Nu snap ik waarom Nederlanders zo graag in België komen rijdenRedski schreef:Ik ben tenminste altijd verbaast over het gunstige verbruik bij de Belgische ritten
(ik weet het, het is flauw, maar iemand moet het doen hé )
Moderator: ghulst
Nu snap ik waarom Nederlanders zo graag in België komen rijdenRedski schreef:Ik ben tenminste altijd verbaast over het gunstige verbruik bij de Belgische ritten
Tja, je zal nóg harder moeten rijden om niet te vallen!xander schreef:Het zal ook wel kloppen dat zij die snel gaan meer grip hebben, gewoon omdat de modder door de snelheid uit de banden vliegt. All you need is een serieuze dosis lef. En uiteraard betekent snel rijden hard vallen.
Zelf ben, ik twee keer onderuit gegaan, en zal de plastiekboer weer goeie zaken doen.
Xander
Proficiat dat je twee rondjes gereden hebt! Mijn pijp was uit na één ronde. Het was inderdaad glad, maar toch niet echt moeilijk. Een beetje bezonnen rijden en dan ging het wel.TTT schreef:Mooie rit, wel errug glad. En het gemiddelde tempo van de rijders lag voor mijn kunde en ervaring wat hoog. Sommige kwamen voorbij stuiven alsof ze wel grip hadden Ik vond het moeilijk maar te doen. Andere vonden het een makkelijke rit
De hele rit lekker gereden alleen de laatste 20km van het 2de rondje was ik zo leeg dat ik de 4 keer ben omgevallen.
Inderdaad. Onze maatjes hebben goed geholpen bij het plakken van ons beider platte banden hé.xander schreef:Zeg Redski,
Moest jij je maat dan niet helpen met die lekke band?
Bij ons gaat dat anders hoor,
samen uit, samen thuis.
Xander