Tubliss

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Leo

Edwin schreef: Je bent wel een goede testkandidaat :wink:
Juist niet denk ik.
Zijn totaal gewicht met berijder is maar 150 + 60 KG + goed afgeveerde fiets en bij jou ....( you do the math )

Ik zie ook alleen maar filmpjes met 110KG fietsen volgetankt en afgetraind personeel erop.
Nergens een LC8 / DRBIG / CRF100L / nog logger..

Voor mijn lichtgewicht fiets ga ik serieus nadenken om de toekomstige mousse set die ik in gedachte had te vervangen voor een toekomstig Tubliss setje.
Edwin
Contacteer:

Ik zie ook alleen maar filmpjes met 110KG fietsen volgetankt en afgetraind personeel erop
afvallen.jpg
afvallen.jpg (6.46 KiB) 511 keer bekeken
Ik kan toch afvallen?
Assumption is the mother of all fuck ups
dhc6

De rode harde rand drukt de bandrand tegen de velgrand met 7.5 Bar, dus rondom is het een gripster. Lijkt me stug dat er iets de velgrand kan raken want de band blijft altijd op zn plek zitten, zelfs met 0.1 Bar.

Of ut nu een zware brommer (of berijder) is of een lichte maakt nix uit maar denk dat de prijs het bezwaar is. Kennen jullie iemand die met "mousse" rijdt onder de Biggers?

Langdurige test is begonnen. En als Leo er ook op overgaat zijn de schapen over de dam. Ze zijn er jammer genoeg niet in 17" want anders had ik er ook op de XLBig gezet, moet daar nog wat rubber mee oprijden (Trakmaster en die 'C02"). Daarna over op 18" tenzij ik die banden kan verkopen.

Fijn weekend en werkse

:mrgreen:
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Leo

Edwin schreef: Ik kan toch afvallen?
:lol:
Dat afgetraind sloeg puur op mijzelf.
Kan nog geen rondje rond de tap rennen zonder uit te te moeten hijgen.
Jij rent door 010 ieder jaar dus dat zal wel OK zitten.

Bij jou bedoelde ik meer het gewicht van jou BIG.
Dat is bijna 100KG zwaarder als die van DHC6 zijn BIG en jouw veren staan op "hit the rocks as hard as possible "
dhc6

" hit the rocks as hard as possible "

Dat doet ie met zun freem.

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Plaats reactie