politiecontrole 21-3-10

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Rolando
Contacteer:

Wij hebben die dag ook gereden, maar niemand gezien.
Overigens heb ik uit ervaringen in de club gemerkt dat vooral het negeren van het stopteken zwaar wordt gestraft.

Mensen die stoppen krijgen een boete (of niet) voor papieren en als je op verboden gebied bent.
Als je doorrijdt en ze pakken je later is de straf groter.

Overigen zijn veel stukken bos niet verboden als je geen borden tegen komt :lol:
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Ad Ketelaars
Contacteer:

Ongenuanceerde stemmingmakerij zo'n artikel. Ik ben er wel van overtuigd dat als we minder op de zondagochtend zouden gaan rijden (doe ik zelf ook nog regelmatig) en met een stille uitlaat, men weinig stof meer heeft om ons negatief in de publiciteit te brengen.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
driekske

het schijnt dat ze op die dag een hoop rijders bij een (vast bezochte) benzinepomp hebben bekeurd. geen knipperlichten, spiegels, onleesbare platen enzo...
folie

driekske schreef:het schijnt dat ze op die dag een hoop rijders bij een (vast bezochte) benzinepomp hebben bekeurd. geen knipperlichten, spiegels, onleesbare platen enzo...
Zullen ze leuk vinden bij die pomp ?
CrazyWezel
Contacteer:

denk dat ze toch niet minder klanten krijgen, met een 2takt rij je zowat van pomp naar pomp..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
klomp

Ad Ketelaars schreef:Ongenuanceerde stemmingmakerij zo'n artikel. Ik ben er wel van overtuigd dat als we minder op de zondagochtend zouden gaan rijden (doe ik zelf ook nog regelmatig) en met een stille uitlaat, men weinig stof meer heeft om ons negatief in de publiciteit te brengen.
...het oordeel is al geveld Ad...
RvD

driekske schreef:het schijnt dat ze op die dag een hoop rijders bij een (vast bezochte) benzinepomp hebben bekeurd. geen knipperlichten, spiegels, onleesbare platen enzo...
Is toch particuliere grond ? Zo hebben ze toch de Capella Stampers wel eens aangehouden bij het tankstation waar ze verzamelden. Meen gehoord te hebben dat ze het voor hebben laten komen en dat ze in hun gelijk gesteld zijn. Weet iemand hoe dit zit ?
Zou wel een hele goeie zijn want je hoort steeds vaker dat ze controles uitvoeren bij de tankstations (oa in Well). In het bos aanhouden zal wel te moeilijk zijn.
Sjossa

In het bos houden ze het gewoon niet bij :wink:
Suzuki RMZ 450
Herr DRénérZéele

CrazyWezel schreef:denk dat ze toch niet minder klanten krijgen, met een 2takt rij je zowat van pomp naar pomp..
:lol: :lol: :lol:
EXC300
CrazyWezel
Contacteer:

hehe of ben ik de enige die die ervaring heeft :P
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Plaats reactie