afscheid...

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

yarkan

:shock: amaai,Erik dat is niet plezant van dat te horen,hij die daar zo voor je motorsport leefde,en het was zo plezierig :D van met u samen te rijden,maar misschien kun je overschakelen op trial rijden(minder belasting),als dan zou lukken met je heup dan blijf je toch nog een beetje in de motorsport :?:
Ik wens je allezins het beste en we zien elkaar anders nog wel eens op de mtb of in de kroeg :D :D
grt Yarkan
always off road of superbike
Noppy

Hoi Erik,

Spijtig dit allemaal te moeten horen.

Mijn vrouw spor(te) ook veel, heeft academie voor lichamelijke opvoeding gevolgd en nu is de diagnose: haar heup is versleten.

Er kunnen twee dingen aan gedaan worden:

1. Kunstheup
2. Sportheup

Dit laatste lijkt me ook wel wat voor jou en is in het ziekenhuis van Gent goed uit te voeren. Google maar eens op 'resurfacing'. Deze heup gaat langer mee en de ingreep is minder drastisch.

http://www.medicalfacts.nl/2009/07/03/m ... -bhr-heup/

Groeten en sterkte!

Noppy
:toost:
Erik V

Nuttige info Noppy, ondertussen had ik al van die sportheup gehoord, maar nu zie ik eigenlijk voor de eerste keer wat documentatie ervan. Ik moet wel zeggen dat een ingreep nog niet onmiddellijk aan mij besteed is; pijn heb ik niet meer gehad sinds ik hardlopen heb vervangen door fietsen en MTB'en. Ondertussen heb ik mijn laatste motorrit in Frankrijk gedaan en dat viel zodanig mee dat ik mijn motor nog altijd niet verkocht heb... Meer nog: ik ga hem houden ... om nog af en toe, maar minder intensief dan vroeger, te rijden. De planning was om eind september, van Brioude in 5 etappes naar Rosas(Spanje) te rijden, maar dat is de laatste week voor ons vertrek afgeblazen wegens....(o ironie) een heupoperatie van onze gids Laurent Malosse. Ipv deze rit heben we nu 3 dagen rond Brioude gereden met andere gidsen, wat ook meer als de moeite is. De reis naar Rosas gaat nu waarschijnlijk door in april 2010, en daar wil ik dan toch graag weer bij zijn. Dus dat aangekondigde afscheid komt er nog niet helemaal, het wordt een soort van prépensioen waarin ik probeer 1 keer in de maand wat te rijden,kwestie van het gevoel niet te verliezen.
V4-lover

Troost U, ik mag zelfs niet meer MTBken, lopen, tennissen, squash, step.... :wink:
Ik heb dus ook nog een heleboel te koop: remblokken V+A lagers linksysteem, harnas, kledij .... WR450.

Sterkte.

V4
Plaats reactie