Roy ex GS300.
JoeBaR schreef:iemand hier al succes met het verkopen van zijn motor? ik krijg hier alleen maar idioten die een proefrit van meer dan een uur willen maken , MIJN banden en benzine oprijden , (en wie weet maken ze nog bekeuringen ook !!) en vervolgens *nog ff moeten denken* over de aankoop , omdat ze waarschijnlijk geen plakker op zak hebben ..
andere *kopers* staan met hun handen in hun zakken ,telkens tegen de banden van mn motor aan te schoppen, terwijl ze druk aan het praten zijn , ze kraken alles af om zo het gat tussen hun bod en mijn vraagprijs kleiner te maken ..
en dan nog het volk dat eigenlijk helemaal niet weet wat ze willen kopen .. ''hoe hard gaatie ?? ''... "hoeveel cylinders hebtie?''... '' ik vindt um wel wat hoog'' '' ik vindt de kleur wat tegenvallen..'' .. MAAR .. de aller grootste *@&!%^#$)*&!%)$#* .. (diegene weet vast wel wie ik bedoel alsie dit leest) verwacht van mij , als particuliere verkoper , dat IK een contract teken , waarin staat dat ik garandeer dat de motor 100% goed is (dat issie !) en mocht de motor inmekaar draaien , dat ik de motor terug neem , en de aankoop som terug betaal ... DUS ..hij rijdt mijn fiets aan barrels, en ik geef hem zijn geld terug , zodat ik met een (door een ander)inmekaargedraaide fiets in me mik zit... *@&!%^#$)*&!%)$#* !!!! de importeur geeft niet eens garantie op een spiksplinternieuwe enduro motor !!!!
aan zulke mensen wil ik mn KTMetje helemaal nie meegeven , mijn oranje rakker verdient een goed baasje , iemand die er net zoveel zorg , tijd en liefde in steekt als dat ik zelf doe
ps : *@&!%^#$)*&!%)$#* = lelijk scheldwoord