraagt 6,- euro per persoon. ben je erg gehecht aan je tent dan mag je die ook opzetten.
ook drinken, alcoholisch en non-alcoholisch is in beheer van OSSA en hij vraagt 1,- euro per consumptie, maar ben je van plan te blijven slapen en het laat te maken voor het haardvuur dan kun je je drank afkopen voor 9,- pp.
ook ontbijt (4,- euro) is mogelijk
groet Jasper
het vertrek van de tocht, de BBQ en het eventuele overnachten zijn allen op dezelfde plaats. lekker makkelijk dus.
wie graag wil blijven overnachten kan dit doen op een "slaapzolder". een matje en je slaapzak zijn dan voldoende. het is ook geisoleerd dus niet te koud. deze slaapplek is in beheer van OSSA buitensport en hij vraagt 6,- euro per persoon. ben je erg gehecht aan je tent dan mag je die ook opzetten.
ook drinken, alcoholisch en non-alcoholisch is in beheer van OSSA en hij vraagt 1,- euro per consumptie, maar ben je van plan te blijven slapen en het laat te maken voor het haardvuur dan kun je je drank afkopen voor 9,- pp.
ook ontbijt (4,- euro) is mogelijk
welke merken teller hebje,, echte tripmaster??moddercrosser schreef:ik heb erg mijn best gedaan met het roadbook. ik heb met twee tellers gewerkt die ik heb geeikt op de snelweg naast de km paaltjes (ter controlle) na 50 km klopte ze nogsteeds tot op de 10 meter.
verder is het roadbook met twee afstanden. ieder plaatje heeft een totaal en een deel afstand en om de 15 a 20 km nullen. en natuurlijk duidelijke plaatjes.
drie plaatjes op een rij en 5 onder elkaar.
16 vel A4 worden dan dus 32 A5-jes. past bij mij goed in de houder (aserbis)
zaterdag ga ik hem controlleren met de houthakker.
dus ik hoop idd ook dat iik met een mooie foutloze rit eindig
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: ma mar 27, 2006 20:02
- Locatie: roermond
aan de rijksweg, waar we starten, zijn genoeg gelegenheden voor die thaise massage dus, wie weet kun je iets regelen. (met wat centen lukt daar meestal wel) m
Moddercrosser, ik waardeer een ieder die roadbooks maakt voor de mede offroader, enmoddercrosser schreef:ik heb erg mijn best gedaan met het roadbook. ik heb met twee tellers gewerkt die ik heb geeikt op de snelweg naast de km paaltjes (ter controlle) na 50 km klopte ze nogsteeds tot op de 10 meter.
verder is het roadbook met twee afstanden. ieder plaatje heeft een totaal en een deel afstand en om de 15 a 20 km nullen. en natuurlijk duidelijke plaatjes.
drie plaatjes op een rij en 5 onder elkaar.
16 vel A4 worden dan dus 32 A5-jes. past bij mij goed in de houder (aserbis)
zaterdag ga ik hem controlleren met de houthakker.
dus ik hoop idd ook dat iik met een mooie foutloze rit eindig
dat tegen normale tarieven aanbied. Mijn complimenten in deze.
Wat een foutloze rit aangaat. Vergeet dat maar, want ten eerste past afentoe een beetje
zoeken in het kader van een roadbook(zie dakar) en ten tweede, er rijden mensen bij die zelfs in hun eigen achtertuin de weg nog kwijtraken
Dus ik wens een ieder slechts behouden vaart en thuiskomst toe.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: ma mar 27, 2006 20:02
- Locatie: roermond
de limbo-rit gaat zeker door. er zijn nu 38 inschrijvingen dus nog 12 te gaan!
bedank voor de snelle reaktie,maar kun je alles eens op een goed vermelden,waar juist vertrek,uur, inschrijving(prijs) lengte rit ..... enz
het is maar omdat ik van zo ver moet komen en ben toch graag een beetje voorbereid
groetjes alain
het is maar omdat ik van zo ver moet komen en ben toch graag een beetje voorbereid
groetjes alain
always off road of superbike
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: ma mar 27, 2006 20:02
- Locatie: roermond
op pagina 1 van dit onderwerp, ergens halverwege, staat alles.
of even een mailtje sturen naar limbo-rit@hotmail.com
en voor de personen die benzine moesten hebben onderweg (sorry dat ik dit nu pas laat weten) op 50 km is een tankstation op 100 meter van de rit (helaas net niet op de route, maar je ziet het zo liggen en ik zet het in het roadbook) en op ongeveer 165 km is er nog een (ook weer net naast de route) ik denk dat dit genoeg is voor de kleine tanks dus ga ik niet met jerrycans slepen. dan kan ik zelf misschien ook nog meerijden.
groet Jasper
of even een mailtje sturen naar limbo-rit@hotmail.com
en voor de personen die benzine moesten hebben onderweg (sorry dat ik dit nu pas laat weten) op 50 km is een tankstation op 100 meter van de rit (helaas net niet op de route, maar je ziet het zo liggen en ik zet het in het roadbook) en op ongeveer 165 km is er nog een (ook weer net naast de route) ik denk dat dit genoeg is voor de kleine tanks dus ga ik niet met jerrycans slepen. dan kan ik zelf misschien ook nog meerijden.
groet Jasper
Da's mooi, dan redden we 't wel met de sapjes.
Van de week nog ff teen en ander monteren en verwisselen/vervangen en dan is ik er klaar voor. Jammer dat m'n rallyframpje deze week niet meer binnenkomt bij Touratech, dan was ie er helemaal klaar voor geweest. Heb er zin in!!
By the way is ie een beetje legaal of staat er na de eerste bocht al een delegatie blauwhelmen te wachten? (die lezen ook mee op 't forum)
Van de week nog ff teen en ander monteren en verwisselen/vervangen en dan is ik er klaar voor. Jammer dat m'n rallyframpje deze week niet meer binnenkomt bij Touratech, dan was ie er helemaal klaar voor geweest. Heb er zin in!!
By the way is ie een beetje legaal of staat er na de eerste bocht al een delegatie blauwhelmen te wachten? (die lezen ook mee op 't forum)
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: ma mar 27, 2006 20:02
- Locatie: roermond
de rit is helemaal legaal. tenzij er afgelopen week ineens allemaal verbodsborden zijn geplaatst. ik wil jullie geen bonnen bezorgen.
er staat alleen ergens een flitser naast de route maar daarover krijg je info die je ff in je roadbook kunt schrijven.
er staat alleen ergens een flitser naast de route maar daarover krijg je info die je ff in je roadbook kunt schrijven.
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: ma mar 27, 2006 20:02
- Locatie: roermond
we leven nu eenmaal in Nederland en daar moet je helaas toch ook af en toe over stukken asfalt om bij een nieuw stuk bos te komen.
Er stond ook een winkie Moddercrosser .
Heb er erg veel zin in. M'n motortje vandaag voorzien van z'n nieuwe (tweedehandse) electrische TT roadbook, en 't werkt! een nieuw Sigma tellertje voorzien van stuurbediening , werkt ook (zolang 't duurd) Verse olie erop, voorremolie bijgevuld (geen olie in 't reservoir, maar geen lekkage??) had totaal geen voorrem meer. Nieuwe voorvorkkeringen erop. Dit alles voorafgaand aan een fikse poetsbeurt (na de rit, of liever zwempartij, in Clermont had ie dit beslist nodig) Morgenavond de laatste hand leggen aan m'n Sigmabekabeling (altijd een kritiek puntje, hou ik toch niet heel) en dan mag voor mij betreft de rit beginnen.
Heb er erg veel zin in. M'n motortje vandaag voorzien van z'n nieuwe (tweedehandse) electrische TT roadbook, en 't werkt! een nieuw Sigma tellertje voorzien van stuurbediening , werkt ook (zolang 't duurd) Verse olie erop, voorremolie bijgevuld (geen olie in 't reservoir, maar geen lekkage??) had totaal geen voorrem meer. Nieuwe voorvorkkeringen erop. Dit alles voorafgaand aan een fikse poetsbeurt (na de rit, of liever zwempartij, in Clermont had ie dit beslist nodig) Morgenavond de laatste hand leggen aan m'n Sigmabekabeling (altijd een kritiek puntje, hou ik toch niet heel) en dan mag voor mij betreft de rit beginnen.
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: ma mar 27, 2006 20:02
- Locatie: roermond
Bij deze een deelnemerslijst van de tocht;
1. Ger van Bree
2. Richard Bongers
3. Mike Jansen
4. Dirk Jacobs
5. ?
6. ?
7. ?
8. ?
9. Marc Otten
10. Peter + BBQ
11. Altin + BBQ
12. Walter + BBQ
13. Ad Grauwmans + BBQ
14. Geert Schuring + BBQ
15. Alp
16. Gerrie Pape
17. Nupke (Erwin)
18. Wiel
19. ?
20. Erwin Dobbelaar + BBQ + slapen + ontbijt
21. Jan Aarts + BBQ
22. Ronald ter Heide + BBQ
23. Stefan Verschure + BBQ
24. Guido van Dieten + BBQ
25. Cees Tak + BBQ
26. Wilco Eringa
27. Ben goudswaard
28. Dies Koenen
29. Erik Hofman + BBQ + slapen + ontbijt
30. Erik + BBQ + slapen + ontbijt
31. Marc Thijssen
32. Fons Nijhof
33. Paul Adelmeyer
34. Peter GS
35. Wijnand Kok
36. ?
37. ?
de vraagtekens zijn van mensen die via iemand anders zijn aangemeldt en waar ik geen naam van heb gekregen.
Wanneer er iets niet klopt, laat het even weten; limbo-rit@hotmail.com
Groet Jasper
1. Ger van Bree
2. Richard Bongers
3. Mike Jansen
4. Dirk Jacobs
5. ?
6. ?
7. ?
8. ?
9. Marc Otten
10. Peter + BBQ
11. Altin + BBQ
12. Walter + BBQ
13. Ad Grauwmans + BBQ
14. Geert Schuring + BBQ
15. Alp
16. Gerrie Pape
17. Nupke (Erwin)
18. Wiel
19. ?
20. Erwin Dobbelaar + BBQ + slapen + ontbijt
21. Jan Aarts + BBQ
22. Ronald ter Heide + BBQ
23. Stefan Verschure + BBQ
24. Guido van Dieten + BBQ
25. Cees Tak + BBQ
26. Wilco Eringa
27. Ben goudswaard
28. Dies Koenen
29. Erik Hofman + BBQ + slapen + ontbijt
30. Erik + BBQ + slapen + ontbijt
31. Marc Thijssen
32. Fons Nijhof
33. Paul Adelmeyer
34. Peter GS
35. Wijnand Kok
36. ?
37. ?
de vraagtekens zijn van mensen die via iemand anders zijn aangemeldt en waar ik geen naam van heb gekregen.
Wanneer er iets niet klopt, laat het even weten; limbo-rit@hotmail.com
Groet Jasper
hello jasper,je heb er je werk van gemaakt,het roadbook was zeer goed in orde,het was een toffe rit,heb me goed geamuseerd en ik zou zeggen als je het nog eens herhaalt dan ben ik zeker van de partij
bedank en vriendelijke groetjes
alain
bedank en vriendelijke groetjes
alain
always off road of superbike
FF een kort terugblikje;
Vrijdagavond m'n Kangootje geladen en de WR op 't trailertje gesjord om zaterdagochtend lekker op tijd weg te kunnen. In Jasper's post had ik gelezen dat er vanaf 10.00 gestart werd dus wilde ik er uiterlijk om 9.00 uur zijn om een beetje te kletsen met de deelnemers die waren blijven pitten + kon ik mooi m'n roadbookje op m'n gemak plakken. Zaterdags om 7.30 uur opgestaan, krantje gelezen, boterhammetje gegeten en daarna naar Herten afgerijst. M'n gps gaf aan dat ik maar 42 minuutjes hoefde te rijden dus zou ik er om 9.00 uur zijn. Idd om 9.00 uur parkeerde ik m'n auto voor de deur van Ossa buitensport. Ik zag geen motoren dus ik liep 't erf op. Eigenaar kwam naarbuiten en zei dat ik de eerste was? er bleven toch gasten slapen, dit bleek vanavond pas te zijn! 10 minuutjes later kwam Jasper binnen, hij verwachte pas mensen om 10.00 uur! Ik had 't dus ff verkeerd begrepen. Langsaam druppelde de deelnemers binnen. Een aantal herkende ik nog van de travelmaniacsrally, altijd leuk "bekende gezichten". Na het nuttigen van een lekker bakkie (had zo vroeg nog ff geen zin in de vlaai, hoewel ie er wel aantrekkelijk uit zag maar ja ik wil graag onder het drooggewicht van m'n WR blijven) m'n roadbook geknipt / geplakt / ingekleurd en in m'n nieuwe (tweedehandse) electrisch TT roadbook gerold (wat een verademing zón electrische!) Erwin en ik (Erwin en Erwin dus) besloten samen op te rijden en dat ging leuk. Het was een route met een redelijk hoog off-roadgehalte en bestond uit een afwisselend, gemakkelijk te rijden parcours, veelal brede paden, weinig singletracks waardoor de grotere motoren het ook errug naar z'n zin hadden. Op een gegeven moment kwamen we bij een grintbedrijf uit. E=E aarzelde geen moment en we beklommen een redelijk hoge grindberg langs de route die de grindstortvrachtwagens (woordwaarde!!) reden. Boven aangekomen maakte Erwin een piccie van de motoren op de rand v/d berg (motoren bleven zonder standaard wel staan) Erwin besloot om via de stijle kant naar beneden te rijden. Ik zei; weet je dat wel zeker? je voorwiel graaft zich helemaal in (de heenweg was aangereden door de vrachtwagens) Erwin besloot om af te dalen, het ging prima (zie foto die Erwin D wellicht nog ff wil posten, ik heb geen foto's met eigen camera gemaakt) Beneden aangekomen zag ik Erwin z'n voorste 2 remkauwen bekijken + hij haalde gereedschap te voorschijn. Ik besloot wijselijk om via de truckweg terug te rijden. Erwin demonteerde z'n remkauwen om een aantal kiezels eruit te peuteren, dit zou Erwins kleinste demontageklus van de dag worden!
We reden samen weer op en we hadden het goed. Het weer was goed, heel de dag bewolkt, geen regen, aan de frisse kant maar niet de beloofde temperaturen. Na 50 km gebruik gemaakt van de eerste tankstop want de volgende zou te ver zijn voor m'n kleine tankje. De tweede tankstop heb ik op benzinedampen gehaald (komt bij mij wel vaker voor) Op een gegeven moment begon Erwins motor te stotteren (ik merkte dat er iets niet ok was aan de onregelmatige klappen uit z'n Akra's) Ong. halverwege de rit besloot Erwin zijn motor aan de kant te zetten voor inspectie. Het zadel werd verwijderd / gereedschap uit het vooronder / de tanken - / kapjes - / carterbescherminggedemonteerd en het een en ander nagekeken stekkertjes / brandstofpomp / ontluchting tank etc. Ondertussen was Wilco gestopt en gebleven. Uiteindelijk alles weer gemonteerd en na een try out van 100 meter geconstateerd dat 't k*t was . Erwin tikte 't eindpunt in op de gps en reed over verhard naar de startlocatie. Wilco en ik bleven bij elkaar en hebben leuk gereden, regelmatig een deelnemer met een 2-takt KTM (weet z'n naam niet) tegengekomen. Net voor dat we een pondje moesten nemen kwam Erwin aangereden (we hadden via sms al vernomen dat ie 't euvel had verholpen) hij vertelde dat een accuklemmetje was gebroken en had dit gefixed (je ziet maar, elektriek; altijd beginnen bij 't begin van de sapstroom!) gelukkig was 't dus niets ernstigs. Met een aantal rijders het pondje genomen en de route (nu wat meer verhard, route liep op z'n eind) vervolgt. op een gegeven moment (net voor 't eindpunt) een viaduct in aanbouw, lekker ff spelen op de taluutjes in 't mooie verse gele zand, De Tuareg duinen van volgend jaar kunnen voor mij dus geen probleem meer zijn . Naar de finisch gereden (Ossa), de WR opgeladen / omgekleed en daarna een biertje pakken. Ik had geen barbeque gereserveer maar daar had ik wel spijt van toen die lappen me aankeken. Het was inmiddels al 20.00 uur dus tijd om naar vrouw en kinderen te gaan. Jasper ontzettend bedankt voor de leuke en perfect kloppende rit! Dit mag (moeten durf ik niet te typen) je meer doen, schrijf me bij deze in!
Zo Huskie ik hoop dat je een beetje beeld hebt. De echte beelden moeten van anderen komen ik heb geen foto's gemaakt (organisatie wel en die zou ze op 't internet zetten)
Vrijdagavond m'n Kangootje geladen en de WR op 't trailertje gesjord om zaterdagochtend lekker op tijd weg te kunnen. In Jasper's post had ik gelezen dat er vanaf 10.00 gestart werd dus wilde ik er uiterlijk om 9.00 uur zijn om een beetje te kletsen met de deelnemers die waren blijven pitten + kon ik mooi m'n roadbookje op m'n gemak plakken. Zaterdags om 7.30 uur opgestaan, krantje gelezen, boterhammetje gegeten en daarna naar Herten afgerijst. M'n gps gaf aan dat ik maar 42 minuutjes hoefde te rijden dus zou ik er om 9.00 uur zijn. Idd om 9.00 uur parkeerde ik m'n auto voor de deur van Ossa buitensport. Ik zag geen motoren dus ik liep 't erf op. Eigenaar kwam naarbuiten en zei dat ik de eerste was? er bleven toch gasten slapen, dit bleek vanavond pas te zijn! 10 minuutjes later kwam Jasper binnen, hij verwachte pas mensen om 10.00 uur! Ik had 't dus ff verkeerd begrepen. Langsaam druppelde de deelnemers binnen. Een aantal herkende ik nog van de travelmaniacsrally, altijd leuk "bekende gezichten". Na het nuttigen van een lekker bakkie (had zo vroeg nog ff geen zin in de vlaai, hoewel ie er wel aantrekkelijk uit zag maar ja ik wil graag onder het drooggewicht van m'n WR blijven) m'n roadbook geknipt / geplakt / ingekleurd en in m'n nieuwe (tweedehandse) electrisch TT roadbook gerold (wat een verademing zón electrische!) Erwin en ik (Erwin en Erwin dus) besloten samen op te rijden en dat ging leuk. Het was een route met een redelijk hoog off-roadgehalte en bestond uit een afwisselend, gemakkelijk te rijden parcours, veelal brede paden, weinig singletracks waardoor de grotere motoren het ook errug naar z'n zin hadden. Op een gegeven moment kwamen we bij een grintbedrijf uit. E=E aarzelde geen moment en we beklommen een redelijk hoge grindberg langs de route die de grindstortvrachtwagens (woordwaarde!!) reden. Boven aangekomen maakte Erwin een piccie van de motoren op de rand v/d berg (motoren bleven zonder standaard wel staan) Erwin besloot om via de stijle kant naar beneden te rijden. Ik zei; weet je dat wel zeker? je voorwiel graaft zich helemaal in (de heenweg was aangereden door de vrachtwagens) Erwin besloot om af te dalen, het ging prima (zie foto die Erwin D wellicht nog ff wil posten, ik heb geen foto's met eigen camera gemaakt) Beneden aangekomen zag ik Erwin z'n voorste 2 remkauwen bekijken + hij haalde gereedschap te voorschijn. Ik besloot wijselijk om via de truckweg terug te rijden. Erwin demonteerde z'n remkauwen om een aantal kiezels eruit te peuteren, dit zou Erwins kleinste demontageklus van de dag worden!
We reden samen weer op en we hadden het goed. Het weer was goed, heel de dag bewolkt, geen regen, aan de frisse kant maar niet de beloofde temperaturen. Na 50 km gebruik gemaakt van de eerste tankstop want de volgende zou te ver zijn voor m'n kleine tankje. De tweede tankstop heb ik op benzinedampen gehaald (komt bij mij wel vaker voor) Op een gegeven moment begon Erwins motor te stotteren (ik merkte dat er iets niet ok was aan de onregelmatige klappen uit z'n Akra's) Ong. halverwege de rit besloot Erwin zijn motor aan de kant te zetten voor inspectie. Het zadel werd verwijderd / gereedschap uit het vooronder / de tanken - / kapjes - / carterbescherminggedemonteerd en het een en ander nagekeken stekkertjes / brandstofpomp / ontluchting tank etc. Ondertussen was Wilco gestopt en gebleven. Uiteindelijk alles weer gemonteerd en na een try out van 100 meter geconstateerd dat 't k*t was . Erwin tikte 't eindpunt in op de gps en reed over verhard naar de startlocatie. Wilco en ik bleven bij elkaar en hebben leuk gereden, regelmatig een deelnemer met een 2-takt KTM (weet z'n naam niet) tegengekomen. Net voor dat we een pondje moesten nemen kwam Erwin aangereden (we hadden via sms al vernomen dat ie 't euvel had verholpen) hij vertelde dat een accuklemmetje was gebroken en had dit gefixed (je ziet maar, elektriek; altijd beginnen bij 't begin van de sapstroom!) gelukkig was 't dus niets ernstigs. Met een aantal rijders het pondje genomen en de route (nu wat meer verhard, route liep op z'n eind) vervolgt. op een gegeven moment (net voor 't eindpunt) een viaduct in aanbouw, lekker ff spelen op de taluutjes in 't mooie verse gele zand, De Tuareg duinen van volgend jaar kunnen voor mij dus geen probleem meer zijn . Naar de finisch gereden (Ossa), de WR opgeladen / omgekleed en daarna een biertje pakken. Ik had geen barbeque gereserveer maar daar had ik wel spijt van toen die lappen me aankeken. Het was inmiddels al 20.00 uur dus tijd om naar vrouw en kinderen te gaan. Jasper ontzettend bedankt voor de leuke en perfect kloppende rit! Dit mag (moeten durf ik niet te typen) je meer doen, schrijf me bij deze in!
Zo Huskie ik hoop dat je een beetje beeld hebt. De echte beelden moeten van anderen komen ik heb geen foto's gemaakt (organisatie wel en die zou ze op 't internet zetten)
Laatst gewijzigd door nupke op zo apr 23, 2006 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: ma apr 03, 2006 13:00
- Locatie: Brabant
Jasper,
Inderdaad goed roadbook ...
Ook verder leuk geregeld met die foto's achteraf .
Fotograaf trouwens ook bedankt ... Die aktie shots zagen er super uit.
We hebben ons vermaakt
Inderdaad goed roadbook ...
Ook verder leuk geregeld met die foto's achteraf .
Fotograaf trouwens ook bedankt ... Die aktie shots zagen er super uit.
We hebben ons vermaakt
Giel achterwiel
Geweldig weekend gehad. Heel goed gemaakte LIMBO rit, toppie moddercrosser, met daaromheen prima eten, drankjes, overnacht. Daar hebben een hoop mensen wat aan gemist.
De grindhoop, samen met Nupke (wel leuk, niet aan te bevelen. m'n remklauwen moesten er inderdaad af om al het grind ertussenuit te halen)
Later die zaterdag haperde m'n motor nog bij hobbeltjes. Ik had al zo iets van electrisch of zo en ben vervolgens onder de tank en achter de kuip gaan zoeken naar slechte stekkerverbindingen, niet gevonden. Ook de benzinepomp nog getest vanwege verhalen dat die stuk zou kunnen gaan, ook ok.
Had de boel alweer opnieuw in elkaar geschroefd en op weg terug naar OSSA over de weg :'( Maar waar moet je nu eerst kijken bij electrische problemen, de accu natuurlijk. Opnieuw carterplaat eraf en ja hoor, accu kabelschoentje afgebroken. Gelukkig zit er nog een kale gevlochten kabel extra aan een LC8 om eventueel startkabels op te zetten (om een ander te helpen natuurlijk) Daarvan kon ik buitenom wel bij het startrelais komen en kon ik alsnog m'n weg vervolgen.
Zondag nog een stukje Midsummer nagereden richting Wijchen, Orangeday. (1 spoorwegovergang is er niet meer dus dat was niet voor niks). Hier en daar reden we hetzelfde pad of dicht lang het pad van de dag ervoor
totdat N!ek hard plat ging, rib zeer en hij zag sterretjes terwijl het toch echt nog overdag was.
Rest binnendoor over de weg gereden en de stuntshow gezien bij de KTM dag. Ik wil ook zo leren "straatje keren"
De grindhoop, samen met Nupke (wel leuk, niet aan te bevelen. m'n remklauwen moesten er inderdaad af om al het grind ertussenuit te halen)
Later die zaterdag haperde m'n motor nog bij hobbeltjes. Ik had al zo iets van electrisch of zo en ben vervolgens onder de tank en achter de kuip gaan zoeken naar slechte stekkerverbindingen, niet gevonden. Ook de benzinepomp nog getest vanwege verhalen dat die stuk zou kunnen gaan, ook ok.
Had de boel alweer opnieuw in elkaar geschroefd en op weg terug naar OSSA over de weg :'( Maar waar moet je nu eerst kijken bij electrische problemen, de accu natuurlijk. Opnieuw carterplaat eraf en ja hoor, accu kabelschoentje afgebroken. Gelukkig zit er nog een kale gevlochten kabel extra aan een LC8 om eventueel startkabels op te zetten (om een ander te helpen natuurlijk) Daarvan kon ik buitenom wel bij het startrelais komen en kon ik alsnog m'n weg vervolgen.
Zondag nog een stukje Midsummer nagereden richting Wijchen, Orangeday. (1 spoorwegovergang is er niet meer dus dat was niet voor niks). Hier en daar reden we hetzelfde pad of dicht lang het pad van de dag ervoor
totdat N!ek hard plat ging, rib zeer en hij zag sterretjes terwijl het toch echt nog overdag was.
Rest binnendoor over de weg gereden en de stuntshow gezien bij de KTM dag. Ik wil ook zo leren "straatje keren"