Pagina 2 van 2
Geplaatst: di jul 08, 2003 20:13
door Rudy
In lucht zit idd 80% stikstof maar ook 20% zuurstof wat dus weer roest veroorzaakt...... (en niet te vergeten water).
Maar huskie wat word nu je volgende project? Nu is je motor qua vering perfect en kom je vermogen tekort
Geplaatst: wo jul 09, 2003 09:36
door huskie
Oke water en zuurstof. Maar wat roest er dan?
De lucht zit in een reservoir van alu en wordt gescheiden van de olie en schokdemper dmv een zuiger....
Het vermogen is toegenomen nadat ik een motoair holland filter ipv een twinair filter op de motor had gezet. Dus een bijna gratis toename van motorvermogen, ha ha.
Ik weet echt niets meer, misschien weet jij nog iets
Geplaatst: wo jul 09, 2003 11:14
door Rudy
huskie schreef:Oke water en zuurstof. Maar wat roest er dan?
De lucht zit in een reservoir van alu en wordt gescheiden van de olie en schokdemper dmv een zuiger....
Het vermogen is toegenomen nadat ik een motoair holland filter ipv een twinair filter op de motor had gezet. Dus een bijna gratis toename van motorvermogen, ha ha.
Ik weet echt niets meer, misschien weet jij nog iets
Hakken en zagen in de cilinder
Maar opzich heb je daar wel gelijk in....
Geplaatst: wo jul 09, 2003 12:57
door huskie
Ha ha ha die Rudy.
Ben al lang blij dat je niet: ... explosiegevaar... noemde.
Want ook dat had ik kunnen verklaren...
Geplaatst: wo jul 09, 2003 13:03
door Rudy
huskie schreef:Ha ha ha die Rudy.
Ben al lang blij dat je niet: ... explosiegevaar... noemde.
Want ook dat had ik kunnen verklaren...
Achtung
Geplaatst: zo aug 03, 2003 12:59
door Rudy