bij een huskly kan je veel beter een origenele zuiger plaatsen!!!
duurder maar ook duurzamer!
VB.: WR 250 en WR 10000km met 1 zuiger (zonder problemen)
CR125 heel seizoen crossen + trainen met 1 zuiger ( op juniors - niveau ... )
Die vertex zuigers durven stuk gaan ...dus ... originele plaatsen en niks aan veranderen is de boodschap ...
levensduur verlengen 2/4takt zuiger
Moderator: ghulst
Een voor viertakt zuiger 450 staat 15 uur.
Maar dan gaan ze er vanuit dat je 15 uur aan een stuk volgas rijd op b.v. een recht stuk, want als het eerder stuk gaat krijgen ze gezijk dus houden ze rekening met een grote marge.
P.s Husky waar slijp je die scherpe randen nou weg
Die randen waar hij op staat toch of de randen van de bodem van de zuiger (bougie kant)
mijn zuiger ziet er namelijk niet meer uit na 12 uur en is hij al aan bijna aan het klapperen.
Maar als dit zo een goede oplossing is waarom doen ze dit dan niet standaard vanuit de fabriek ik vind het namekijk niet echt cool om de dremel in een spik splinter nieuwe zuiger te zetten.
Maar dan gaan ze er vanuit dat je 15 uur aan een stuk volgas rijd op b.v. een recht stuk, want als het eerder stuk gaat krijgen ze gezijk dus houden ze rekening met een grote marge.
P.s Husky waar slijp je die scherpe randen nou weg
Die randen waar hij op staat toch of de randen van de bodem van de zuiger (bougie kant)
mijn zuiger ziet er namelijk niet meer uit na 12 uur en is hij al aan bijna aan het klapperen.
Maar als dit zo een goede oplossing is waarom doen ze dit dan niet standaard vanuit de fabriek ik vind het namekijk niet echt cool om de dremel in een spik splinter nieuwe zuiger te zetten.
the right tool for the right track
Even off-topic:
Husky, waar zou je zijn zonder dremel?
Husky, waar zou je zijn zonder dremel?
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Het is niet eens een dremel maar een mannesmann of zoiets. Dremel geld had ik toen niet.
Enne ik bewerk natuurlijk niet de zuigerkroon maar de randen van het hemd. En waarom doen ze het niet vanuit de fabriek:tijd is geld hè, enne hij slijt lekker snel erdoor, dus sneller een neiuwe zuiger
Enne ik bewerk natuurlijk niet de zuigerkroon maar de randen van het hemd. En waarom doen ze het niet vanuit de fabriek:tijd is geld hè, enne hij slijt lekker snel erdoor, dus sneller een neiuwe zuiger
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
ja huskie... die zuigers komen in ieder geval niet van vertex!
Maar ieder doet wat hij wil natuurlijk ...
Maar ieder doet wat hij wil natuurlijk ...
huskie... ik bedoel dat sommige husky's geleverd worden met vertex zuiger ... maar soms ook met originele zuiger ...
ik opteer voor de originele zuiger ...
ik opteer voor de originele zuiger ...