Noppenforumdag 2003 : wanneer organiseren ?
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
T is ernstig stil
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Contacteer:
heheGuidoke schreef:Juist, vind ik ook. (zijn wij het ook eens eens)
KTM EXC300
KTM EXC300
Ja mannen (vrouwen), ik weet het
Ikzelf wil wel aan de kar trekken, maar kom tot de constatatie dat ik noch in april, noch in mei, noch in juni een week-end heb waarin ik zelf iets deftig in Bilstain kan doen (reden : de Belgische enduro's, de 4 uurs enduro van Valkenswaard, de tocht van Libin, de Crusardenne, Riemst, etc.)
Ik beloof alvast eens in mijn agenda te kijken en een datum vast te pinnen !!!!
Jo VdB
Ikzelf wil wel aan de kar trekken, maar kom tot de constatatie dat ik noch in april, noch in mei, noch in juni een week-end heb waarin ik zelf iets deftig in Bilstain kan doen (reden : de Belgische enduro's, de 4 uurs enduro van Valkenswaard, de tocht van Libin, de Crusardenne, Riemst, etc.)
Ik beloof alvast eens in mijn agenda te kijken en een datum vast te pinnen !!!!
Jo VdB
-
- Site Admin
- Contacteer:
zijn dat niet allemaal zondag evenementen ?
wellicht is een vrijdag(avond)-zaterdag een makkelijker optie ?
Op vrijdagmiddag is de naast gelegen crossbaan ook open. In het weekend niet.
wellicht is een vrijdag(avond)-zaterdag een makkelijker optie ?
Op vrijdagmiddag is de naast gelegen crossbaan ook open. In het weekend niet.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
-
- Contacteer:
In vakantie helemaal is strak plan
KTM EXC300
KTM EXC300
Euh, vraagje;
Ik zie de data op de kalender heel langzaam voorbij schuiven, maar is er iemand die een beslissing gaat nemen?
Wat dachten jullie van augustus 2006? Iedereen in zijn agenda zetten!! En geen smoesjes tegen die tijd!!
Ik zie de data op de kalender heel langzaam voorbij schuiven, maar is er iemand die een beslissing gaat nemen?
Wat dachten jullie van augustus 2006? Iedereen in zijn agenda zetten!! En geen smoesjes tegen die tijd!!
Morituri te salutant
-
- Contacteer:
ligt er een crossbaan naast Freek? Nooit opgemerkt! Als het vrijdag 16 en zaterdag 17 mei ben ik van de partij.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
-
- Site Admin
- Contacteer:
Voor zover ik weet ligt de crossbaan ernaast. Maar is alleen geopend op woensdag (?) en vrijdag middag. (tenminste de laatste keer dat ik er was)
Zelf ben ik alle weekenden t/m juni al bezet.
Op een vrijdagavond een biertje(s) drinken en zaterdag morgen op tijd weer weg, zou ik denk ik wel kunnen redden.
16-17 mei zou prima zijn, maar ik weet niet of er dan een evenementen zijn in Bilstain.
Zelf ben ik alle weekenden t/m juni al bezet.
Op een vrijdagavond een biertje(s) drinken en zaterdag morgen op tijd weer weg, zou ik denk ik wel kunnen redden.
16-17 mei zou prima zijn, maar ik weet niet of er dan een evenementen zijn in Bilstain.
Freek
Wordt helemaal niks dit. Dus een voorstel.
ZONDAG 27 APRIL allemaal naar amsterdam(met normaal weer) zorg ik wel voor een barbecue, en wat vlees voor erop(ZELF DRINKEN MEENEMEN). Gaan vanaf 12.00 wat klooien/rijden en vanaf 16/17.00 eten en lachen. Ik hoop dat MC the wheely ook kan/wil.
Ik denk dat er toch wel een man of 10 komen, toch????????
Wordt dit vast de onofficiele noppenforum dag.
ZONDAG 27 APRIL allemaal naar amsterdam(met normaal weer) zorg ik wel voor een barbecue, en wat vlees voor erop(ZELF DRINKEN MEENEMEN). Gaan vanaf 12.00 wat klooien/rijden en vanaf 16/17.00 eten en lachen. Ik hoop dat MC the wheely ook kan/wil.
Ik denk dat er toch wel een man of 10 komen, toch????????
Wordt dit vast de onofficiele noppenforum dag.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
hallo Huskie,
Lijkt me wel wat om weer eens in het Amsterdamse te rijden. Ben daar jaren terug erg veel onderweg geweest. Was geloof ik omstreeks 1984 dat daar de kampioensrit was. In ieder geval was Amsterdam voor allerlei lieden uit Noord Holland de gelegenheid om te rijden. Mijn laatste keer aldaar zal een jaar of 12 geleden zijn, en wat ik me herinner is -behalve dat het gebied al behoorlijk kleiner was geworden (Haarlemmerliede etc was al niet meer legaal bereikbaar- dat er vreselijk veel wasbord was. erg diepe knippen. Is dat nog zo? Ik stel deze vraag omdat het rijden op dergelijke terreinen niet mijn voorkeur heeft.
Groet van Frans
Lijkt me wel wat om weer eens in het Amsterdamse te rijden. Ben daar jaren terug erg veel onderweg geweest. Was geloof ik omstreeks 1984 dat daar de kampioensrit was. In ieder geval was Amsterdam voor allerlei lieden uit Noord Holland de gelegenheid om te rijden. Mijn laatste keer aldaar zal een jaar of 12 geleden zijn, en wat ik me herinner is -behalve dat het gebied al behoorlijk kleiner was geworden (Haarlemmerliede etc was al niet meer legaal bereikbaar- dat er vreselijk veel wasbord was. erg diepe knippen. Is dat nog zo? Ik stel deze vraag omdat het rijden op dergelijke terreinen niet mijn voorkeur heeft.
Groet van Frans
-
- Contacteer:
27 April heb ik wedstrijd in Lommel
CR250'90,'91;XR350R'83,...
Laten we Zondag 27april doen voor de noorderlingen en dan half mei, belgie, voor de echte die-hards?
Overigens is het niet mijn bedoeling om het officiele noppenforum gebeuren te saboteren, maar ik proef zo dat het wel eens niet door zou kunnen gaan en dat zou ik ook jammer vinden.
Dus zondag 27april gewoon een beetje achter elkaar rijden(ik weet de weg ) en ik beloof iedereen dat er niet hard gereden gaat worden en dat we de knippen niet gaan gebruiken.
En ja, het wordt gauw minder in amsterdam, dus als iemand niet komt, kan het volgend jaar wel eens te laat zijn.
Nou niet met 25 man komen, want dan wordt het te druk voor me(ben al wat ouder)
Overigens is het niet mijn bedoeling om het officiele noppenforum gebeuren te saboteren, maar ik proef zo dat het wel eens niet door zou kunnen gaan en dat zou ik ook jammer vinden.
Dus zondag 27april gewoon een beetje achter elkaar rijden(ik weet de weg ) en ik beloof iedereen dat er niet hard gereden gaat worden en dat we de knippen niet gaan gebruiken.
En ja, het wordt gauw minder in amsterdam, dus als iemand niet komt, kan het volgend jaar wel eens te laat zijn.
Nou niet met 25 man komen, want dan wordt het te druk voor me(ben al wat ouder)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Site Admin
- Contacteer:
27 april is mijn vrouw jarig. Ik kan dan wel komen maar neem dan de hele visite mee
half mei ga ik een paar dagen (on-road) touren in Eiffel en Ardennen.
De nacht van 16-17 mei slaap ik in Bilstain.
half mei ga ik een paar dagen (on-road) touren in Eiffel en Ardennen.
De nacht van 16-17 mei slaap ik in Bilstain.
Freek
-
- Contacteer:
Huskie , dat in amsterdam is dat een soort enduro of kunnen crossers ook mee doen
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Contacteer:
Eeeh was toch echt wel vanplan zo weer te gaan rijden ja...
was net bezig met topic te plaatsen in cafe (over 5 min staat ie dr wel )
was net bezig met topic te plaatsen in cafe (over 5 min staat ie dr wel )
KTM EXC300
KTM EXC300
John B, en Frans.
Vanwege de belangstelling en het feit dat het Zondag gaat waaien, cansel ik hierbij mijn aanbieding voor aankomende zondag.
Mochten jullie toch komende weken ed eens naar Amsterdam toewillen en niet alleen willen rijden, dan stuur je me een pmtje, oke.
Anders zien we elkaar wel in July.
Vanwege de belangstelling en het feit dat het Zondag gaat waaien, cansel ik hierbij mijn aanbieding voor aankomende zondag.
Mochten jullie toch komende weken ed eens naar Amsterdam toewillen en niet alleen willen rijden, dan stuur je me een pmtje, oke.
Anders zien we elkaar wel in July.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
Meeting 2008. Ik zou wel eens in Zuid Limburg willen rijden. Blijf ik slapen bij Maurice Merckelbach. Iemand die iets weet rond Heerlen ? Kunnen we bbq en aan de bar hangen.
Ik weet wel wat maar ik weet niet of Erik dit nog eens wil organiserenHouten Klaas schreef:Meeting 2008. Ik zou wel eens in Zuid Limburg willen rijden. Blijf ik slapen bij Maurice Merckelbach. Iemand die iets weet rond Heerlen ? Kunnen we bbq en aan de bar hangen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
tzou wel mooi zijn. Ik heb daar nog nooit gereden.