Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo feb 10, 2010 11:48
door Hoelio
Wel leuk hoor, deze reacties allemaal maar ik zat eigenlijk helemaal niet op een welles-nietes spelletje te wachten. (Als ik dat wil vraag ik wel iets aan mijn vrouw :twisted: )

Wat ik ermee wilde bereiken was een aanloopje naar een (bijvoorbeeld) onderhoudskosten per gereden uur ofzo. En dan 2-tact tegen 4-tact dus...

Ik snap zelf ook wel dat je het allemaal zo duur kunt maken als je zelf wilt maar het zou misschien best wel eens een keertje op een reele manier omhoog gehaald kunnen worden, toch?

Misschien toch handiger om daar even een eigen topicje voor te starten

PS. Sorry TS voor way off topic... :oops: Back to business nu :wink:

Geplaatst: wo feb 10, 2010 12:39
door blubberboerke
als ik naar de kosten kijk die ik heb moeten maken sinds de aanschaf,
dan is 1/3 deel daarvan aan onderdelen die niet in een 2 takt zitten.
Tweetakt olie komt denk ik overeen met de olie voor de motor kwa kosten. (deze verving ik om de paar x rijden)
Versnellingsbakolie heeft dezelfde interval.
Ik heb denk ik ook gewoon pech gehad dit jaar :cry:

Geplaatst: wo feb 17, 2010 01:25
door Schwansje34#1
wr450f'05 schreef:


Ik bedoelde meer dat de discussie op het kip en ei verhaal leek.
inderdaad het ei was er eerder dan de kip :roll:

een dinosauris komt ook uit een ei ,zelf gezien in jurassic park :lol:

Geplaatst: wo feb 17, 2010 07:47
door Rico
Als je geluk hebt met een 2 of 4 takt is er weinig aan de hand, maar als je pech hebt... Viertakten kunnen veel duurder stuklopen.

2 takt is simpeler, maar 4 takten kunnen mij ook bekoren hoor zeker de cross machines. Zou graag op een 505 met kenteken stappen voor mijn ritten! Dat zou nog eens apart zijn :)