Nee, die ander. Zelfde terrein overigens. Havelte is inderdaad weer terug maar nog maar een schim van wat het eerst was. Niet te vergelijken. Misschien komt dat nog...de crossgoeroe schreef:De rit op de tankbaan in het noorden bedoel je Havelte mee?
Deze is sinds vorig jaar weer van start gegaan en voor dit jaar staat ie dus weer op de kalender.
Off-Road Eindhoven 27 maart 2011
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
De organisatie kon alleen gebruik maken van bepaalde delen van het oefenterrein. Er is zelfs op het laatste moment nog een stuk route uitgehaald omdat anders het hele evenement (enduro en offroad) niet door kon gaan. Als alles perfect is gelopen dit jaar is er misschien volgend jaar meer mogelijk. Ik denk dat we blij moeten zijn dat er organisaties zijn die ritten willen organiseren en alle problemen daar omheen op lossen zodat er weer gereden kan worden.
Dit zijn de plekken waar je in de tijden dat je niet bij de boeren op het land terecht kan toch kan rijden en zodoende wat spreiding krijgt van de ritten.
Dit zijn de plekken waar je in de tijden dat je niet bij de boeren op het land terecht kan toch kan rijden en zodoende wat spreiding krijgt van de ritten.
-
- Berichten: 87
- Lid geworden op: zo okt 22, 2006 17:52
- Locatie: Lopik
Het was idd jammer dat de inschrijfformulieren niet online op hun site stonden ,dit gaf onnodige vertaging .
De rit was verder perfekt ,lekker zwaar ! twee keer rond was voor mij genoeg vandaag.
De technische keuring was te willekeurig en de keurheren gingen uit verveling omdat het bij de inschrijving ophoopte volgens mij dingen zoeken die er niet zijn .
Ik vind het overigens , gezien de 94 dBa norm die volgende week ingaat, een gemiste kans om niet een keer een uitgebreidde keuring hieop te doen (heb ik alleen in Handel en Havelte dit seizoen gezien)
Voor de rest : organisatie ga zo door en leer van de schoonheidsfoutjes en zet een mooie , jaarlijkse rit in Brabant neer.
De rit was verder perfekt ,lekker zwaar ! twee keer rond was voor mij genoeg vandaag.
De technische keuring was te willekeurig en de keurheren gingen uit verveling omdat het bij de inschrijving ophoopte volgens mij dingen zoeken die er niet zijn .
Ik vind het overigens , gezien de 94 dBa norm die volgende week ingaat, een gemiste kans om niet een keer een uitgebreidde keuring hieop te doen (heb ik alleen in Handel en Havelte dit seizoen gezien)
Voor de rest : organisatie ga zo door en leer van de schoonheidsfoutjes en zet een mooie , jaarlijkse rit in Brabant neer.
Foto's worden op dit moment geupload op www.bobfoto.nl
Inschrijfformulieren waren gewoon te downloaden hoor, geen probleem. Inschrijven duurde inderdaad wel lang maar daardoor krijg je wel een goede spreiding op de route (al hou ik helemaal niet van wachten natuurlijk).
Verder vond ik het echt een super rit !! Het zal wel veel met je eigen voorkeur te maken hebben maar ca. 23 km crossbaan vindt ik echt gaaf. lekker breed en makkelijk inhalen. Heb al veel ritten gereden maar dat file rijden op de singletracks de laatste jaren ivm de toegenomen drukte op de route begint mij de keel uit te hangen. Dit was weer eens echt ouderwets knallen !
Verder vond ik het echt een super rit !! Het zal wel veel met je eigen voorkeur te maken hebben maar ca. 23 km crossbaan vindt ik echt gaaf. lekker breed en makkelijk inhalen. Heb al veel ritten gereden maar dat file rijden op de singletracks de laatste jaren ivm de toegenomen drukte op de route begint mij de keel uit te hangen. Dit was weer eens echt ouderwets knallen !
KTM 250 EXC, 250 SX
Van wachten bij het inschrijven heb ik geen last gehad, maar ik was heel laat.
Vervolgens moest ik me heel erg inhouden om de KNMV vrijwiller geen heel vervelende dag te bezorgen. Bizar dat ze veel geld durven te vragen en zich nog steeds laten vertegenwoordigen door vrijwilligers. Voor een paar dubbeltjes per licentie zouden ze daar iemand kunnen neerzetten waar je echt wat mee kunt. Afijn, ik zal ze morgen even bellen over wat ze me nu weer geflikt hebben...
De rit zelf was inderdaad niet heel afwisselend maar wel erg lekker. Niet zo lekker als Ruinen 2 weken geleden. Een aanwinst voor Nederland. Hopelijk is het ook bij Defensie bevallen en kunnen we volgend jaar weer terecht - voor een nog groter rondje!
Vervolgens moest ik me heel erg inhouden om de KNMV vrijwiller geen heel vervelende dag te bezorgen. Bizar dat ze veel geld durven te vragen en zich nog steeds laten vertegenwoordigen door vrijwilligers. Voor een paar dubbeltjes per licentie zouden ze daar iemand kunnen neerzetten waar je echt wat mee kunt. Afijn, ik zal ze morgen even bellen over wat ze me nu weer geflikt hebben...
De rit zelf was inderdaad niet heel afwisselend maar wel erg lekker. Niet zo lekker als Ruinen 2 weken geleden. Een aanwinst voor Nederland. Hopelijk is het ook bij Defensie bevallen en kunnen we volgend jaar weer terecht - voor een nog groter rondje!
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Helaas gisteren niet kunnen rijden, echter wel gaan kijken. Had op de website gelezen dat de OR rit ca. 45 km zou zijn. Volgens vrijwilligers echter ca. 20 km!!
Laten we het erop houden dat het schoonheidsfoutjes waren en dat het een leering is voor (volgend?) jaar!!
Johan
Heb inderdaad gezien dat er bij de keuring een willekeur was:-de enen motor eruit omdat framenummer niet klopte!! bij de andere wordt er alleen een keer op het kenteken gekeken en die mag door, en bij de volgende wordt er gezegt dat het framenummer niet klopt, staat de "keurmeester"het nummer op z'n kop af te lezen!!!De technische keuring was te willekeurig en de keurheren gingen uit verveling omdat het bij de inschrijving ophoopte volgens mij dingen zoeken die er niet zijn .
Laten we het erop houden dat het schoonheidsfoutjes waren en dat het een leering is voor (volgend?) jaar!!
Johan
Mannen, houdt eens rekening met de mensen die als echte liefhebbers hun tijd geven om zoveel motoren snel te keuren.
Natuurlijk is er willekeur. Als je de tijd neemt voor elke motor, dan krijg je nog meer gezeik.
Dat ze af en toe een framenr verkeerd oplezen, ala.
Bij een offroad komen veel ex crossers met gekochte frame nrs langs, dus ja, met een beetje willekeur haal je die er misschien snel uit.
Ga er maar staan, als keurder. Staan een paar honder man, chagrijnig te zijn omdat het altijd!!!! te lang duurt. Dan hebben sommige een grote bek als je ze ergens op wijst bla bla. Dus chapeau voor die keurders.
Je hebt ze nodig om die halve debielen te weren. Je moet een groot hart hebben
Natuurlijk is er willekeur. Als je de tijd neemt voor elke motor, dan krijg je nog meer gezeik.
Dat ze af en toe een framenr verkeerd oplezen, ala.
Bij een offroad komen veel ex crossers met gekochte frame nrs langs, dus ja, met een beetje willekeur haal je die er misschien snel uit.
Ga er maar staan, als keurder. Staan een paar honder man, chagrijnig te zijn omdat het altijd!!!! te lang duurt. Dan hebben sommige een grote bek als je ze ergens op wijst bla bla. Dus chapeau voor die keurders.
Je hebt ze nodig om die halve debielen te weren. Je moet een groot hart hebben
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
De mensen die keuren van de club heb ik respect voor, die jongens weten echt wel wat kan en niet kan.
De meneer van de KNMV bleef maar doorzeuren over mijn kenteken wat niet in orde was terwijl alles in het hoesje zat alleen de tenaamstelling was leesbaar de rest zat er gedraaid achter.
Ik word elke keer een beetje moe van de grootheidswaan van die jongens, ze kunnen het ook gewoon wat minder kleinerend brengen als ze iets weer eens niet begrijpen.
Nogmaals als mijn motor grondig gekeurd word op banden, geluid en andere zaken en het duurt allemaal wat langer dat vind ik echt niet erg, maar het kan ook op een normale manier.
Dit is geen incident het valt mij nu al een aantal keer op dat het zo gaat als de KNMV actief meekeurd.
De meneer van de KNMV bleef maar doorzeuren over mijn kenteken wat niet in orde was terwijl alles in het hoesje zat alleen de tenaamstelling was leesbaar de rest zat er gedraaid achter.
Ik word elke keer een beetje moe van de grootheidswaan van die jongens, ze kunnen het ook gewoon wat minder kleinerend brengen als ze iets weer eens niet begrijpen.
Nogmaals als mijn motor grondig gekeurd word op banden, geluid en andere zaken en het duurt allemaal wat langer dat vind ik echt niet erg, maar het kan ook op een normale manier.
Dit is geen incident het valt mij nu al een aantal keer op dat het zo gaat als de KNMV actief meekeurd.
CRF450X '08
Inderdaad. Pijp leeg en koelwater leeg!!!:-(wheely34 schreef:Heeft je niet veel geluk gebracht ronaldo die transponder 2 proeven en was toen de pijp leeg nee toch ??????Rolando schreef:Wat een gedoe allemaal voor de enduro zaterdag.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat een vriend van me een transponder te leen heeft.
Normaal worden ze mee verhuurd op zo'n dag, maar zaterdag niet.
Route is alweer gewijzigd door wat probleempjes.
http://www.enduro.nl/8928/laatste-infor ... eindhoven/
Was inderdaad pittig continu hangen aan dat stuur in het losse zand.
schopje omhoog, want ze staan nu online.Rolando schreef:Foto's worden op dit moment geupload op www.bobfoto.nl
www.bobfoto.nl
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=3E291B00E20FA9D2
- de crossgoeroe
- Berichten: 179
- Lid geworden op: wo okt 31, 2007 20:32
- Locatie: thuis
Hulde aan de organisatie,vrijwilligers en defensie dat dit toch weer voor ons opgezet is en hopelijk jaarlijks
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Ik denk dat 95% het met je eens is!RvD schreef:Als ze dit soort terreinen open zouden gooien in de weekenden zou je mij alleen nog maar daar tegen komen of op de crossbaan, was echt gaaf rijden daar.
Wist ik niet, maar er was ook maar weinig tijd met de start!!brommer schreef:958, we zaten in de zelfde minuut, ik was 960
Motor stond aan de andere kant en de mensen van de KNMV waren aan het discussieren welke minuut het was 9:56 of 9:57.