Ik heb een fantastische dag gehad, ook al moest ik mijn motor zo nu en dan een handje helpen om vooruit te komen. Maar het merendeel was inderdaad ook voor ons goed te doen. Volgende keer weer van de partij Hoop alleen dat ik dan de volgende dag niet zo'n spierpijn heb
Groetjes Roos.
roadboekritje Ad Ketelaars
Moderator: ghulst
650XChallenge'07, XT660Z Tenere '08, DRZ400e'02
Ad , mooie rit !! en nog bedankt voor 't lenen van een roadbookhouder.
volgende keer heb ik er zelf een.
En Fred, Egbert en Jan hartstikke bedankt dat jullie ons op sleeptouw hebben genomen !
Half 7 was toch niet te laat ? We moesten wachten op " n groote botterham mee kees " bij de manege tijdens lunch.
Op de 230km heb ik 2 modderpoeltjes gezien en is 't me gelukt om toch
onder de modder 't stijdperk te verlaten (Egbert bedankt)
Voor herhaling vatbaar.
Jan
volgende keer heb ik er zelf een.
En Fred, Egbert en Jan hartstikke bedankt dat jullie ons op sleeptouw hebben genomen !
Half 7 was toch niet te laat ? We moesten wachten op " n groote botterham mee kees " bij de manege tijdens lunch.
Op de 230km heb ik 2 modderpoeltjes gezien en is 't me gelukt om toch
onder de modder 't stijdperk te verlaten (Egbert bedankt)
Voor herhaling vatbaar.
Jan
-
- Contacteer:
TWEE!?! modderpoeltjes........Is die Egbert toch weer over het asfalt gereden....Ik verdenk hem daar wel vaker van, hij is altijd zo snel terug
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Ja Ad ik ben inderdaad over het asfalt teruggegaan want hoe zeggen ze dat in Braboland miene rugge had er gen zin meer in ,. en als ik me helemaal verrot had gereden dan kon as zaterdag niet naar marrokko, ik zal proberen een paar roadboekies van die gasten daar af te troggelen.
See You later
See You later
regen is en ander type mooi weer