EP staat voor einpress tiefe
dit is hoeveel de schijf uit het "midden" staat tov de bevestigings flens.
futurist
te koop dr 750
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Misschien moet je er wel even bij vermelden dat het blok zo lek als een zeef is aan de onderkant, en dat je er wat vodden steekt om het op te vangen zodat het niet opvalt..
De vodden zijn doordrenkt in de olie, en waarschijnlijk had hij er ze net gelegd omdat ik kwam kijken. Maar volgens hem lekt hij absoluut niet.
Ook dat hij van zichzelf héél hoog in toeren blijft draaien ( en je stelt je motor niet af met koud aan stationair schroef te draaien en dan warm nog wat te verdraaien zodat hij toch eens 5 seconden blijft draaien, en zelfs dan houd ie het geen 10 seconden uit.. )
Spijtig van mijn trip naar Nederland..
Had meer eerlijkheid verwacht.
De vodden zijn doordrenkt in de olie, en waarschijnlijk had hij er ze net gelegd omdat ik kwam kijken. Maar volgens hem lekt hij absoluut niet.
Ook dat hij van zichzelf héél hoog in toeren blijft draaien ( en je stelt je motor niet af met koud aan stationair schroef te draaien en dan warm nog wat te verdraaien zodat hij toch eens 5 seconden blijft draaien, en zelfs dan houd ie het geen 10 seconden uit.. )
Spijtig van mijn trip naar Nederland..
Had meer eerlijkheid verwacht.
Voor degenen die zich (ook) afvragen hoe het nu zit: Jasper is gaan kijken bij de blauw/witte DR750, maar heeft deze niet gekocht gezien genoemde ervaringen.
Zonder mij hierin inhoudelijk mee te bemoeien: algemeen plaatje waar je op moet letten bij aankoop van een BIG: DR Buying Guide.
Waar moet je verder in algemene zin op letten bij aankoop van een motor
Zonder mij hierin inhoudelijk mee te bemoeien: algemeen plaatje waar je op moet letten bij aankoop van een BIG: DR Buying Guide.
Waar moet je verder in algemene zin op letten bij aankoop van een motor
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.