Okee Jongens, laten we er maar over op houden.
Ik ben blij dat Dhr Beumer ook nog van zich heeft laten horen.
Daardoor is het nog een beetje een discussie geworden. Jammer dat Ben van Erp niet heeft gereageerd, dan was het compleet geworden. Ben staat bekend als een man die echt alles van Huskies weet, en had dus ook deze gebreken moeten kunnen constateren, voordat de motor verkocht werd.
Verder aan iedereen de gouden tip: kijk een motor met meerdere personen goed na voordat je hem koopt, want als je hem gekocht hebt, dan .... ben te laat!
Crossmotoren hebben geen!!!!! garantie, zoals wegmotoren en dus betaal je alles!! wat daarna gerepareerd moet worden.
Ps: bovenstaande van die gouden tip, heb ik zelf ooit ook niet goed gedaan Heeft me dus ook veel geld gekost.
henk beumer
Moderator: ghulst
Laatst op de Huskie-testdag ene meneer van Erp aan het woord gehoord maar alles waar geen Husqvarna op staat was volgens zijn bewoordingen niet veel soeps.
Lekker objectieve man
Het is in de motorenbusiness niet veel anders als in vele andere takken (auto's, karts, fietsen etc.), als ze elkaars handel af kunnen zeiken zullen ze het niet laten
Lekker objectieve man
Het is in de motorenbusiness niet veel anders als in vele andere takken (auto's, karts, fietsen etc.), als ze elkaars handel af kunnen zeiken zullen ze het niet laten
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!