DRBIGholland goes to the french alps 2013
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ligt eraan hoe lang je wegblijft!
Inmiddels weer wat verder zitten kijken. In de buurt van Val Cenis zijn veel leuke bospaden (heb ik vaak geskied:-)), rond het meer kan je off road rijden. Ook nog een leuke pas gevonden van Orelle naar Val Thorens. Off road natuurlijk. (lees en kijk alvast halverwege dit verhaal)
Dagje Grote Alpen knallen kan natuurlijk ook nog steeds.
OJ
Inmiddels weer wat verder zitten kijken. In de buurt van Val Cenis zijn veel leuke bospaden (heb ik vaak geskied:-)), rond het meer kan je off road rijden. Ook nog een leuke pas gevonden van Orelle naar Val Thorens. Off road natuurlijk. (lees en kijk alvast halverwege dit verhaal)
Dagje Grote Alpen knallen kan natuurlijk ook nog steeds.
OJ
-
Ik heb eea gelezen en krijg de kriebels om weg te gaan ......
Heb alleen geen ervaring met BIG-routes
Heb wel een trailer waar twee en ook drie motoren op kunnen!
Heb ook veel zin om deel te nemen en blijf lezend volgen. Ardennen, Alpen ken ik dus is bekend ......
En 's avonds een is ok heel gezellig.
Heb alleen geen ervaring met BIG-routes
Heb wel een trailer waar twee en ook drie motoren op kunnen!
Heb ook veel zin om deel te nemen en blijf lezend volgen. Ardennen, Alpen ken ik dus is bekend ......
En 's avonds een is ok heel gezellig.
Greetz,
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 530 EXC 2008
De routes die ik totnutoe heb beschreven, zijn voor een Big goed te doen. het zijn in principe onverharde wegen. Ze staan zelfs op de kaarten van mijn navi. In de verhalen op het net zie je dat ze met dikke GS'en met semi straatbanden (en soms zelfs met een duo) omhoog gaan. Een beetje noppen op je Big kan denk ik geen kwaad. Het is vooral steen en keien, iets wat we hier in NL niet kennen, dat is altijd meer van het zand en de modder.
Het is allemaal natuurlijk nog prematuur en het duurt zeker nog driekwart jaar voordat het zover is Zullen we alvast een 'wie heeft er belangstelling' lijstje maken. Geheel vrijblijvend natuurlijk, zoals de hele tour vrijblijvend zal zijn.
Ja, een GeheelVrijblijvendDRBigClubHollandVoorjaarsToerInDeAlpenLijktMijWelWatLijstje:
Dr-Big (Oene)
Het is allemaal natuurlijk nog prematuur en het duurt zeker nog driekwart jaar voordat het zover is Zullen we alvast een 'wie heeft er belangstelling' lijstje maken. Geheel vrijblijvend natuurlijk, zoals de hele tour vrijblijvend zal zijn.
Ja, een GeheelVrijblijvendDRBigClubHollandVoorjaarsToerInDeAlpenLijktMijWelWatLijstje:
Dr-Big (Oene)
Op zolder liggen nog ergens artikelen liggen uit de Moto73 met reisverslagen, allemaal gemaakt met offroad motoren. En met jullie "wilde" plannen begint het behoorlijk te kriebelen. Heb al een paar vakanties met rugzak/fiets/brommer gehad, maar gek genoeg nog nooit met de motor. Maarrrr daar kan natuurlijk verandering in komen. Onverharde wegen zie ik wel zitten, maar heb nog veel te weinig ervaring met het echte offroad werk.
Houd de plannen goed in de gaten. Zet mij maar ook op de GeheelVrijblijvendDRBigClubHollandVoorjaarsToerInDeAlpenLijktMijWelWatLijstje .
Van mijn huisbaas heb ik zelfs al toestemming, haha.
Houd de plannen goed in de gaten. Zet mij maar ook op de GeheelVrijblijvendDRBigClubHollandVoorjaarsToerInDeAlpenLijktMijWelWatLijstje .
Van mijn huisbaas heb ik zelfs al toestemming, haha.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Ja, een GeheelVrijblijvendDRBigClubHollandVoorjaarsToerInDeAlpenLijktMijWelWatLijstje :
Dr-Big
eRDeeWee
Ouwe Reus
Dr-Big
eRDeeWee
Ouwe Reus
Leo, jij mag ook wel met je Beemer mee, plakken we er wel een DR-Big sticker op.
OJ
OJ
- de antrapper
zijn er ook Big stikkers te krijgen hiervoor ?
Big Bigger Tiger en weer Big
- Edwin
- Contacteer:
Het is nog ver weg maar interessant is het zeker. Mijn eerste gedachte was eigenlijk wel dat ik gewoon op de motor daar heen rijd, op zich ook al een avontuur haha. We zullen zien tegen die tijd.
Dr-Big
eRDeeWee
Ouwe Reus
Leo
Edwin
Dr-Big
eRDeeWee
Ouwe Reus
Leo
Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
- de antrapper
Leo schreef:Waarvoor ?de antrapper schreef: zijn er ook Big stikkers te krijgen hiervoor ?
Om op je motor te plakke !
- de antrapper
He die groeiden ook bij mij in de tuin
Volgens mij steelt de buurvrouw ze steeds
Volgens mij steelt de buurvrouw ze steeds
- de antrapper
Sorry, geen ervarings deskundige
-
Grappig, zat tijdens de vakantie te denken aan een week of meer weg met de club, zat dan te denken aan Polen [1000km heen en erg goedkoop en heel veel zandwegen ] of de Spaanse Pyreneeën [ 1400km heen, redelijk goedkoop en lekker warm ]
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Polen is schitterend , van de vakantie nog geweest met de brommer .
Moet ik zeggen dat wildkamperen daar minder is dan in "Oost"Duitsland , Die Polen zijn echte buitenmensen en zijn ten alle tijden aanwezig in de bossen ,slaapt minder lekker
Moet ik zeggen dat wildkamperen daar minder is dan in "Oost"Duitsland , Die Polen zijn echte buitenmensen en zijn ten alle tijden aanwezig in de bossen ,slaapt minder lekker
Zandprutser 1e klas.
-
Zijn idd buitenmensen, maar heb me niet echt zorgen gemaakt over mn spullen in de buitengebieden..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Ah .... Beemers ook toegestaan. Haha...... ik zie het al voor me, mijn K1200 met noppen en LaserPro uitlaat.DR-Big schreef:Leo, jij mag ook wel met je Beemer mee, plakken we er wel een DR-Big sticker op.
OJ
Maareh, zet mij maar op de lijst. Heb nog wat tijd om te kijken hoe ik aan mij accountant kan verkopen dat het ZAKELIJK was .....
Greetz,
Hans
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 530 EXC 2008
Dr-Big
eRDeeWee
Ouwe Reus
Leo
Zwaailicht (maar houdt het zakelijk)
eRDeeWee
Ouwe Reus
Leo
Zwaailicht (maar houdt het zakelijk)
- de antrapper
Noem het een " Teambuild weekend" dan moet het lukken tochZwaailicht schreef: . Heb nog wat tijd om te kijken hoe ik aan mij accountant kan verkopen dat het ZAKELIJK was .....
En anders is er vast wel een rustpunt in de buurt,
http://www.lavuevaste.com/pages/welkom.php
Lijkt me zowieso wel een goed plan voor deze bezeting
HansD
-
- Contacteer:
ik denk dat ik tegen die tijd ook weer een dikbil heb..! lijkt me gaaf om zo'n alpen rit te maken!
en als leo het kan, dan móet ik het ook kunnen
en als leo het kan, dan móet ik het ook kunnen
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !