Hey, Zappa
Ik hoorde van Thijn dat jij hun op sleeptouw hebt genomen,
" goed voorbereid??", na een gesprek met Thijn heb ik begrepen dat hij op het allerlaats nog megereden heeft.
NIETS voorbereid zeg maar, is me dat een kerel zeg. Ik heb hem er vriendelijk op gewezen dat het veelst te gevaarlijk is om (onbeschermd) zo aan zulk evenement deel te nemen. Maar dat heeft hij nu wel begrepen hoop ik!
Ik vind het toch jammer voor je dat je mede daardoor toch maar een deel van de route hebt kunnen afwerken. Je komt dan al van zo ver!
Jammer ook dat ik niet eerder beseft heb dat je gans alleen zou afkomen, had eens een hint gegeven. Ik heb wel gevolg dat Frans niet mee kon. Je had best vrijdagavond kunnen komen, hier slapen en hadden we gelijk kunnen afrijden naar Diest.
Ik ben de laatste tijd nogal druk bezig geweest met roadbooks tekenen, nu nog twee van +- 200km en dan ben ik voorlopig klaar
Wij (Dirk - Tom en ikzelf) zijn vertrokken omstreeks 8.30h, na een 80km hebben we Dirk moeten achterlaten wegens motorpech en die werd opgehaald door de bezemwagen van Ad.
Troost je man, de BIG-Tomrit is in dezelfde omgeving, dus gelijkaardig met meer onverhard en technische stukken in.
Had ook eens het ideale moment geweest om een Tripy te testen, ik heb er namelijk Twee. Al is het dan voor "watjes" het is toch een luxe, net zoals dat startknopje voor watjes is
Wanner zien we elkaar? ...Safari weekend??