BIG heropstapper
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Zo'n weg band zit idd strak.. dan is het handig als je er een zijstandaard van een andere motor op kan zetten of een lift hebt en de zijstandaard van je BIG er op kan zetten 

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Mooie uitvoering Oene!
Ik kom hem binnenkort wel eens bewonderen...
Ik kom hem binnenkort wel eens bewonderen...
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Ik heb niet zo heel veel gemodificeerd: Progressieve veren in de voorvork, doppelscheinwerfer, Magura stuur, chopper spiegeltje, merkloze handkappen, geen passagiersteunen, geen knipperlichten, Produro uitlaat, aangepaste achterlicht/kentekenplaat bevestiging en alles wat normaal wit is, is bij mij zwart gepoedercoat.
Laatst gewijzigd door DR-Big op zo okt 04, 2009 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij MXAad de achter(binnen)band laten vervangen. Voor 15 euro ga ik niet zelf met bandenlichters in de weer.
Natuurlijk ook met Fred(?) even een praatje gemaakt over het nieuwe pand. Fred (her)kende me zelfs nog en sterker, hij had nog een bestelling van me van 4 jaar geleden... Ik heb toen onderdelen voor de koppeling besteld. Dat heb ik uiteindelijk met onderdelen van Big88 opgelost (omdat ze maar niet geleverd werden). 4 jaar lang heeft hij het spul in een doosje bewaard tot vandaag!
Erg mooi pand, veel cross spullen, helaas weinig enduro en all-road, maar ik denk dat dat ook een heel speciaal segment is. Dat moet je waarschijnlijk meer bij Bert Duursma of Arjan Brouwer zoeken.
Natuurlijk ook met Fred(?) even een praatje gemaakt over het nieuwe pand. Fred (her)kende me zelfs nog en sterker, hij had nog een bestelling van me van 4 jaar geleden... Ik heb toen onderdelen voor de koppeling besteld. Dat heb ik uiteindelijk met onderdelen van Big88 opgelost (omdat ze maar niet geleverd werden). 4 jaar lang heeft hij het spul in een doosje bewaard tot vandaag!
Erg mooi pand, veel cross spullen, helaas weinig enduro en all-road, maar ik denk dat dat ook een heel speciaal segment is. Dat moet je waarschijnlijk meer bij Bert Duursma of Arjan Brouwer zoeken.
Zo, de eerste 100 km zitten erop. In het begin wel even wennen op die noppen. Eerst maar wat rondjes door de buurt, daarna wat groter rondje richting Boskoop. Stukje onverhard omdat ze met de weg bezig waren! Daarna richting Prisma park. Daar moet een nieuw kantoren park komen, voorlopig ligt er vooral veel zand en ja hoor, op een van die stukken was al een heel spoor uitgereden. Een jongen met een Honda was daar ook al vrolijk aan het rondjes rijden. Meteen maar een rondje gedaan. Mmm, dat valt niet meteen mee, tweede rondje ging al wel wat beter...
Daarna door naar Scheveningen, NK kiteboarden even bekeken. Op de terugweg op de A12 even de 130 aangetikt, kijken of hij dat ook overleeft.
Thuis olie gepeild, voorlopig nog niks verontrustend.
OJ
Daarna door naar Scheveningen, NK kiteboarden even bekeken. Op de terugweg op de A12 even de 130 aangetikt, kijken of hij dat ook overleeft.
Thuis olie gepeild, voorlopig nog niks verontrustend.
OJ