"Geduld is een mooie zaak" is hier op z'n plaats denk ik...
Je hebt een mooi, recente CRF in je schuur staan... Akkoord dat daar misschien kosten aan moeten gebeuren, maar ik weet uit ondervinding (heb een DR van '91) dat je voor 500 euro nooit of te nimmer iets fatsoenlijk kan hebben.
1) Het krengt is zeker ongelofelijk oud als het maar 500 euro kost
2) (Bijna) Alle slijtageonderdelen (banden, remmen (en schijven), ketting, tandwielen, lagers enz...) zijn aan vervanging toe
3) Het rijdt in verhouding met een recente motor voor geen meter wegens véél te zwaar en slechte vering
Als je dan toch per sé wil rijden zou ik je CRF ineens verkopen en voor een degelijke WR450 of DR-Z 400 gaan in jou plaats...
Nu nog eens extra geld uitgeven aan oude rommel terwijl je al een kapitaal in je schuur hebt staan lijkt me persoonlijk gekkenwerk...
Maar... gelukkig is het mijn geld
Stijn