Pagina 2 van 2
Geplaatst: vr mar 26, 2010 01:07
door JoeBaR
beter , pak n verstelbare moersleutel
ja ja ik zat ernaast , pilsje op en en en ...
feit blijft dat je afgebroken bouten of bouten met rond gedraaide kop op die manier kunt losmaken
maar eh ... eh
DAT (^#)&^!#@($^#@)* BOUTJE IS AL EEN TIJDJE LOS HOOR !!!
Geplaatst: vr mar 26, 2010 08:45
door Sjokske
Sjossa schreef:M12 is toch nog altijd sleutel 19?
(13--->17---> veranderen maar weer
)
Standaard wel ja, maar de aftapplug en groffilterplug staan niet in een catalogus voor bevestigingsmaterialen (wel in die van KTM / Husaberg).
Bij m'n Husa (en dus heel hoogstwaarschijnlijk ook bij KTM) toch doppie 13 voor nodig, dop 19 zou nooit passen vanwege te weinig ruimte.
Geplaatst: vr mar 26, 2010 11:01
door JoeBaR
ja juis net als bij de meeste crossers de M6 boutjes een kopje 8 hebben ipv 10 .
Geplaatst: vr mar 26, 2010 11:03
door Sjokske
Is dan wel weer handig bij KTM/Husa-boutjes : als je eerst de TORX naar de @&%$#* hebt geholpen dan heb je altijd het buitenzeskant nog
(geldt natuurlijk weer niet voor die aftap- en filterplug).