Even wat anders

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Rudy, als bij jullie thuis het motto opgaat "eten wat de pot schaft" en ik zie wat daar op het tafelkleed ligt heb je een hele kluif om weg te werken.
:mrgreen:
Maar goed dat je zegt dat het geen behang was want ik was al met de behang afstomer onderweg naar Loo.
Ik had vandaag willen komen kijken op de Hooilaan maar het kwam er even niet van.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Hein van Buuren schreef:Rudy, als bij jullie thuis het motto opgaat "eten wat de pot schaft" en ik zie wat daar op het tafelkleed ligt heb je een hele kluif om weg te werken.
:mrgreen:
Maar goed dat je zegt dat het geen behang was want ik was al met de behang afstomer onderweg naar Loo.
Ik had vandaag willen komen kijken op de Hooilaan maar het kwam er even niet van.
Kijken tssssst beetje vend rijd toch mee :wink:


(rudy die nog steeds ziek is :oops: )
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Ik had zaterdagmiddag al in Lelystad gereden en ik ben geen lid van
MC Arnhem.
Het kan niet alle dagen feest zijn.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Hein, is lelystad niet een beetje uit de buurt voor jouw?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

idd dat snap ik ook niet :roll:
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Hij heet toch ook van Buuren, dus blijft ie niet thuis :lol:
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Ja Lelystad is een stukkie bij me uit de buurt maar de baan is daar lekker hard en dat wilde ik graag proberen.
Ik kreeg de gelegenheid om weer eens met een dikke viertakt Huskie rond te stampen en zo'n gelegenheid laat ik niet aan m'n neus voorbij gaan uiteraard.
En dat het in Lelystad is maakt me dan niets uit, heb ik daar ook eens gereden.
Ik vind die zandbak ik Arnhem ook niet echt fijn, ik houd niet zo van dat super mulle zand (zoals ook in Havelte bijvoorbeeld).
Het was een leuke en aangename middag.
Het wachten is nu op de TE 510 (en het grote schip met geld) :wink:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Hein van Buuren schreef: Ik vind die zandbak ik Arnhem ook niet echt fijn, ik houd niet zo van dat super mulle zand (zoals ook in Havelte bijvoorbeeld).
Het was een leuke en aangename middag.
Het wachten is nu op de TE 510 (en het grote schip met geld) :wink:
Tja die zandbak in arnhem is idd ook niet altijd wat.... Zeker conditioneel is de baan gewoon loodzwaar ( heb het vorigweek zaterdag trouwens dik 15 minuten achterelkaar volgehouden met een heel aardig tempo :lol: ).
Enige voordeel is wel dat je als je op een andere baan rij het rijden veel makkelijker af gaat (omdat je normaal dus een veel zwaardere baan gewend ben :D ).
De baan is trouwens ook wel goed te doen als hij geschoven is (zaterdag dus aangezien en vorig weekend clubwerdstrijden waren 8) ).

(rudy die ook liever af en toe naar halle oid gaat :wink: )
Plaats reactie