ehm ff denken ..
Ktm 520 exc .. een Husaberg 550fc een Yamaha XT500 (voor het HL project dat ooit nog es moet gaan gebeuren )een KTM gs 600 LC4 een Honda XR 75 en XR 80 in onderdelen en een Honda CB50 en mijn aller eerste crossmotortje met een Ducati cucciolo 50 cc VIERTAKT motortje
Hoeveel motorfietsen bezit jij?
Moderator: ghulst
XT 350
TT 600 R
XTZ 660
K100 zijspan (voor de kids)
TT 600 R
XTZ 660
K100 zijspan (voor de kids)
-
KTM pro-junior van zoontjelief
XR 400 papa`s trots en transalp in de mooiste kleur ooit gemaakt GROEN.vind ik dan.
XR 400 papa`s trots en transalp in de mooiste kleur ooit gemaakt GROEN.vind ik dan.
Bombardier , gaan met die banaan.
-
- Contacteer:
Yamaha yz 85
Yamaha yz 250F
Yamaha yz 250F
-
- Contacteer:
Tuurlijkstimpie schreef:david wil je eens een fototje posten van jouw yz250f ?
Wow! die is echt te gek!... is dat nog ergens te vinden? (en wat zou zoiets mogen kosten?)...
<Update> Mmm... even gezocht en da's dus enkel het motortje dat van Ducati komt... in welk frame heb je dat ingestoken? Heb je d'r nog meer foto's van?
</update>
S.V.
Montesa Cota 315R
ducati cucciolo , is het eerste motortje van Ducati dat in de jaren 50 als hulp motortje (voor onderop je fiets!)op de markt kwam .. die wielen zijn allebij aangepaste voorwielen van een vespa scooter en de rest is eigenmaak , het frame en achtervork zijn begin jaren 80 door mijn vader gemaakt en toentertijd met koper gelast , dit is echter niet stevig genoeg en vandaar ik 2 jaar geleden dit RVS frame en Alu achtervork heb gemaakt , het spul moet nu nog worden overgebouwd , de tank en het zitje krijgen dan ook meteen een nieuw uiterlijk , het uitlaatpijpje komt ook uit mijn geheime werkplaats
de bedoeling is om het fietsje ooit nog eens als brom of snor fiets te laten keuren
de bedoeling is om het fietsje ooit nog eens als brom of snor fiets te laten keuren
4 strokes only !!
Heel erg cool! 'k ben jaloers op je 2 rechterhanden!
Montesa Cota 315R
Bwah Stijn, we zitten hier in het "café", dus
--> je kan niet alles hebben in het leven ! En een knap lief heb je al, dus
Jo VdB (die hierbij geen enkel statement doet over eventuele partner(s) van JoeBar )
--> je kan niet alles hebben in het leven ! En een knap lief heb je al, dus
Jo VdB (die hierbij geen enkel statement doet over eventuele partner(s) van JoeBar )
Heb in de poll twee vermeld, die zijn van mij, een Honda CR voor enduro en een Suzuki GSXR 1000 voor op circuit. Maar in de garage staan ook de Honda SLR van mijn exvriendin(...) en een midibike van m'n dochtertje.
Mocht ik ooit de techniek meester geraken zal ik fotos plaatsen want de kleine motor is in de zelfde kleuren gespoten als mijn racefiets en dat ziet er best gaaf uit. Beeindig opschepmodus.
Mocht ik ooit de techniek meester geraken zal ik fotos plaatsen want de kleine motor is in de zelfde kleuren gespoten als mijn racefiets en dat ziet er best gaaf uit. Beeindig opschepmodus.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
zo moeilijk is dat niet hoor, beetje bladeren kopieren plakken en klaarMocht ik ooit de techniek meester geraken zal ik fotos plaatsen want de kleine motor is in de zelfde kleuren gespoten als mijn racefiets en dat ziet er best gaaf uit. Beeindig opschepmodus.
ne honda cr 125 die volledig is gereviseerd en waar ik nu mijn eerste sprongetjes mee waag en dan nog de kawazaki 250cc van 90, ook de motor volledig moeten laten reviseren, en waar ik voorlopig nog niet mee op de crossbaan ga voor ik met de 125 goed uit de voeten kan. Al bij al een duur grap zo een oude motors aankopen als je ze deftig in orde wil krijgen.
Effe voorbeeld honda aankoop 725 en ongeveer 700 euro kosten
kawa aankoop 800 euro kosten 750 euro
Hiervoor had ik een mooie jonge motor aangekocht.
Effe voorbeeld honda aankoop 725 en ongeveer 700 euro kosten
kawa aankoop 800 euro kosten 750 euro
Hiervoor had ik een mooie jonge motor aangekocht.
-
Keb er maar 1'tje, dat is een Suzuki DR 650. Genoeg ook, voorlopig...
-
Eentje maar, een KTM EXC300.
Kansje aanwezig dat er binnenkort een crossertje voor m'n zoon van 10 bijkomt.
Kansje aanwezig dat er binnenkort een crossertje voor m'n zoon van 10 bijkomt.
dr800
moto guzzi ntx650
moto guzzi v75-voor onderdelen
moto guzzi 1100 sport
yamaha xt660r
moto guzzi ntx650
moto guzzi v75-voor onderdelen
moto guzzi 1100 sport
yamaha xt660r
ook xt660r-lc4 adventure-690 enduro
http://picasaweb.google.com/richardvonk
http://picasaweb.google.com/richardvonk
-
KTM 640 Adventure
KTM LC/4 400
Husqvarna TE-410E
Yamaha XT-600E
Kawasaki ZX-6R
En wat racefiets en montainbike spul.
Het is het kiezen hé, iedere ochtend weer.
KTM LC/4 400
Husqvarna TE-410E
Yamaha XT-600E
Kawasaki ZX-6R
En wat racefiets en montainbike spul.
Het is het kiezen hé, iedere ochtend weer.
Twee dus :
1 x TM 530 Enduro (deze week te vervangen door 2006'er)
1 x HD zelfbouwer (type Bobber maar dan met 14" overstock springer vork) met Evo blok ('91) en vierbak met suicide-clutch en vreselijk veel zelfgemaakte onderdelen (RVS, chroom mottik nie).
HD gaat binnenkort de verkoop in (periode met lang haar en leer is al een tijdje afgesloten). Wanneer ik dan weer centjes in mijn zak heb zal er waarschijnlijk een antieke crosser komen of een Twinshock om af en toe een wedstrijdje te pakken.
Heb nog steeds wel het plan eens een keer een HD crosser of SM'er te bouwen voor de fun. Zal wel een tikkie zwaar worden.
1 x TM 530 Enduro (deze week te vervangen door 2006'er)
1 x HD zelfbouwer (type Bobber maar dan met 14" overstock springer vork) met Evo blok ('91) en vierbak met suicide-clutch en vreselijk veel zelfgemaakte onderdelen (RVS, chroom mottik nie).
HD gaat binnenkort de verkoop in (periode met lang haar en leer is al een tijdje afgesloten). Wanneer ik dan weer centjes in mijn zak heb zal er waarschijnlijk een antieke crosser komen of een Twinshock om af en toe een wedstrijdje te pakken.
Heb nog steeds wel het plan eens een keer een HD crosser of SM'er te bouwen voor de fun. Zal wel een tikkie zwaar worden.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
in 1983 had hd standaard een dirttrackracer in het leveringspakket zitten,de enigste mooie hd