Pagina 2 van 2

Geplaatst: di jan 04, 2005 22:20
door Berry
Volsyntheet kan veel heter worden (zonder dat de eigenschappen veranderen). En dat is dus HEEL ERG nodig bij een 1 cilinder enduro/crosser die flink gebruikt wordt.
Als ze bij WPM echt halfsyntheet adviseren dan adviseer ik jou om direct een andere dealer te zoeken.

Geplaatst: wo jan 05, 2005 09:36
door Joop
Berry schreef:Als ze bij WPM echt halfsyntheet adviseren dan adviseer ik jou om direct een andere dealer te zoeken.
Ik denk dat WPM de beste KTM dealer van Nederland is, met goed en betrouwbaar advies. :D En dat van die halfsyntheet kwam via Damion King (semi fabrieks GP rijder bij KTM in 2000-2002). Met een halfsyntheet zou de koppeling bij extreme belasting beter blijven werken.

Geplaatst: wo jan 05, 2005 20:39
door Zot
Tja, die weet het natuurlijk beter als fabriek. De olie van motorex is speciaal voor KTM ontwikkelt en zelfs de door repsol gesponsoorde Dakar rijders rijden met motorex.

Geplaatst: wo jan 05, 2005 20:50
door Joop
Zot schreef:Tja, die weet het natuurlijk beter als fabriek. De olie van motorex is speciaal voor KTM ontwikkelt en zelfs de door repsol gesponsoorde Dakar rijders rijden met motorex.
Het was dus info van de fabriek :D , omdat de fabrieksrijders met een half syntheet reden/rijden?.

Geplaatst: wo jan 05, 2005 20:54
door Houten Klaas
Pffff ik heb hier ook weinig aan, de eerste keer dat ik olie heb ververst heeft een local er elf 10 w 40 in gegooid halfsyntheet,WPM gooit er idd ook halfsyntheet in 10W40, en KTM schrijft 10W50 volsyntheet.Ik probeer een keer volsyntheet.