Goh, ongeacht wat je er mee doet, T blijven vreselijk mooie motorfietsen die Husky's!!
:stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen:
Oproep aan Husky rijders
Moderator: ghulst
Goedenavond heren (en dame)
Ik geniet hier met volle teugen.
Prachtig zijn die jaloerse reacties op het Top merk Husqvarna.
Ik merk het ook tijdens off-road ritten en wedstrijden.
Mensen komen dan anoniem (vaak in Honda of KTM kleding) stiekum even genieten van zo'n brok perfecte techniek en naast de bekende technische vragen komt toch altijd even....."wat kost zo'n husky nou?"
Een Husky is er voor iedereen en in iedere prijsklasse jongens.
Het is erg simpel dat geld bij elkaar te krijgen, doe een jaartje rustig aan en bespaar op je onderdelen, dat geld + je oude motor + een beetje zakgeld en je bent eigenaar van een heuse elite groep.
Daarna is het weer goedkoop daar een Husky veel langer meegaat dan een ander merk.
Even voor de slechtgelovigen onder ons: Ik maak hier geen grapje
Ik geniet hier met volle teugen.
Prachtig zijn die jaloerse reacties op het Top merk Husqvarna.
Ik merk het ook tijdens off-road ritten en wedstrijden.
Mensen komen dan anoniem (vaak in Honda of KTM kleding) stiekum even genieten van zo'n brok perfecte techniek en naast de bekende technische vragen komt toch altijd even....."wat kost zo'n husky nou?"
Een Husky is er voor iedereen en in iedere prijsklasse jongens.
Het is erg simpel dat geld bij elkaar te krijgen, doe een jaartje rustig aan en bespaar op je onderdelen, dat geld + je oude motor + een beetje zakgeld en je bent eigenaar van een heuse elite groep.
Daarna is het weer goedkoop daar een Husky veel langer meegaat dan een ander merk.
Even voor de slechtgelovigen onder ons: Ik maak hier geen grapje
-
Helemaal niets aan toe te voegen.
Rudy ik bedoel hoe je die foto's e.d geplaatst krijg, dat je e.e.a in Adobe had gedaan kon ik zien (werk zekf ook met Adobe).
HUSKIE DRIVERS NEVER QUIT !!!
Rudy ik bedoel hoe je die foto's e.d geplaatst krijg, dat je e.e.a in Adobe had gedaan kon ik zien (werk zekf ook met Adobe).
Hoi Hein,
Zet in je profiel deze link maar in je Avatar (onderaan)
http://home.planet.nl/~erp00140/images/ ... buuren.gif
Sta jij er ook op
Zet in je profiel deze link maar in je Avatar (onderaan)
http://home.planet.nl/~erp00140/images/ ... buuren.gif
Sta jij er ook op
-
Ik zal een poging ondernemen.
Bedankt voor de moeite.
Bedankt voor de moeite.
-
Wel wel wel TEC -576 zoals je ziet is dat helemaal goedgekomen met die avatar.
Bedankt.
Bedankt.
-
- Contacteer:
owwwwww ik snap al wat je bedoel.. maar ik zie dat het al gefixt is. Je had ook mijn foto kunnen jatten op de foto> rechtermuisknop >eigenschappen>adres (url).Hein van Buuren schreef:Helemaal niets aan toe te voegen.
Maar je heb zelf ook chello dus zou ze ook op je chello website moeten kunnen zetten (al krijg ik mezelf niet ingelogt bij chello) je load die foto's trouwens op met ftp programma
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300