21 augustus off road in libramont
Moderator: ghulst
Daarom had ik het ook nog eens via de website gedaan omdat ik van die fax ook nog geen bevestiging had gehad.nupke schreef:zojuist per mail bericht gehad dat ik ingeschreven sta (reactie op inschrijving via website) inschrijven via website is dus 't makkelijkst / snelst.
We moeten eigenlijk tegen die tijd eens echt iets afspreken waar we eventueel bij elkaar komen als noppenforum leden om elkaar weer niet mis te lopen zoals in Berisminil.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Geen idee. Ik had me voor de zekerheid al ingeschreven, voor het geval het snel volzet zou zijn of zo. Bovendien ga ik een weekje naar de Ardennen met de familie (zonder moto dus ) en dan is het weer een week later.xander schreef:Ik heb me gisteren ook ingeschreven. Lijkt me een goeie oefening voor de enduro de week nadien
En Helen, gaan er nog mensen van de club mee?
Xander
Je moet toch geen geld op voorhand overschrijven dus...
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Laatste zondag van de vakantie, dus........................dan zullen moeders en dochterlief me wel een tikkie beu zijn, dus.....................ook maar ingeschreven.
CU daarzo
CU daarzo
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
En ik kan helaas weer niet
Want van 9 tot 30 augustus zit ik in de Provence (in mijn sleurhut...)
Jo VdB
Want van 9 tot 30 augustus zit ik in de Provence (in mijn sleurhut...)
Jo VdB
Ook ik heb ingeschreven .
Woestijn is fijn !!!
Doe eens een voorstel Adje! Ik houd ervan om vroeg op 't evenement te zijn, de eerste rondrit is betrekkelijk laat (10.00 uur) dus vanaf een uur orf 8.30 uur zullen Adde en ik er wel zijn (of niet Adde?) mischien is 't iets om wat herkenbaars mee te nemen of zo.adje schreef:Daarom had ik het ook nog eens via de website gedaan omdat ik van die fax ook nog geen bevestiging had gehad.nupke schreef:zojuist per mail bericht gehad dat ik ingeschreven sta (reactie op inschrijving via website) inschrijven via website is dus 't makkelijkst / snelst.
We moeten eigenlijk tegen die tijd eens echt iets afspreken waar we eventueel bij elkaar komen als noppenforum leden om elkaar weer niet mis te lopen zoals in Berisminil.
Is goed Adde spuiten we 'm roze....................op één voorwaarde dat jij je verzameling Barbies meeneemt!adde schreef:verwacht het wel, kunnen evt jou kangootje roze spuiten dan weten ze ons wel te vinden verwacht ik
tegen die tijd ffe kijken of we evt met een auto rijden als die twee vliegmachines niet meegaan
Wanneer die stuntmannen niet meegaan dan is 't in ieder geval gezelliger om met 1 auto te gaan (alleen kan ik die giga aanhanger van jou niet achter m'n barbiemobiel knopen en kan op de mijne maar 1 bike versleuren)
Gaan er nog rijders uit de omgeving Utrecht naar Libramont? Mijn lease-auto rijdt er gratis heen, wanneer je een trailer voor meerdere motoren hebt (die van mij heeft enkel plek voor 1) dan lijkt het me gezellig om met elkaar te rijden. Ik hoor het wel!
is geen probleem, ik heb ook nog een schapelijker aanhangertje waar er twee op gaan en kan evt ook nog wel een 2 persoons motoraanhanger
lenen
en dan erbij rijdt ik voor nop
zou wel mooi zijn roze kango met aanhanger waar hij op past
lenen
en dan erbij rijdt ik voor nop
zou wel mooi zijn roze kango met aanhanger waar hij op past
nee, maar als het moet hoef ik maar 1 tel te plegen
heb jou vandaag nog proberen te bellen was in vlierden maar erwin was niet tel bereikbaar
hebben gisteren nog in helmond bij kanaal gereden (grote zwarte berg zand)
had klein probleempje moesten mij uit enige moderplas trekken met bus, met zeer veel moeite motor terug gekregen van modderplas
heb jou vandaag nog proberen te bellen was in vlierden maar erwin was niet tel bereikbaar
had klein probleempje moesten mij uit enige moderplas trekken met bus, met zeer veel moeite motor terug gekregen van modderplas
Heb tijdens m'n vakantie de mobiele uitstaan anders heb ik geen leven, wel luister ik om de paar dagen evt diehards uit die toch een beicht hebben ingesproken. Ik ken die berg, ben je d'r vanuit het talud opgeknalt ? is een vet bultje! Ik denk dat ik weet welke plas je bedoeld; talud af en beneden aan "berg" rechts houden dan komt er idd een behoorlijk modderpoeltje.adde schreef:nee, maar als het moet hoef ik maar 1 tel te plegen
Wij (Van lotje getikt & Mooi Werk!!) gaan ook mee, wordt het toch nog gezellig!! Weet iemand een leuk plekkie in de beurt om van zaterdag op zondag te overnachten ? het is voor ons nogal een stukje rijden, vandaar...
Mooi werk!!
Had ook wel willen overnachten maar m'n vrouw gaat tot laat in de nacht op stap.......................iemand moet op de kleintjes letten
Ken zo geen overnachtingsplaats daar maar ik zou d'r op de bonnefooi heen rijden, plek zat!
Ken zo geen overnachtingsplaats daar maar ik zou d'r op de bonnefooi heen rijden, plek zat!
Als je me nou de naam geeft van degene met wie je vrouw op stap gaat, dan bel ik uit haar/zijn (ik hoop voor je dat het een haar is...) naam op om te vertellen dat het op stap gaan die avond absoluut niet lukt.
2e optie is voor 5 euro je kinderen laten vertellen dat ze zich niet lekker voelen en heeeeeeeel graag willen dat hun moeder bij ze blijft, kun je mooi mee!
Idee?
2e optie is voor 5 euro je kinderen laten vertellen dat ze zich niet lekker voelen en heeeeeeeel graag willen dat hun moeder bij ze blijft, kun je mooi mee!
Idee?
Mooi werk!!
Dion het probleem is dat ik met een te slimme VROUW getrouwd ben en deze truukjes door de mand vallen. Ik kan dan beter de methode gebruiken om 't daarna weer op z'n ouderwets goed te maken. AF en toe zou ik ook weleens willen dat ik met een leeghoofdig blond doosje was gaan hokken maar ach, dat gaat ook vervelen.
Als we eens een bordje bij de inschrijftafel neerzetten met daarop de tekst "Noppenforumleden" en dan iemand daar ook bij blijft staan/zitten.nupke schreef:Doe eens een voorstel Adje! Ik houd ervan om vroeg op 't evenement te zijn, de eerste rondrit is betrekkelijk laat (10.00 uur) dus vanaf een uur orf 8.30 uur zullen Adde en ik er wel zijn (of niet Adde?) mischien is 't iets om wat herkenbaars mee te nemen of zo.adje schreef:Daarom had ik het ook nog eens via de website gedaan omdat ik van die fax ook nog geen bevestiging had gehad.nupke schreef:zojuist per mail bericht gehad dat ik ingeschreven sta (reactie op inschrijving via website) inschrijven via website is dus 't makkelijkst / snelst.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
Prima idee!adje schreef:Als we eens een bordje bij de inschrijftafel neerzetten met daarop de tekst "Noppenforumleden" en dan iemand daar ook bij blijft staan/zitten.nupke schreef: Doe eens een voorstel Adje! Ik houd ervan om vroeg op 't evenement te zijn, de eerste rondrit is betrekkelijk laat (10.00 uur) dus vanaf een uur orf 8.30 uur zullen Adde en ik er wel zijn (of niet Adde?) mischien is 't iets om wat herkenbaars mee te nemen of zo.
Alleen, ik ben geen ochtendmens. Als de eerste rit pas om 10u kan, zie je mij waarschijnlijk pas rond 9u30.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
-
Iemand info over campings in de buurt? wij zouden ook al van de zaterdag afreizen.
Greetz
Greetz