11 september wegimont

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Nupke en TTT , als jullie dit nog lezen , spreken jullie misschien ergens af langs de A2 ? Dan kunnen we misschien een keertje samen rijden want ik ben ook maar alleen.
Misschien tot morgen dan. ( als we elkaar tegenkomen )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Jammer , er heeft niemand meer gereageerd.
Ik ben zo dadelijk weg.
Tot in wegimont dan maar.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

adje schreef: want ik ben ook maar alleen............
Ginne VOR mee :?:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Net terug uit Wegimont en het was weer een mooie rit met flink wat technische stukken erin.
Heel wat beter dan Libramont een paar weken geleden waar je nog niet eens in de gaten had dat je in de Ardennen zat.
We hebben met 5 man gereden voor de pauze Jan :) - harold (firestorm) - Jo VDB - Sjaakie en ikke en na de pauze heeft Toine (TTT) zich ook bij ons aangesloten.
Behalve een flinke buiteling van Jo die nu , volgens eigen zeggen , wat blauwe Ballen zal hebben :lol:
Al met al een prachtige rit en het weer werkte ook goed mee want we hebben alleen s'morgens bij het inschrijven wat regen gehad maar de rest van de dag is het droog gebleven.
Mij zien ze volgend jaar zeker weer terug in Wegimont.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
nupke
Berichten: 280
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 22:54
Locatie: Deurne

Was idd een verdomd mooie rit , de mooiste die ik dit jaar heb vereden in de Ardennen. Wegimont was 't dichtst bij huis en toch 't mooist, Libramont was 't verst weg en tegelijk ook de minste rit. Heb helaas niemand gesproken v/h forum. Ik was er al errug vroeg bij (startnummer 49) Tot de volgende rit dan maar weer.
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

adje schreef:
Al met al een prachtige rit en het weer werkte ook goed mee want we hebben alleen s'morgens bij het inschrijven wat regen gehad maar de rest van de dag is het droog gebleven.
Dan heb je meer geluk gehad als mij, Ad. Na de inschrijving omstreeks half 10 in de gietende regen vertrokken. Het eerste uur heb ik alleen maar stilstaande (schuilende) enduristen gezien. Tot aan de BBQ en nog een tiental km erna konstant in de regen gereden, vanaf de benzinepomp was het dan min of meer droog vanuit de lucht, maar nog lang niet op de rotsige wegen. Het had wel iets van een survival vond ik, en het traject werd door de regen idd een stuk technischer en dus mooier. Om 13u40 waren we terug in het kasteel, borg gehaald en toen nog een 60 km eraanvastgemaakt. Het was een zeer geslaagde rit vond ik, uitgezonderd het lange stuk asfalt voormiddag.
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Erik V schreef:
adje schreef:
Al met al een prachtige rit en het weer werkte ook goed mee want we hebben alleen s'morgens bij het inschrijven wat regen gehad maar de rest van de dag is het droog gebleven.
Dan heb je meer geluk gehad als mij, Ad. Na de inschrijving omstreeks half 10 in de gietende regen vertrokken. Het eerste uur heb ik alleen maar stilstaande (schuilende) enduristen gezien.
Tja Eric , dat komt ervan als je zo vroeg weg rijdt :P
Wij zijn pas rond 10.45 weggereden nadat we zo'n drie kwartier in de rij hadden gestaan voor de motorkeuring.
Toen we daarna hadden ingeschreven werd het net droog 8)
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

Dag begon goed.... A2 afgesloten, bij Luik kwam de regen in tropische hoeveelheden uit de lucht :cry:
Maar tijdens het omkleden werd het droog.
Mooie rit met regelmatig SM. spannende momenten over de gladde klei en stenen.
Eerste helft alleen, en bij de lunch bij adje consorten aangesloten.

Ik kreeg bij de lunch het wel even benauwd. Dacht dat m'n helm gestolen was. Vond ik 'm na een rondje zoeken achter een bank. Een of andere grapjas vond dat blijkbaar leuk.
smurf.
Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

Was weer een heerlijk ritje en een lekkere warming up voor een tripje naar Polen :D Heb wel de consumptie bonnen (Gewoon door rijden bij de frisdrank stop ;) ) tot het einde bewaard voor een pintje...
Firestorm
Berichten: 39
Lid geworden op: do jul 08, 2004 22:57
Locatie: Betuwe
Contacteer:

Na 2.30 uur in de auto zitten was het de rit helemaal waard.
Ik vond het een mooie rit maar ook link.
Ik had soms het gevoel dat ik op ijs reed,zo glad.
Maar de omgeving was geweldig en mooie technische stukken er in.
Ik heb zelfs nog 2 everzwijnen gezien.
Laatst gewijzigd door Firestorm op ma sep 12, 2005 21:11, 6 keer totaal gewijzigd.
Redski
Berichten: 392
Lid geworden op: wo dec 25, 2002 23:56
Locatie: Hengelo(gld)
Contacteer:

We waren 's avonds aangereden en in de bus geslapen.We konden dus zondagochtend mooi op tijd inschrijven(nr 56). Dat had als voordeel dat we ook als ongeveer 20ste gekeurd waren en dus vroeg konden starten. Eenmaal aangekleed begon het stevig te regenen dus tot aan Harze in de regen gereden (echt zeiknat). Hierdoor werd het parcours mooi technisch. Voor mij telkens weer de mooiste rit. Ook dank aan Codever. We vroegen om ontbijt en men zag ons aan voor Codever officials. Hierop werden wij naar de eetzaal geleid waar we een heerlijk onbijt voorgezet kregen :wink: . met de complimenten.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

@ Stefaan,

die geluidskeuring was niks waard... Compleet zinloos. Als men dan toch wil meten, dat men het dan goed doet (omgevingsgeluid minimum 10dB lager, hoek van 45°, geen reflectiemogelijkheid, meting bij constant en correct toerental naargelang cylinderinhoud, enz...)

@ rest

Inderdaag erg mooie rit. Alleen stom dat mijn voorwiel weg sloeg op zo'n afdalinkje. En ik dus vol op mijn kl*ten, letterlijk. Op rotsen is dat niet aangenaam :cry:
Nu nog even checken later op de week wat er allemaal krom is (stuur provisoir wat rechter gezet tijdens de rit, na een tijdje wen je er aan, maar inhet begin door sporen rijden is niet evident met een krom stuur... )

Jo VdB
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Jo VdB schreef: En ik dus vol op mijn kl*ten, letterlijk. Op rotsen is dat niet aangenaam :cry: Jo VdB
Zijn de Tokkies iets voor jou, Jo :?: :idea:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

Jo VdB schreef:En ik dus vol op mijn kl*ten, letterlijk....
Nu nog even checken later op de week wat er allemaal krom is
:lol:

bij de keuring moest je gewoon mazzel hebben om aan de goede kant te staan...

links stonden 2 zwaantjes moeilijk te doen met dB meters enzo,
rechts kreeg ik gewoon mijn papiertje, niks nie geluid of verlichting controle
smurf.
Gebruikersavatar
ktmjan
Berichten: 30
Lid geworden op: do apr 08, 2004 15:07
Locatie: ergens in het zuiden

Eindelijk: mijn eerste rit dit jaar ivm zwangerige vrouw niet eerder de deur uit gegaan... en maar goed dat ik toch naar Wegimont ben gegaan.
Ik vond 't erg glad t.o.v. de 2 jaar ervoor. Het lijkt wel of 't elk jaar drukker word :? . Gelukkig geen quads gezien HEERLIJK...
Misschien volgend jaar maar weer....
Luctor @ stiletto
nupke
Berichten: 280
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 22:54
Locatie: Deurne

ktmjan schreef:Eindelijk: mijn eerste rit dit jaar ivm zwangerige vrouw niet eerder de deur uit gegaan... en maar goed dat ik toch naar Wegimont ben gegaan.
Ik vond 't erg glad t.o.v. de 2 jaar ervoor. Het lijkt wel of 't elk jaar drukker word :? . Gelukkig geen quads gezien HEERLIJK...
Misschien volgend jaar maar weer....
Komt waarschijnlijk door de mond op mond reclame, al vaak gehoord dat de rit Wégimont erg mooi is.

Waarschijnlijk omdat ik zo vroeg gestart ben heb ik weinig verkeer gezien, na de bbq ben ik om 11.55 uur weer aangereden en de hele rit niemand gezien, helemaal in m'n uppie raggen...heerlijk!! voor een keer (als er niets gebeurd).
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

let op de husamaha in wegimont
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie