Ja hoor Ad, Huskie Freak ben ik, niet meer en niet minder.ad f. schreef:Hey #12 huskyfreak , in welke categorie rij je mee bij de VLM ?
Ik ga namelijk regelmatig kijken naar VLM wedstrijden.
Spijtig dat het seizoen al weer gedaan is daar in Belgie.
Laat je niet zo stangen door Jo , hij bedoelt het heus niet zo want daar ken ik hem wel een beetje van. ( of niet dan Jo ? )
Als je alles van een husky wilt weten dan moet je maar eens naar het andere (husky) forum gaan , daar weten ze er alles vanaf ( of niet dan huskie freak of euhh ik bedoel Hein van Buuren ) De URL zal je wel weten.
De meeste forum gebruikers aldaar weten dat ik dat ben, daar zijn geen geheimen over.
Het leek me wel leuk om eens een leuke Nickname te hebben i.p.v mijn eigen naam (zoals ik nog steeds op dit forum gebruik)
De URL weet ik donders goed, ik maak zelfs zeer actief deel uit van het forum maar kom nog steeds op dit forum zonder enige vorm van rancune of afgunst, is nergens voor nodig.
Met vele forum gebruikers van dit forum heb ik nog steeds zeer goeie vriendschappelijke contacten en koester deze.
Ik wil hierbij ook iedereen eens uitnodigen om geheel vrijblijvend bij ons te komen kijken (zoals jij ook gedaan hebt Ad).
Als je de boodschappen bij Albert Heijn koopt wil niet zeggen dat je nooit bij C1000 binnen mag komen, toch?
We delen dezefde hobby dus waarom zouden we elkaar continue in de haren moeten zitten omdat je eventueel ook eens bij je collega's op de site gaat kijken?
Voor degene die niet bekend zijn met de nieuwe site wil ik de URL toch graag een keer noemen en hoop niet dat deze weggehaald wordt.
www.huskypagina.com