Het was inderdaad een mooie rit. Drie keer links en één keer rechts gedaan.
Hierbij wat beelden:
http://vimeo.com/30638623
Off-Roadrit 2011 Lichtenvoorde Zondag 16 Oktober 2011
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 228
- Lid geworden op: vr sep 05, 2008 20:22
- Locatie: QPO
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
- KTM-Schuimpie
- Berichten: 479
- Lid geworden op: wo jul 02, 2008 19:11
- Locatie: Bovenkarspel
brommer schreef:Perfecte rit en met de digitale voorinschrijving!!!!! perfect geregelt.
het opdelen vande route en ook de deelnemers bij de start werkt perfect dus minder drukte.
was veel kruipsluip maar das beter dan eindeloos maisplak.
organisatie: perfect geregelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZWAAR mee eens! wat was het leuk daar! en die inschrijving! een UNIEK!!!
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Ik vond zelf de rechter juist leuker
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Rechts was 70% bos en links was het 50/50.
Dus tis maar net wat je mooi vond
Ik ben 1 rechts en 2x links geweest!
Dus tis maar net wat je mooi vond
Ik ben 1 rechts en 2x links geweest!
verstand op nul en nadenken
Werkte zeker zeer goed die voorinschrijving. Machinekeuring en klaar.
Weersomstandigheden perfect en een mooie rit.
Was weer goed geregeld door de organisatie.
Alleen jammer dat er nog een zootje van die mafketels rondrijden die denken dat het een wedstrijd is.
Een kameraad van me werd onderuit gereden op een maisveld, omdat er zonodig iemand buiten de lintjes om de bocht af moest snijden en daarvoor veel te hard ging en de bocht niet meer kon halen. En dan nog reclame rijden voor Sanders Motors of zoiets.
Werd een flinke valpartij voor hem met een gekneusde duim, zere ribben en schouder. STUMPERS!!!!!!!!
Voor de rest een uitgelezen dag!!!
Weersomstandigheden perfect en een mooie rit.
Was weer goed geregeld door de organisatie.
Alleen jammer dat er nog een zootje van die mafketels rondrijden die denken dat het een wedstrijd is.
Een kameraad van me werd onderuit gereden op een maisveld, omdat er zonodig iemand buiten de lintjes om de bocht af moest snijden en daarvoor veel te hard ging en de bocht niet meer kon halen. En dan nog reclame rijden voor Sanders Motors of zoiets.
Werd een flinke valpartij voor hem met een gekneusde duim, zere ribben en schouder. STUMPERS!!!!!!!!
Voor de rest een uitgelezen dag!!!
Als is de bagger nog zo diep, gas d'r op en geen gepiep!
Dat had ik dus ook al van die ongeduldige snelle jongens..
IN zo'n bospaatje zit die heel kort achter mij en toen het bos afgelopen was stond er zo'n verkeersregelaar.
Die liet mij stoppen omdat er een auto over de weg aan kwam.
Hij rijd bij mij achterop en ik het spul achter krom.
Die gast er meteen volgas vandoor.
Het mooie was dan wel dat bij het volgende stuk bos die gast een tak in zijn achterwiel kreeg en op z'n bek ging.
Dus ik der weer langsheen.
En later kwam ie weer voorbij op smal pat volgas.
Kleppen op die lui.
Naja verder heb ik zeer genoten van de rit.
Super geregeld allemaal.
IN zo'n bospaatje zit die heel kort achter mij en toen het bos afgelopen was stond er zo'n verkeersregelaar.
Die liet mij stoppen omdat er een auto over de weg aan kwam.
Hij rijd bij mij achterop en ik het spul achter krom.
Die gast er meteen volgas vandoor.
Het mooie was dan wel dat bij het volgende stuk bos die gast een tak in zijn achterwiel kreeg en op z'n bek ging.
Dus ik der weer langsheen.
En later kwam ie weer voorbij op smal pat volgas.
Kleppen op die lui.
Naja verder heb ik zeer genoten van de rit.
Super geregeld allemaal.
Fuck de 4 takt (-:
wil je geen last hebben van die mensen ga dan enduro rijden.
De offroad ritten worden nu eenmaal veel drukker en er komen niet alleen maar mensen bij die rekening met elkaar houden.
Bij minder ervaren mensen is het soms ook erg lastig om netjes voorbij te rijden, ze zijn erg onvoorspelbaar.
Blijft moeilijk, niet elke aanvaring is opzettelijk ook niet als ze wat harder rijden als jou. Bij een OTR heb je nu eenmaal een groot snelheidsverschil en dat is soms lastig.
De offroad ritten worden nu eenmaal veel drukker en er komen niet alleen maar mensen bij die rekening met elkaar houden.
Bij minder ervaren mensen is het soms ook erg lastig om netjes voorbij te rijden, ze zijn erg onvoorspelbaar.
Blijft moeilijk, niet elke aanvaring is opzettelijk ook niet als ze wat harder rijden als jou. Bij een OTR heb je nu eenmaal een groot snelheidsverschil en dat is soms lastig.
CRF450X '08
CRF450X '08