de nieuwe huskie TE 450 in actie

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Hein van Buuren

ad f. schreef:Hey #12 huskyfreak , in welke categorie rij je mee bij de VLM ?
Ik ga namelijk regelmatig kijken naar VLM wedstrijden.
Spijtig dat het seizoen al weer gedaan is daar in Belgie.

Laat je niet zo stangen door Jo , hij bedoelt het heus niet zo want daar ken ik hem wel een beetje van. ( of niet dan Jo ? )

Als je alles van een husky wilt weten dan moet je maar eens naar het andere (husky) forum gaan , daar weten ze er alles vanaf ( of niet dan huskie freak of euhh ik bedoel Hein van Buuren ) De URL zal je wel weten.
Ja hoor Ad, Huskie Freak ben ik, niet meer en niet minder.
De meeste forum gebruikers aldaar weten dat ik dat ben, daar zijn geen geheimen over.
Het leek me wel leuk om eens een leuke Nickname te hebben i.p.v mijn eigen naam (zoals ik nog steeds op dit forum gebruik)
De URL weet ik donders goed, ik maak zelfs zeer actief deel uit van het forum maar kom nog steeds op dit forum zonder enige vorm van rancune of afgunst, is nergens voor nodig.
Met vele forum gebruikers van dit forum heb ik nog steeds zeer goeie vriendschappelijke contacten en koester deze.
Ik wil hierbij ook iedereen eens uitnodigen om geheel vrijblijvend bij ons te komen kijken (zoals jij ook gedaan hebt Ad).
Als je de boodschappen bij Albert Heijn koopt wil niet zeggen dat je nooit bij C1000 binnen mag komen, toch?
We delen dezefde hobby dus waarom zouden we elkaar continue in de haren moeten zitten omdat je eventueel ook eens bij je collega's op de site gaat kijken?
Voor degene die niet bekend zijn met de nieuwe site wil ik de URL toch graag een keer noemen en hoop niet dat deze weggehaald wordt.
www.huskypagina.com
#12 huskyfreak

Voor 1 keertje zal ik het door de vingertjes zien :D

Ik ken ook nog zo een grapje: :D Men zegt dat er 2 jaar nodig is om te weten of een nieuwe motor betrouwbaar is of niet :?:

Bij de KTM 's 450en 525 heeft men maar 2 maanden nodig gehad: :shock: :D Toen wist iedereen al dat rommel is :D

Husky 450 is the best
Hein van Buuren

Niet doen, wat je niet wilt wat jou geschiedt ......................
Jo VdB

Bwah,

ik heb letterlijk en figuurlijk dik vel :D

No problemo, we zitten nog steeds in het cafe

Jo VdB
Hein van Buuren

Tja .....

Voordeel van Moderator zijn is dat je teksten en URL's die anderen neerzetten kunt veranderen zoals het bericht van mij hierboven.
Ik weet genoeg en trek mijn conclusie.
Bart M

Hein van Buuren schreef: Ik weet genoeg en trek mijn conclusie.
Hein,
hou je lijfspreuk in ere hé: Huskie drivers never quit !
Keep on smiling!
Rudy
Contacteer:

Ahum moet de jongste vd mensen hier dan maar verstandig doen:
we rijden allemaal offroad/enduro/crossen, wat maakt het uit op wat voor een motor we onze hobby uitvoeren? , zolang we er plezien aan beleven vind ik het perfect :lol:.

Als we zouden voetballen zouden we toch ook geen ruzie maken over welke voetbal schoenen we gebruiken?. Ik vind het persoonlijk nogal kinderachtig om elkaars motor/merk af te gaan kraken. De meeste merken hebben beter en slechtere motoren gemaakt maar ik durf best te zeggen dat alle nieuwere motoren eigelijk zo goed als probleemloos zijn (en als ik een nieuwe zou krijgen zou ik er echt niet wakker van liggen dat het b.v. een ktm is :lol: ).
Freek
Site Admin
Contacteer:

Tja .....

Voordeel van Moderator zijn is dat je teksten en URL's die anderen neerzetten kunt veranderen zoals het bericht van mij hierboven.
Ik weet genoeg en trek mijn conclusie
Ha ha ha :lol: , dat is het leuke van automatische woordvervang-funktie. :twisted:
Heb ik al weken geleden ingesteld toen ik voor Hitler werd uitgemaakt door jouw 'collega' Eduard. :evil: (en die daarmee het laatste restje sympathie verspeeld heeft)
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Hein van Buuren

Ja dat is inderdaad makkelijk voor scheldwoorden e.d!
Maar in alle eerlijkheid Freek, ik krijg de indruk dat sommige mensen niet meer gewenst zijn en ik heb het gevoel dat ik er daar één van ben.
Vind ik oprecht jammer!

Groeten,
Hein van Buuren.
Freek
Site Admin
Contacteer:

Hein, je hebt je hier nooit misdragen (integendeel) en je blijft dus van harte welkom. :D

Ik weiger alleen mee te werken om reclame te maken voor een kopie van dit forum.

Welterusten :sleeping:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Kees

Hein,

Ik denk dat er niemand op dit forum is die jou hier niet wenst.
Jij bent altijd redelijk en eerlijk geweest wat de ¨merken¨betreft.
Maar jij weet ook dat het de vorige keer compleet uit de hand liep.
Ook ik ben voor vrijheid van menings uiting enz. maar dit moet wel binnen het redelijke blijven en niet beledigend worden.
De vorige keer werd het echt een strijd tussen een aantal zeer fanatieke (waar overigens niets mis mee is) huskie aanhangers en de rest, en dat liep zo uit de hand dat er wel in gegrepen moest worden.
Waarna jullie je eigen forum gestart zijn,wat ik regelmatig als gast bezoek.
Wat mij daar wel opvalt is dat het zeer negatieve beeld wat hier door deze oud forum leden over andere merken verkondigd werd een stuk milder is op jullie ¨eigen¨forum.
We zullen er maar van uitgaan dat zelfs de meest fanatieke aanhangers zoals bijv. tec hier ook van geleerd hebben.
Laten we daarom niet in oude fouten vervallen en op een elkaar respecterende manier verdergaan.
Iets wat jij trouwens altijd wel gedaan hebt!
Dan weet ik zeker dat niemand je hier niet wenst

(o ja Hein, de url is op dit forum allang te vinden via de startpagina op noppenlinks,sorry freek)

Kees
henk-v
Contacteer:

Iedereen die respect voor de ander vertoont is welkom ongeacht kan mij schelen wat
Zeker de mensen die door het actief deelnemen aan het forum onze gezamelijke hobby een stuk leuker en interessanter weten te maken
Dat er in het cafe wel eens op het scherpst van wordt gepost,zie er de humor van in aub
Oftewel hein van buren is denk ik een leuke aanvulling van het geheel dus ik hoop dat hij er deel van blijft uitmaken
Dat freek de url saboteerd is oud zeer en eigenlijk geen probleem want iedereen weet waarover het gaat
Zie het eens anders :twisted: concurentie verhoogt de kwaliteit :P
john b

jullie laten je wel gauw in de kaarten kijken heren en dat "onze jongste"
rudy daarbij de beste invulling en kijk heeft op t geheel shame on you guys :oops: en rudy heel mooi gezegd 8)
wees blij met wat je hebt ,want niet iedereen valt op de zelfde vrouw ,toch :wink: (gelukkig niet want anders wordt het zo druk in bed)
doe wat je niet laten kunt
Gast

#12 huskyfreak schreef:Voor 1 keertje zal ik het door de vingertjes zien :D

Ik ken ook nog zo een grapje: :D Men zegt dat er 2 jaar nodig is om te weten of een nieuwe motor betrouwbaar is of niet :?:

Bij de KTM 's 450en 525 heeft men maar 2 maanden nodig gehad: :shock: :D Toen wist iedereen al dat rommel is :D

Husky 450 is the best
Hoe lang is de te 450 er al? gelezen op een duits forum :
,Startschwierigkeiten Te 450
Hei, hab eine nagelneue 450 TE. Diese geht während der Fahrt manchmal aus und ist dann nur schwierig wieder zu starten. Meistens bei kurzen steilen Bergabpassagen. Habe schon eine 2 nr. grössere Leerlaufdüse verbaut, (von 30,0 auf 35,0), und die leerlaufgemischschraube 2 Umdrehungen heraus. Die Beschleunigungspumpe spritzt sofort bei der 1. Bewegung des Gasschiebers ein. So soll es laut Zupin sein, aber sie springt trotz z.dem schlecht an. (Habe das 1. Rennen mit Le Mans Start schon vergeigt). Wer weiss Rat??? Dringend!!!
Ciao, Danke, Vogti.

bron http://www.offroadforen.de/vb/showthrea ... adid=12597 , Er zullen nog wel meer kleine dingetjes opduiken , ondanks 3 jaar ontwikellen , is dit dan een slechte motor? Ik denk niet.Zoals elke brand nieuwe motor is er wel iets , informeer maar eens naar de nieuwe kxf 250 (en suzi) 4t die kennen hun probleemen ook wel.Is dit dan rommel , denk het niet , we willen toch lichte snelle viertakten ,.
#12 huskyfreak

Als je mij niet geloofd vraag dan gewoon even aan Ad F. of een husky 450 wel of niet goed start!!!

Gewoon van het gas hendel afblijven als je start!!! Dan start hij direct, warm of koud zonder problemen!!! :D
Husky 450 is the best!!!
adje

#12 huskyfreak schreef:Als je mij niet geloofd vraag dan gewoon even aan Ad F. of een husky 450 wel of niet goed start!!!

Gewoon van het gas hendel afblijven als je start!!! Dan start hij direct, warm of koud zonder problemen!!! :D
ahha ben jij #12 huskyfreak :D . die TE 450 is idd een beer van een motor.
die loopt bijna zo hard als mijn CRF 490 :shock:
Maar van dat starten , wie zei dat die niet goed start ??
1 druk op de E-knop en hij slaat aan.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Gast

Gewoon van het gas hendel afblijven als je start!!! Dan start hij direct, warm of koud zonder problemen!!!

Dat moet je bij iedere 4-takt doen hé!!!!!!!!!!!!
huskyfreak

Nu hoor je het eens van een echte kenner! :D :wink:

ahha ben jij #12 huskyfreak . die TE 450 is idd een beer van een motor.
die loopt bijna zo hard als mijn CRF 490
Maar van dat starten , wie zei dat die niet goed start ??
1 druk op de E-knop en hij slaat aan.

:D Adje rekatje :D (rekatje komt van raketje, maar

dat rijmt niet :? :lol: :D )

Husky 450 is MY dreambike!!!
Plaats reactie